Auteur Topic: London  (194730 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: London
Reactie #165 Gepost op: 31 januari 2009 - 15:06:21
Monocle raad dit familie gerund hotel aan: http://www.durrantshotel.co.uk/index.html

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #166 Gepost op: 03 maart 2009 - 19:40:38
Worden Swears alleen in de flagship stores verkocht van Swear of kan je ze ook vinden in andere stores? Indien ja, zoek ik winkels in the City (rondom Liverpool street / Bishops Gate), aangezien volgende week even een dagje op en neer ga, maar weinig tijd heb om uitgebreid te shoppen. Hulp is welkom :)

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #167 Gepost op: 03 maart 2009 - 20:23:14
En je kunt natuurlijk naar Suit Supply in Savile Row :p

Een tweetal korte filmpjes over de opening van SuSu in London: http://www.jortkelder.nl/2007/12/fokke_gaat_naar_londen.php

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #168 Gepost op: 03 maart 2009 - 21:05:25
En je kunt natuurlijk naar Suit Supply in Savile Row :p

Ik probeer het netjes te zeggen...
DE verloedering van Savile Row (tezamen met Evisu)  :r
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #169 Gepost op: 03 maart 2009 - 21:31:12
haha, mee eens! Ben benieuwd hoelang ze er blijven zitten...

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #170 Gepost op: 03 maart 2009 - 21:33:43
Als ik de centen had (en niet om hoefde te keren) kocht ik ze weg....but that's just me

[ at ] Dragoon: vraag Camiceria, die weet het een en ander van Swear's geloof ik!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #171 Gepost op: 04 maart 2009 - 15:37:18

De huidige A&F flagshipstore vind ik een grotere belediging. Maargoed, tijden veranderen. Dan te bedenken dat A&F héél lang geleden een klassieke sporting outfitter was (zoals Norton and Sons) in New York.
Laatst bewerkt op: 04 maart 2009 - 15:40:32 door Daedalus

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #172 Gepost op: 05 maart 2009 - 08:28:17
De huidige A&F flagshipstore vind ik een grotere belediging. Maargoed, tijden veranderen. Dan te bedenken dat A&F héél lang geleden een klassieke sporting outfitter was (zoals Norton and Sons) in New York.

Over de vlaggenschipwinkel van A&F kan ik niets zeggen, ben ik zelf nog niet geweest. Maar ik geloof ook dat 'de nostalgie' steeds verder te zoeken is, als ik het zo goed verwoordt.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #173 Gepost op: 05 maart 2009 - 08:37:28
Over de vlaggenschipwinkel van A&F kan ik niets zeggen, ben ik zelf nog niet geweest. Maar ik geloof ook dat 'de nostalgie' steeds verder te zoeken is, als ik het zo goed verwoordt.

Wat betreft Abercrombie & Fitch en Savile Row: bekijk de eerste aflevering van de BBC-miniserie Savile Row maar eens, bijzonder aardige televisie.

Narcissus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #174 Gepost op: 05 maart 2009 - 08:41:16
Wat betreft Abercrombie & Fitch en Savile Row: bekijk de eerste aflevering van de BBC-miniserie Savile Row maar eens, bijzonder aardige televisie.

Goede tip, zal ik een dezer dagen zeker eens doen!

GSA

• Gast
Reactie #175 Gepost op: 05 maart 2009 - 10:11:20
outrageous, teens in jeans!

Moraal

• Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 02 juni 2009 - 20:37:01
Ik ga binnenkort een aantal dagen naar londen, en nu dacht ik misschien nog een hemd, jasje of zelfs pak op maat te laten maken. Mijn budget is niet al te groot, maar dat doet er niet echt toe. Ik vroeg me af wat voor prijsklasse(n) ik naar kijk, en waar ik dat het handigst kan laten maken.

alvast bedankt

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 02 juni 2009 - 20:41:15
Eh? Wat is je budget, als ik vragen mag? If you have to ask the price .....   :-^ Op de Row kun je rekenen op >2000GPD voor een pak. Jasje 'iets' minder. Shirts op maat in Jermyn Street zijn zo'n 200GBP. Dan zijn er nog goedkopere Off Row tailors en East End tailors maar daar varieren de prijzen en de kwaliteit enorm.
Laatst bewerkt op: 02 juni 2009 - 21:37:28 door Daedalus

J. Accuse

• Bekijk profiel
Reactie #178 Gepost op: 02 juni 2009 - 22:19:48
Hallo Moraal,
Toch wel naar London, ruzie een beetje bijgelegd.  :D

Moraal

• Bekijk profiel
Reactie #179 Gepost op: 03 juni 2009 - 08:43:18
Mijn Budget is ongeveer 1000 euro, daarmee kan ik zoals ik al had verwacht geen pak laten maken(ik dacht inderdaad al aan dat soort prijzen op de Row). Ik zat dan ook eerder te denken aan een hemd of jasje, en dan helaas ook niet gelijk in het top-segment.
Juist vanwege dat grote verschil in prijs en kwaliteit van de Off Row tailors en East End tailors vroeg ik me af wat jullie me erover konden vertellen. bedankt voor het antwoord in ieder geval.
verder zal ik ook wel wat rondkijken bij hier eerdergenoemde adresjes als Thomas Pink, Duchamp, en nog wat andere.

Daarbij had ik geen dispuut met mijn reisgenoot, maar hij met mij.subtiel verschil hè :-$.