Auteur Topic: Barbour  (555977 keer gelezen)

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1230 Gepost op: 08 september 2014 - 14:08:42
Het is een Corbridge model.

Ja dat weet ik eigenlijk ook wel. Was alleen zo onder de indruk van de pasvorm en de prijs (150 euro) dat ik hem niet kon laten liggen. Maar nu toch aan het twijfelen om hem terug te brengen.

Voor 150E zou ik hem zeker houden. Prima jas toch?
Niet zoveel aantrekken van Charlie's wijsheden;)
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1231 Gepost op: 08 september 2014 - 14:11:25
Haha, ja het is ook niet zozeer dat ik de jas niet mooi vind, alleen het gevoel dat ik krijg bij zwart doet me toch meer dan gedacht :P

Edit: Hij heeft wel weer action pleats, wat weer super nice is;)

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1232 Gepost op: 08 september 2014 - 18:36:36
Twijfel = terugbrengen (of Charlie dat nou zegt of iemand anders).

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1233 Gepost op: 08 september 2014 - 18:38:15
groene barbour => houden
zwarte barbour => terugsturen
Voor +-270€ heb je via bestinthecountry.co.uk een nieuwe, gaat zowiezo 50 jaar mee

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1234 Gepost op: 08 september 2014 - 19:28:00
Vaak is juist de eerste ingeving de beste/juiste (beslissing)  ;)
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1235 Gepost op: 08 september 2014 - 20:57:35
groene barbour => houden
zwarte barbour => terugsturen
Voor +-270€ heb je via bestinthecountry.co.uk een nieuwe, gaat zowiezo 50 jaar mee

Deze is ook nieuw, maar dan in de sale voor 150, dus geld terug gaat hem niet worden. Misschien wel een tegoedbon.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Barbour
Reactie #1236 Gepost op: 09 september 2014 - 00:03:37
Zet 'm op eBay. Kijken wat je er voor krijgt.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1237 Gepost op: 09 september 2014 - 18:25:18
Omdat ik het nog niet wil los laten, fitpic. Zo slecht dan ? Of andere kleur simpelweg mooier?

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1238 Gepost op: 09 september 2014 - 18:43:19
als je hem mooi vind moet je hem vooral houden.
Hangt ervan af welke look je wil.
Ik heb nogal een klassiek beeld van wat een Barbour moet zijn.

Charlie

• Gast
Barbour
Reactie #1239 Gepost op: 09 september 2014 - 18:51:41
Fit is prima, maar zwart vind ikzelf gewoon niks. Ik heb ook een navy quilted jacket van Barbour, maar die lijkt vrijwel zwart. Ik vind dat zelf ook niet mooi maarja een andere kleur hadden ze destijds niet.

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1240 Gepost op: 09 september 2014 - 19:21:11
Merick, wat vind je d'r zelf van? De ''juiste kleur'' bestaat niet; het is wat je zelf mooi vind.

En even iets heel anders. Vandaag mijn nieuwe jas opgehaald (moest worden besteld; maat niet voorradig). Thuisgekomen, gepast. Blijkt één van de ''handwarmer pockets'' aan de binnenkant opengescheurd te zijn. Teruggebracht en een nieuwe laten overkomen. Enfin, velen struikelen over de QQ bij Meermin, maar bij Barbour is de QQ kennelijk (ook) niet optimaal.

Charlie

• Gast
Barbour
Reactie #1241 Gepost op: 09 september 2014 - 20:03:29
Enfin, velen struikelen over de QQ bij Meermin, maar bij Barbour is de QQ kennelijk (ook) niet optimaal.

Voor een snelle reactie van Barbour raad ik aan om te mailen naar Michaela Watson via kyle.watson@barbour.com (vraag me niet waarom de namen verschillen). Altijd goede en snelle response gehad.

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1242 Gepost op: 09 september 2014 - 21:09:05
Merick, wat vind je d'r zelf van? De ''juiste kleur'' bestaat niet; het is wat je zelf mooi vind.

Ik vind hem zelf erg mooi, maar om eerlijk te zijn dacht ik dat hij donker navy was in de winkel, pas later zag ik dacht hij echt pik zwart was, wat me aan het denken heeft gezet.

guest45

• Gast
Barbour
Reactie #1243 Gepost op: 09 september 2014 - 21:17:21
En even iets heel anders. Vandaag mijn nieuwe jas opgehaald (moest worden besteld; maat niet voorradig). Thuisgekomen, gepast. Blijkt één van de ''handwarmer pockets'' aan de binnenkant opengescheurd te zijn. Teruggebracht en een nieuwe laten overkomen. Enfin, velen struikelen over de QQ bij Meermin, maar bij Barbour is de QQ kennelijk (ook) niet optimaal.
Tja, productie naar lageloonlanden + hype dus kwantiteit omhoog = vaak drop in kwali, helaas.

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Barbour
Reactie #1244 Gepost op: 10 september 2014 - 14:45:44
Citaat
Omdat ik het nog niet wil los laten, fitpic. Zo slecht dan ? Of andere kleur simpelweg mooier?

Ik vind het prima staan! Zelf heb ik een aantal jaren terug in London en donkerblauwe Bedale gekocht, ik kon toen kiezen uit zwart, groen, blauw en bruin. Groen is wel "origineler" maar vind ik echt iets voor jagers en/of boswachters. Ik woon in een buitengebied en mijn huurbaas is ook jager, die loopt letterlijk iedere dag in het groen. Als je dus buitenaf woont en veel jaagt vind ik groen geschikter, kom je meer in de stad/bewoonde gebieden dan vind ik juist zwart of donkerblauw mooier. Bruin zou ik niet zo gauw doen. Dus afhankelijk van waar je woont/werkt zou ik gewoon deze jas lekker houden en dragen.
If plan A fails, remember there are 25 more letters.