Als ik een Barker met leest 314 (G) heb, bestaan er dan ook andere merken met dit leestnummer, of is een leest per definitie specifiek voor een merk? Ben namelijk op zoek naar precies dezelfde schoen (voor erbij), want de vergelijkbare C&J zat ten tijde van de aanschaf toch net iets minder dan de Barker.
Dan de typenaam - ik heb een 'Barker Jermyn', maar die is dus in het huidige assortiment niet meer te vinden. Is het gebruikelijk dat schoenen met dezelfde leest elk seizoen een nieuwe naam krijgt? Ze hebben nu een 'Barker Belgravia' die ook leest 314 (G) heeft en als twee druppels water erop lijkt.
Tot slot - hoe komt het dat Barke hier zo zelden besproken wordt? Is de fabriek misschien veel kleiner dan bijvoorbeeld C&J, of is de kwaliteit echt minder? Both in Rotterdam voert het trouwens ook niet meer geloof ik, en ik vind het een beetje lullig om ze op internet te kopen en vervolgens de echte winkels alleen voor reparaties te gebruiken (hmm.. reparaties, dat wordt mijn volgende topic denk ik ;-)