Auteur Topic: Enschede  (12884 keer gelezen)

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Enschede
Reactie #15 Gepost op: 11 augustus 2007 - 18:16:43
Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Gnis"
Citaat van: "Vortex"
Doe mij ook maar zo'n PM, zal wel niet veel zijn voor 200 euro (grote maten, ontzettend lelijke stof etc)....

De vorige keer was het gewoon de afgelopen-seizoenscollectie die ze in de sale-rekken hadden hangen (met af en toe nog een exemplaar uit het seizoen daarvóór). Naast Borrelli hangt er overigens ook vaak Etro tussen.
Citaat

Ben je nog onlangs langs geweest?

Gisteren zelfs nog (2 paar Etro instappers gekocht, zie nwe aanwinsten topic). Het gebruikelijke sale-rek stond er weer: jasjes voor 150,- Euro, voornamelijk Baldessarini, Etro, RL en een enkeltje Borrelli. Helaas allemaal grote maten (52-54). Het overgrote deel van de Borrelli pakken hing voor 50% in de rekken. Qua schoenen: nog aardig wat maten van Etro en Ferragamo Salvatore in de sale.

Bij de shirts vooral Etro hemden, af en toe een Ign. Joseph en Borrelli (van 75 tot 100 euro). Tot boordmaat 40 is er in ieder geval flink geplunderd..

jammer
Do it
Do it right
Do it right now

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Enschede
Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2007 - 18:18:32
Doe mij ook maar zo'n PM, zal wel niet veel zijn voor 200 euro (grote maten, ontzettend lelijke stof etc)....

De vorige keer was het gewoon de afgelopen-seizoenscollectie die ze in de sale-rekken hadden hangen (met af en toe nog een exemplaar uit het seizoen daarvóór). Naast Borrelli hangt er overigens ook vaak Etro tussen.
Citaat

Gisteren zelfs nog (2 paar Etro instappers gekocht, zie nwe aanwinsten topic). Het gebruikelijke sale-rek stond er weer: jasjes voor 150,- Euro, voornamelijk Baldessarini, Etro, RL en een enkeltje Borrelli. Helaas allemaal grote maten (52-54). Het overgrote deel van de Borrelli pakken hing voor 50% in de rekken. Qua schoenen: nog aardig wat maten van Etro en Ferragamo Salvatore in de sale.

Bij de shirts vooral Etro hemden, af en toe een Ign. Joseph en Borrelli (van 75 tot 100 euro). Tot boordmaat 40 is er in ieder geval flink geplunderd..

jammer

Bedankt trouwens voor je reactie. Doen ze trouwens aan 70% sale
Do it
Do it right
Do it right now

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Enschede
Reactie #17 Gepost op: 11 augustus 2007 - 18:31:07

Citaat

jammer

Bedankt trouwens voor je reactie. Doen ze trouwens aan 70% sale

Vaak wel, maar pas in een erg laat stadium is mijn ervaring. Meestal doen ze een '1 shirt = 50E, 2 shirts = 75E' actie. Kleinere maten zijn dan vaak erg lastig te vinden. Het jasjesrek zit dan meestal op 100E per jasje. Vorig jaar volgens mij zelfs 75E.

speedster356

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • dandy356.wordpress.com
Enschede
Reactie #18 Gepost op: 04 maart 2008 - 00:27:54
Ik ga ook bij Nederveen vorbei, en soms vind ik ook wat ...

Mar is er nu vel noch en Goed schoenenwinkel in Enschede?
Ik heb vroeger ver vaker moje schoenen bij Borgert gekogt ...

Hartelijk bedankt

Speed
o signature ...

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Enschede
Reactie #19 Gepost op: 04 maart 2008 - 00:35:08
Citaat van: "speedster356"
Ik ga ook bij Nederveen vorbei, en soms vind ik ook wat ...

Mar is er nu vel noch en Goed schoenenwinkel in Enschede?
Ik heb vroeger ver vaker moje schoenen bij Borgert gekogt ...

Hartelijk bedankt

Speed

Borchert inderdaad. Ad Heijne kan dan nog wel de moeite waard zijn: http://www.winkelhartenschede.nl/straten/Haverstraatpassage/heijne-schoenmode/.

Verder is er qua schoenenzaken niet veel bijzonders in Enschede te vinden...

sushy

• Bekijk profiel
Enschede
Reactie #20 Gepost op: 15 mei 2008 - 15:45:39
Bij Ad Heijne in de straat is ook een nieuwe herenkledingzaak geopend Avenue men's clothing..ze hebben er Hans Ubbink, Filippa K, Drykorn, Day en Atelier la Durance. Eindelijk een hippe herenzaak in Enschede:D
Check www.avenueclothing.nl

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Enschede
Reactie #21 Gepost op: 15 mei 2008 - 18:32:22
Ah, daar zat voorheen toch een ledermodezaak?

Volgende week maar even een kijkje nemen.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Enschede
Reactie #22 Gepost op: 27 mei 2008 - 15:40:43
Nog niet genoemd in deze thread:

http://jcms.jandelange.nl/
Jan de Lange Herenmode

Polo Ralph Lauren
Faconnable
Canali
Corneliani
Hackett
Paul Smith
Scabal
Jacob Cohen
Valentini
Burberry
Eduard Dressler
Eton

Jan de Lange Herenmode
Langestraat 29
7511 HB  Enschede

telefoon : 053-4311928
telefax : 053-4305541
E-Mail : info@jandelange.nl

http://www.freeknietsch.nl/

Van Loenshof 126 - De Zuidmolen
T  e  l .       0 5 3    -    4 3 2 3 8 4 5

Deurningerstraat 1,       Enschede
T  e  l .        0 5 3    -   4 3 5 3 5 2 9

consiglieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Enschede
Reactie #23 Gepost op: 02 april 2009 - 08:49:36
Robert Nederveen is niet meer. Gisteren is het failissement aangevraagd. Jammer, maar helaas. Ik moet zeggen dat ik er al niet meer zo heel graag kwam. Het werd mij allemaal een beetje te nichterig en popi daar. De mooie klassieke merken moesten plaats maken voor Frankie Morello en Richmond en La Martina. Niet echt mijn merken. Te schreeuwerig!!! Mijn vrouw heeft vorige week (op de valreep dus) nog een paar suede Tod's en een blouse van Juvenis gekocht. Volgens mij blijft de parfumerie nog wel bestaan trouwens.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 04 april 2009 - 19:27:22
Robert Nederveen is niet meer. Gisteren is het failissement aangevraagd. Jammer, maar helaas. Ik moet zeggen dat ik er al niet meer zo heel graag kwam. Het werd mij allemaal een beetje te nichterig en popi daar. De mooie klassieke merken moesten plaats maken voor Frankie Morello en Richmond en La Martina. Niet echt mijn merken. Te schreeuwerig!!! Mijn vrouw heeft vorige week (op de valreep dus) nog een paar suede Tod's en een blouse van Juvenis gekocht. Volgens mij blijft de parfumerie nog wel bestaan trouwens.

Ah, verbaast mij niets.. Vervelend personeel (wat geen verstand heeft van wat ze verkopen) en ik zie er zelden iemand in de winkel. Misschien dat er nog een slaatje te slaan valt uit de opheffingsuitverkoop, maar volgens mij gaan ze qua maatvoering enkel vanaf maat 48.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #25 Gepost op: 05 april 2009 - 01:31:42
Ah, verbaast mij niets.. Vervelend personeel

Inderdaad. Weinig keren zulk arrogant volk meegemaakt. Good riddance.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 05 april 2009 - 15:08:05
Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt. Best een mooi pand namelijk (en waarschijnlijk ook aan de prijs). Waarschijnlijk dat een Suit Supply in 058 meer kans van slagen heeft dan een high-end herenmodezaak, Fokke?

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #27 Gepost op: 05 april 2009 - 20:46:24
Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt. Best een mooi pand namelijk (en waarschijnlijk ook aan de prijs). Waarschijnlijk dat een Suit Supply in 058 meer kans van slagen heeft dan een high-end herenmodezaak, Fokke?

Tijdens speculatie hierover met huisgenoten dachten wij dat een mainstream zaak als Zara eerder een poging zou doen. Suit Supply zal zich met een bestaande Hengelo vestiging niet zo snel naar Enschede bewegen denk ik.

consiglieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 14 april 2009 - 15:05:53
Aangezien er veel winkelend publiek uit Duitsland komt is www.soer.de mischien wel iets. Voorlopig zit het nog dicht en heb ik géén idee wat er mee gaat gebeuren.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 14 april 2009 - 15:32:37
Aangezien er veel winkelend publiek uit Duitsland komt is www.soer.de mischien wel iets. Voorlopig zit het nog dicht en heb ik géén idee wat er mee gaat gebeuren.

Ben net ook nog even langs de RN gefietst, valt nog niets te halen, was nog dicht idd.. Enig idee of STEF (ook van RN), RN Shoes, en de bar ook mee het faillisement in gaan? Aangezien de parfumerie wel blijft..