Auteur Topic: Tilburg  (3582 keer gelezen)

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Tilburg
Gepost op: 11 juni 2007 – 20:13:42
Ik moet binnenkort naar Tilburg. Zijn daar SF-waardige zaken te vinden?
Is daar een schoenenzaak die C&J in het assortiment heeft?

Voor info ben ik jullie dankbaar!

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2007 – 20:50:39
Van Arendonk verkoopt Crockett maar je zult er geen modellen van je gading vinden. Verder voeren ze Santoni (denk 6 modellen tops) en Magnani. Voor schoenen hoef je niet naar Tilburg te komen (of ze moeten toevallig net een model van Santoni hebben dat je leuk vindt).
Kleding: Jan Akkermans verkoopt Caruso, Corneliani, Borrelli (hemden) (en verder Boss e.d.). Hans van Hout (fout; stond eerst van den Heuvel) verkoopt twee modellen van Jacob Cohen, de 610 geloof ik en 687 (wijder model), Pal Zileri, Lacoste. Verder hebben we nog Jimmy's, die verkoopt o.m. Armani en andere modemerken, en Burley, dan moet je denken aan D&G en Versace, Exte en dat werk. Tot slot Tatio, 2 vestigingen vlak naast elkaar. Polo, Paul Smith, Stone Island, wat Deense merken, Hilfiger.
Er is ook nog een vestiging van Tailor & Co. voor maatwerk.
Het houdt niet over.
Edit: Hans van den Heuvel gewijzigd in Hans van Hout
esus saves, George Nelson withdraws!

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2007 – 20:56:27
Heel veel dank voor de uitgebreide info, Alboreto!  :D

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2007 – 21:44:41
Citaat van: "Alboreto"
Van Arendonk verkoopt Crockett maar je zult er geen modellen van je gading vinden. Verder voeren ze Santoni (denk 6 modellen tops) en Magnani. Voor schoenen hoef je niet naar Tilburg te komen (of ze moeten toevallig net een model van Santoni hebben dat je leuk vindt).
Kleding: Jan Akkermans verkoopt Caruso, Corneliani, Borrelli (hemden) (en verder Boss e.d.). Hans van den Heuvel verkoopt twee modellen van Jacob Cohen, de 610 geloof ik en 687 (wijder model), Pal Zileri, Lacoste. Verder hebben we nog Jimmy's, die verkoopt o.m. Armani en andere modemerken, en Burley, dan moet je denken aan D&G en Versace, Exte en dat werk. Tot slot Tatio, 2 vestigingen vlak naast elkaar. Polo, Paul Smith, Stone Island, wat Deense merken, Hilfiger.
Er is ook nog een vestiging van Tailor & Co. voor maatwerk.
Het houdt niet over.


Er is toch een 2e jimmy met ook Santoni en wat mtm?

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2007 – 22:35:07
Jimmy 1 is verhuisd naar een groter pand. In het oude pand zat tot voor kort Jimmy 2, meer een outlet geloof ik. Daarin komt binnenkort een Replay shop. Jimmy 2 is dus opgedoekt. Ik wist niet dat Jimmy mtm deed en Santoni heb ik er ook nog nooit gezien, maar het is misschien al weer een jaar geleden dat ik er voor het laatst ben binnengelopen. Ik vraag me af welk merk dat ze voeren een mtm mogelijkheid zou kunnen hebben. Ik vraag me nog meer af of je dat dan wel bij Jimmy wilt kopen.
Voor kleding zou ik naar Akkermans gaan. Borrelli kun je daar ook mtm kopen.
esus saves, George Nelson withdraws!

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2007 – 22:44:50
Ik wist niet dat ze in 1 pand zaten. Santoni hebben ze er volgens mij echt hoor.. Mtm dacht ik Corneliani of Caruso, kan dit ook fout hebben.. Is ook al lang geleden dat ik er was, ook minimaal een jaartje. Akkermans vind ik ook een drama persoonlijk. Slechte service en geen kennis.. Hier was ik laatst nog, 1mnd geleden ofzo..

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #6 Gepost op: 12 juni 2007 – 00:07:42
Kennelijk moet je hier de lat niet te hoog leggen. Ik vind Jimmy nu net weer om te huilen. Kleren koop ik overigens niet of nauwelijks in Tilburg (wat wel handig is omdat ik mezelf een beetje in check kan houden; ik moet er immers voor reizen). Het zou me trouwens wel verbazen als zowel Akkermans als Jimmy Corneliani verkoopt. Het zou kunnen dat Hans van Hout dit ook verkoopt. Drie zaken met Corneliani binnen 300m. In een notoire pauperstad als Tilburg.
esus saves, George Nelson withdraws!

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #7 Gepost op: 12 juni 2007 – 08:58:56
Zit hier wel een goede italiaan aan dat plein tegenover de mcdonald's.. Da Paolo.
Tribula

verwdrgr

  • Gebruiker
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Tilburg
Reactie #8 Gepost op: 03 februari 2008 – 09:31:09
Citaat van: "ruby tuesday"
Ik wist niet dat ze in 1 pand zaten. Santoni hebben ze er volgens mij echt hoor.. Mtm dacht ik Corneliani of Caruso, kan dit ook fout hebben.. Is ook al lang geleden dat ik er was, ook minimaal een jaartje. Akkermans vind ik ook een drama persoonlijk. Slechte service en geen kennis.. Hier was ik laatst nog, 1mnd geleden ofzo..


Was gisteren voor het eerst in Tilburg voor shoppen. Akkermans heeft een zeer relaxte verkoper uit Breda die me goed heeft geholpen. Jimmy's..... kom er voor het eerst dus kijk uitgebreid rond en natuurlijk ook boven voor mijn meisje, kom ik beneden zegt de verkoper, boven is voor vrouwen maar dat had je mischien al door  :roll: .............. reply: ik keek voor mijn vrouw dus het was zeker geen vergissing ! Ik kon er eigenlijk wel om lachen, verder niks gekocht, wel mooie zaak.