Auteur Topic: lakschoenen  (32440 keer gelezen)

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Gepost op: 03 juni 2007 – 15:43:26
tsja het is niet echt de tijd van het jaar, maar wil ze toch hebben: lakschoenen! met veter (instappers in lak kunnen over 50 jaar weleens) en liefst een beetje puntig (vind die van C&J te rond, of komt dat omdat ze van bovenaf zijn gefotografeert?). heb van de winter naar die van bijenkorf gekeken, maar bij het passen bleek dat ik het beter bij kijken had kunnen laten. de pasvorm van een damespump zo ongeveer...
ergo: tips en verhalen en liefst ook foto's!

jvain

  • Gebruiker
  • Berichten: 85
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2007 – 16:03:37
Giorgio heeft wel redelijk slanke lakschoenen, zowel instepper als veterschoen. Vorm is behoorlijk slank, prijs ligt rond de 130e.

Heb ze zelf gezien bij bitter heren in Utrecht, en op internet bij Koppen schoenen in het noordenhttp://www.koppen-schoenmode.nl.
any society that would give up a little liberty to deserve a little security, will deserve neither and lose both.”


Benjamin Franklin

Napoleon

  • Gast
lakschoenen
Reactie #2 Gepost op: 03 juni 2007 – 16:28:21
Citaat van: "jvain"
Giorgio heeft wel redelijk slanke lakschoenen, zowel instepper als veterschoen. Vorm is behoorlijk slank, prijs ligt rond de 130e.

Heb ze zelf gezien bij bitter heren in Utrecht, en op internet bij Koppen schoenen in het noordenhttp://www.koppen-schoenmode.nl.
van dat merk echt net niet, ligt overal in de schappen alsof het een fantastische schoen maar het kan mij niet bekoren

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: lakschoenen
Reactie #3 Gepost op: 03 juni 2007 – 17:30:52
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
tsja het is niet echt de tijd van het jaar, maar wil ze toch hebben: lakschoenen! met veter (instappers in lak kunnen over 50 jaar weleens) en liefst een beetje puntig (vind die van C&J te rond, of komt dat omdat ze van bovenaf zijn gefotografeert?). heb van de winter naar die van bijenkorf gekeken, maar bij het passen bleek dat ik het beter bij kijken had kunnen laten. de pasvorm van een damespump zo ongeveer...
ergo: tips en verhalen en liefst ook foto's!


foto's heb ik niet, maar is was een paar weken gelden bij immanuel 1970 en die heeft mooi slanke lakschoenen uit de eigen lijn.. 279,- volgens mij.. handgemaakt

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #4 Gepost op: 03 juni 2007 – 18:09:54
Jojo, Outletstore in de Huidenstraat 23, heeft nog wat lakleren instappers van Church. Volgens mij zijn ze ca 100€ als ik me niet vergis.

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #5 Gepost op: 03 juni 2007 – 22:45:44
goede tip! dank, zal van de week eens gaan kijken. was niet direct op zoek naar instappers, maar die van church zijn wel mooi.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #6 Gepost op: 03 juni 2007 – 23:11:21
Citaat van: "cypripedium"
Jojo, Outletstore in de Huidenstraat 23, heeft nog wat lakleren instappers van Church. Volgens mij zijn ze ca 100€ als ik me niet vergis.


Wat is dat voor shop als ik vragen mag ?

En Magnanni maakt ook lak schoenen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Harm

  • Gebruiker
  • Berichten: 767
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
lakschoenen
Reactie #7 Gepost op: 03 juni 2007 – 23:31:04
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "cypripedium"
Jojo, Outletstore in de Huidenstraat 23, heeft nog wat lakleren instappers van Church. Volgens mij zijn ze ca 100€ als ik me niet vergis.


Wat is dat voor shop als ik vragen mag ?

En Magnanni maakt ook lak schoenen.


Een stoffige zaak met nog te dure spullen. Niet de zaak waar je voor omrijd.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #8 Gepost op: 03 juni 2007 – 23:32:43
JoJo?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

HotFudge

  • Gast
lakschoenen
Reactie #9 Gepost op: 03 juni 2007 – 23:50:03
je had het goed geraden hoor Pom, maar waarom wil je lakschoenen... gala is net voorbij   :lol:

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #10 Gepost op: 04 juni 2007 – 18:55:01
Citaat van: "Harm"
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "cypripedium"
Jojo, Outletstore in de Huidenstraat 23, heeft nog wat lakleren instappers van Church. Volgens mij zijn ze ca 100€ als ik me niet vergis.


Wat is dat voor shop als ik vragen mag ?

En Magnanni maakt ook lak schoenen.


Een stoffige zaak met nog te dure spullen. Niet de zaak waar je voor omrijd.


ja, zoals in de meeste outlets moet je ook daar zoeken naar de pareltjes tussen de rommel  :wink:

Harm

  • Gebruiker
  • Berichten: 767
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
lakschoenen
Reactie #11 Gepost op: 04 juni 2007 – 21:07:20
Citaat van: "cypripedium"
Citaat van: "Harm"
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "cypripedium"
Jojo, Outletstore in de Huidenstraat 23, heeft nog wat lakleren instappers van Church. Volgens mij zijn ze ca 100€ als ik me niet vergis.


Wat is dat voor shop als ik vragen mag ?

En Magnanni maakt ook lak schoenen.


Een stoffige zaak met nog te dure spullen. Niet de zaak waar je voor omrijd.


ja, zoals in de meeste outlets moet je ook daar zoeken naar de pareltjes tussen de rommel  :wink:


Klopt zeer zeker. Voor schoenen kan je bij JoJo nog wel eens wat vinden.

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #12 Gepost op: 04 juni 2007 – 21:54:23
@hotfudge: ik heb eigenlijk geen zwarte schoenen, en ik vind zwarte schoenen ook heel erg lelijk, gewoon een persoonlijke afwijking. daaronm wil ik zwarte lakschoenen, wel zwart maar toch iets speciaals. in american psycho draagt ie ook gewoon overdag onder een pak lakschoenen en zo kwam ik op het idee. en het is handig voor gala's.

HotFudge

  • Gast
lakschoenen
Reactie #13 Gepost op: 05 juni 2007 – 01:03:17
@ soc13ty in Den Haag vandaag gespot in de etalage  :roll:

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
lakschoenen
Reactie #14 Gepost op: 09 juni 2007 – 17:13:27
En er staat een setje bij Manwood in Amsterdam (Willemsparkweg)