Auteur Topic: Horloges  (6760541 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Horloges
Reactie #8880 Gepost op: 13 december 2009 - 17:34:55
Mooi Abejacob veel plezier ermee.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8881 Gepost op: 13 december 2009 - 17:49:14
Heren,

Na veel getwijfeld te hebben, is dan toch de kogel door de kerk. Mijn eerste 'echte' horloge is een Rolex Datejust ref. 1601 uit '69 geworden.

Eerst had ik een vintage Omega in gedachten, maar door een paar maandjes te wachten kwam Rolex ook binnen bereik. Uiteindelijk ging het tussen deze en een nieuwe Sub no date. Vanwege m'n kleine polsjes voor de Datejust gekozen! Bovendien vond ik een Datejust iets bescheidener op m'n 16e. Tot noch toe heb ik in ieder geval nog geen moment spijt gehad. :

My brother from another mother... Top horloge, ik draag hem met veel plezier.
Tijdloos..
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Abejacob

• Gast
Reactie #8882 Gepost op: 13 december 2009 - 18:53:50
Dank!

My brother from another mother... Top horloge, ik draag hem met veel plezier.
Tijdloos..

Draag je zelf ook een vintage? ;)

Voor mij staat in ieder geval vast dat 'ie nooit meer weg gaat.

acour_jeroen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8883 Gepost op: 14 december 2009 - 13:30:57
Als ze deze modellen van de Chrono en Seatimer weer uitbrengen hebben ze goud in handen. Behalve de Fliegers vind ik er bij Stowa niet veel aan.

Het bandje even negeren a.u.b.

Stowa Chrono (vintage uiteraard) van mijn vriendin...

Zelf nummer 1/5 van de DZVL ltd. handopwinder flieger (40 mm, dus niet de 42 mm FO) en een Seatime op staal (gewoon lekker lomp)...
Laatst bewerkt op: 14 december 2009 - 13:34:14 door acour_jeroen

Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8884 Gepost op: 21 december 2009 - 20:59:45
Hebben jullie suggesties waar ik nog een nieuwe Rolex Seadweller (type 16600) zou kunnen krijgen?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8885 Gepost op: 21 december 2009 - 22:35:51
Dank!

Draag je zelf ook een vintage? ;)

Voor mij staat in ieder geval vast dat 'ie nooit meer weg gaat.

yup. Prachtig ding is het. Plexi is sexy!
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Zakdoek?nee pochet!

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8886 Gepost op: 22 december 2009 - 11:04:15
Heren,

Na veel getwijfeld te hebben, is dan toch de kogel door de kerk. Mijn eerste 'echte' horloge is een Rolex Datejust ref. 1601 uit '69 geworden.

Eerst had ik een vintage Omega in gedachten, maar door een paar maandjes te wachten kwam Rolex ook binnen bereik. Uiteindelijk ging het tussen deze en een nieuwe Sub no date. Vanwege m'n kleine polsjes voor de Datejust gekozen! Bovendien vond ik een Datejust iets bescheidener op m'n 16e. Tot noch toe heb ik in ieder geval nog geen moment spijt gehad. :wink:

NICE! Air King had ook mooi geweest..
Toch jammer om niet nog n Omega adept erbij te hebben...
Stijl, het hebben is belangrijker dan het erover praten...

ML

• Gast
Reactie #8887 Gepost op: 22 december 2009 - 11:09:11
Voornemens om deze Omega Speedmaster Automatic uit 1960 aan te schaffen.

Oudere horloges hebben altijd mijn voorkeur genoten. De prijs is ook te overzien. Ik zeg, prachtig!

JMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8888 Gepost op: 22 december 2009 - 12:28:41
Lijkt me een goede keus ML, mooi horloge!

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8889 Gepost op: 22 december 2009 - 16:44:55
Voornemens om deze Omega Speedmaster Automatic uit 1960 aan te schaffen.

Oudere horloges hebben altijd mijn voorkeur genoten. De prijs is ook te overzien. Ik zeg, prachtig!

Beste ML,

ten eerste gaat het hier om een SEAmaster (een Speedmaster is dat ding dat in de lucht is geweest ;) ). Daarnaast is de prijs wel te overzien maar je kan hier nu niet echt spreken van een koopje. Adres waar je hem dan ook vandaan haalt staat niet bekend als de goedkoopste, maar je hebt wel garantie en hij is nagekeken voor hij wordt verkocht, dat is uiteraard ook wat waard.

Zelf heb ik een tijdje terug een mooie stalen Geneve gekocht voor minder dan de helft van wat deze zou moeten kosten. Daarnaast is dit horloge geen "echt" goud maar verguld, dus gewoon staal met een goudkleur-laagje.

Al met al een mooi horloge, mits je het voor een mooie prijs kan kopen. Ik persoonlijk zou in deze toch nog even verder zoeken. Als je interesse hebt kan ik je een ander horloge doormailen welke naar mijn bescheiden mening meer value for money bied.
If plan A fails, remember there are 25 more letters.

ML

• Gast
Reactie #8890 Gepost op: 22 december 2009 - 17:50:07
Beste ML,

ten eerste gaat het hier om een SEAmaster (een Speedmaster is dat ding dat in de lucht is geweest ;) ). Daarnaast is de prijs wel te overzien maar je kan hier nu niet echt spreken van een koopje. Adres waar je hem dan ook vandaan haalt staat niet bekend als de goedkoopste, maar je hebt wel garantie en hij is nagekeken voor hij wordt verkocht, dat is uiteraard ook wat waard.

Zelf heb ik een tijdje terug een mooie stalen Geneve gekocht voor minder dan de helft van wat deze zou moeten kosten. Daarnaast is dit horloge geen "echt" goud maar verguld, dus gewoon staal met een goudkleur-laagje.

Al met al een mooi horloge, mits je het voor een mooie prijs kan kopen. Ik persoonlijk zou in deze toch nog even verder zoeken. Als je interesse hebt kan ik je een ander horloge doormailen welke naar mijn bescheiden mening meer value for money bied.

Hartelijk dank voor deze informatie. Uwer aanbod neem ik gaarne aan, gelieve per PM?

WA van Buren

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8891 Gepost op: 22 december 2009 - 21:58:45
PB on its way.
If plan A fails, remember there are 25 more letters.

Zakdoek?nee pochet!

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8892 Gepost op: 23 december 2009 - 09:32:46
ja mooie klok wel, goed uurwerk..niet in verglijking met n Geneve vind ik..
heb zelf ook n soortgelijke..zijn voor mooie prijsjes te vinden..heeft ook wat te maken met de diameter schat ik.. 36?
Stijl, het hebben is belangrijker dan het erover praten...

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #8893 Gepost op: 26 december 2009 - 13:33:31
Muahahahaha:
http://www.thewatchcuff.com/

Mag deze meteen genomineerd worden voor het dramatische kledingaccessoires topic?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #8894 Gepost op: 26 december 2009 - 13:39:11
Muahahahaha:
http://www.thewatchcuff.com/

Mag deze meteen genomineerd worden voor het dramatische kledingaccessoires topic?

Evan was je voor:

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,2216.msg148095.html#msg148095