Dank voor de info . 43mm.. perfect formaatje als ik het zo zie.
Citaat van: "Nexus"Dank voor de info . 43mm.. perfect formaatje als ik het zo zie.Was jij nog van plan om binnenkort iets nieuws te kopen, of kies je eerst voor het nieuwe huis en het blauwe jasje met opgestikte zakken en caruso pak en een nieuw paar Santoni?
mijn 1Z is 43mm, zoals je allicht weet is er ook een versie van 38mm. Dit is echter dacht ik het origineel, en omdat het al best pittig is om af te lezen kan een wat grotere wijzerplaat geen kwaad natuurlijk. In mijne zit () gewoon het ETA uurwerk, de Unitas is natuurlijk prachtig, maar voor het geld wat een 1Z unitas kost zou ik eerder wat anders kopen.Die elka is een stevige 55mm Very Happy Very Happy . Deze draag ik echter nooit, er zouden toch krasjes op komen.. ik moet er niet aan denken..dank je wel voor je complimenten
dale vito schreef:Citaatmijn 1Z is 43mm, zoals je allicht weet is er ook een versie van 38mm. Dit is echter dacht ik het origineel, en omdat het al best pittig is om af te lezen kan een wat grotere wijzerplaat geen kwaad natuurlijk. In mijne zit () gewoon het ETA uurwerk, de Unitas is natuurlijk prachtig, maar voor het geld wat een 1Z unitas kost zou ik eerder wat anders kopen.Die elka is een stevige 55mm Very Happy Very Happy . Deze draag ik echter nooit, er zouden toch krasjes op komen.. ik moet er niet aan denken..dank je wel voor je complimentenmooie horloges heb je, is die elka zo groot dat je hem nooit draagt of ..?en wat voor hemd is het dat je draagt met je breitling? mooie kleine manchet, zie je niet zo vaak.