Ik zit er verder niet mee, maar vraag het me wel de hele tijd al af waarom
Net terug van Bonnebakker met vriendin de Reverso Duetto classique opgehaald die zij zaterdag heeft besteld.Ziet er zeer mooi uit zit bij mij ook mooi om de pols
Citaat van: "gusto napolitano"Net terug van Bonnebakker met vriendin de Reverso Duetto classique opgehaald die zij zaterdag heeft besteld.Ziet er zeer mooi uit zit bij mij ook mooi om de pols Zo'n Duetto is toch erg klein, of valt dat mee? Of is dat de Napolitaanse look, in plaats van Santos 100 een dames Reverso
Model van haar is best wel groot het is een mannen model.Foto zit er nog niet in.vriendin heeft het niet zo op met forums is daar de persoon ook niet voor.Maar zal als mogelijk in een onbewaakt moment wel een foto proberen te schieten.
Mag beide hoor, geen klagen van mijn kant iig
Citaat van: "Thein"Citaat van: "gusto napolitano"Net terug van Bonnebakker met vriendin de Reverso Duetto classique opgehaald die zij zaterdag heeft besteld.Ziet er zeer mooi uit zit bij mij ook mooi om de pols Zo'n Duetto is toch erg klein, of valt dat mee? Of is dat de Napolitaanse look, in plaats van Santos 100 een dames Reverso De klok is vlgs mij ook voor de dame Hein
Citaat van: "Adsum"Mag beide hoor, geen klagen van mijn kant iig Zal kijken wat ik kan doen foto van beiden danmaar.Zal me verdekt opstellen om een foto te schieten
Nou zo erg is het nu ook weer niet maar vriendin vind het niet noodzakelijk om er een foto van te nemen.Ze is ook geen type voor om op een forum te zitten.Voorals nog heeft ze een mooi horloge gekocht.