Hoe gek zou het zijn om alle ZENO's te verkopen en één horloge ervoor terug te kopen? (Bijv. Panerai/vdKlaauw/Dornblüth/etc). :-kZomaar een gedachtenspinsel
Citaat van: "Nexus"Hoe gek zou het zijn om alle ZENO's te verkopen en één horloge ervoor terug te kopen? (Bijv. Panerai/vdKlaauw/Dornblüth/etc). :-kZomaar een gedachtenspinsel Ik heb er ook wel eens over nagedacht, om mijn Zenith, Paul Picot en Panerai te verkopen, en er een IWC Da Vinci of JLC Master Perpetual voor terug te kopen. Maar tot op heden is het er nog niet van gekomen
Citaat van: "Thein"Citaat van: "Nexus"Hoe gek zou het zijn om alle ZENO's te verkopen en één horloge ervoor terug te kopen? (Bijv. Panerai/vdKlaauw/Dornblüth/etc). :-kZomaar een gedachtenspinsel Ik heb er ook wel eens over nagedacht, om mijn Zenith, Paul Picot en Panerai te verkopen, en er een IWC Da Vinci of JLC Master Perpetual voor terug te kopen. Maar tot op heden is het er nog niet van gekomen Hein, als je alledrie die horloges verkoopt, staat er toch wel meer tegenover dan die twee bovengenoemde modellen ?!?!