Citaat van: "Dionysus"Citaat van: "Thein"Dionysus, heb je die toevallig op de rikketik bij simonwatch oid gekocht?Jep, op de Rikketik.... Maar geen idee van wie de stand was.. . Was iig nog een flink gezeur over de prijs... @Adsum: Je hebt je toch laten verleiden tot een Zlatoust he? .Idd
Citaat van: "Thein"Dionysus, heb je die toevallig op de rikketik bij simonwatch oid gekocht?Jep, op de Rikketik.... Maar geen idee van wie de stand was.. . Was iig nog een flink gezeur over de prijs... @Adsum: Je hebt je toch laten verleiden tot een Zlatoust he? .
Dionysus, heb je die toevallig op de rikketik bij simonwatch oid gekocht?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er ook nog mee in de handen heb gestaan... Maar ik had al iets teveel geld uitgegeven naar m'n zin... Hij is leuk, Adsum! Nog van plan om er een andere band aan te zetten? .
Wat is er nou weer mooi aan zo'n ding, voor icm die iele polsjes
Om eerlijk te zijn: het is ook zeker niet mijn smaak !Maar ik vind hem erg ruig, en onverwoestbaar, daarom heb ik hem gekocht. Zal hem ook zeker niet als dagelijkse drager gebruiken, is 'ie echt veel te lomp voor.
Misschien leuk als je hem om heb als je gaat winkelen in de p.c bij oger bijvoorbeeld
Ach.. het is toch iets leuks om te hebben? Vooral die Russische onverwoestbaarheid met een stukje geschiedenis... Ik zou er ook niet dagelijks mee lopen, maar het is toch leuk om in deze tijden van steeds grotere klokjes af en toe even de boel af te kunnen troeven? .
Citaat van: "Dionysus"Ach.. het is toch iets leuks om te hebben? Vooral die Russische onverwoestbaarheid met een stukje geschiedenis... Ik zou er ook niet dagelijks mee lopen, maar het is toch leuk om in deze tijden van steeds grotere klokjes af en toe even de boel af te kunnen troeven? .Ja hoor, alleen dit staat in geen verhouding tot de pols. Schwarzengger himself zou er nog moeite mee hebben.