Auteur Topic: Horloges  (6759565 keer gelezen)

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Horloges
Reactie #18405 Gepost op: 10 september 2013 - 09:47:01
Moet je toch vooral schijt aan hebben, wat je omgeving van het e.o.a. denkt.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18406 Gepost op: 10 september 2013 - 09:57:27
Vind ik altijd zo vreemd he. Foto's van een meeting, uitsluitend klokken en eten te zien en dan die reacties in de zin van 'ziet er gezellig uit' etc...

Ik zou het wel gezellig vinden een gezelschap bestaande uit: JC Killy, Paul Newman, Steve Mcqueen,...  :mrgreen:

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18407 Gepost op: 10 september 2013 - 09:58:41
vroeger waren er ook mensen op de foto's maar men blijft nu liever anoniem.
live and let die

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Horloges
Reactie #18408 Gepost op: 10 september 2013 - 09:59:39

vroeger waren er ook mensen op de foto's maar men blijft nu liever anoniem.

Als het om die hoeveelheid geld gaat kan ik me er iets bij voorstellen...

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18409 Gepost op: 10 september 2013 - 10:01:40
Ik zie bedragen van om en nabij de €100K, ik weet voorlopig genoeg.
Erg fraaie klok, dat wel.

Zeeeeeeer gevaarlijk horloge! 20+ merken gebruikten het VJ72C uurwerk, dus er zijn er genoeg om mee te 'klussen'. Er zijn perfecte copies van het origineel, dus altijd controle bij Rolex doen. En dan nog...

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18410 Gepost op: 10 september 2013 - 10:29:19
Het heeft er ook mee te maken dat dit soort verzamelmannen, zoals de meeste eigenaren van te veel willekeurig welk mannenspeelgoed, over het algemeen in het dagelijks leven onzichtbaar zijn. Op internet Clooney, op straat een slobberige autist. Vroeger poseerden ze vol trots met hun bezit, bungelend boven menukaarten. Maar ze kregen te veel commentaar, onwillekeurig heb je toch het beeld van een hippe, zongebruinde vent bij de eigenaar van wat te dure horloges en niet een onderuitgezakte, lusteloze kerel

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18411 Gepost op: 10 september 2013 - 10:36:40
Soort wolf. :mrgreen:

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18412 Gepost op: 10 september 2013 - 10:41:34
Be yourself no matter what they say

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18413 Gepost op: 10 september 2013 - 10:54:33
Daar ligt een klein appartement inclusief inboedel op tafel.
Dream on. Vrijstaand huis + Ferrari bedoel je.

Het heeft er ook mee te maken dat dit soort verzamelmannen, zoals de meeste eigenaren van te veel willekeurig welk mannenspeelgoed, over het algemeen in het dagelijks leven onzichtbaar zijn. Op internet Clooney, op straat een slobberige autist. Vroeger poseerden ze vol trots met hun bezit, bungelend boven menukaarten. Maar ze kregen te veel commentaar, onwillekeurig heb je toch het beeld van een hippe, zongebruinde vent bij de eigenaar van wat te dure horloges en niet een onderuitgezakte, lusteloze kerel
Ik volg je redenatie maar heb dat commentaar toch gemist eerlijk gezegd.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18414 Gepost op: 10 september 2013 - 13:18:24
Moet je toch vooral schijt aan hebben, wat je omgeving van het e.o.a. denkt.
Nee, je verstaat me verkeerd. Het is leuker als je met iemand kunt babbelen over een gedeelde hobby dan elke keer te horen:

'hey mannen, ik heb een nieuwe Rolex Sub/Breitling Navitimer, ja kijk hier maar eens naar! Beste horloge dat je je kunt aanschaffen'

of nog erger (zelf meegemaakt) :

'Heb je m'n nieuw horloge al gezien? Is een Hublot. Geweldig horloge dit, beter dan Rolex hoor, alle Hollywood-sterren dragen Hublot!!'

Mwah, valt wel mee denk ik, ik zie weinig zwervertypes met een milgausje van Tiffany rondlopen :D.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18415 Gepost op: 10 september 2013 - 13:37:11

Mwah, valt wel mee denk ik, ik zie weinig zwervertypes met een milgausje van Tiffany rondlopen :D.

Fail! Horlogeverzamelaars zijn zeer zelden hip, cool of goed gekleed. Wat hen niet minder interessant, grappig, vriendelijk,... maakt natuurlijk.

'hey mannen, ik heb een nieuwe Rolex Sub, ja kijk hier maar eens naar! Beste horloge dat je je kunt aanschaffen'

Klopt.

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18416 Gepost op: 10 september 2013 - 13:44:05
Fail! Horlogeverzamelaars zijn zeer zelden hip, cool of goed gekleed. Wat hen niet minder interessant, grappig, vriendelijk,... maakt natuurlijk.
Ik doelde meer op het feit dat Miles ze wat voorstelde als World of Warcraft/basementdweller-types  :-)

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18417 Gepost op: 10 september 2013 - 13:47:17
'hey mannen, ik heb een nieuwe Rolex Sub, ja kijk hier maar eens naar! Beste horloge dat je je kunt aanschaffen'

Kijk, zo heurt het.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #18418 Gepost op: 10 september 2013 - 14:05:39
Nee, je verstaat me verkeerd. Het is leuker als je met iemand kunt babbelen over een gedeelde hobby dan elke keer te horen:

Ik ben een keer in de Simon Levelt met een mij verder onbekende willekeurige barista drie kwartier in gesprek geraakt over b-uhr horloges - ik had een Ticino om, en hij merkte bij het maken van de dubbele espresso op dat ie dat een mooi horloge vond, en opeens hadden we het over Stowa en Laco en IWC... Dat vind ik dus mooie momenten :)

ML

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18419 Gepost op: 10 september 2013 - 14:15:50
Geregeld?
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.