@ Mediaman,Gisteren in London en Milaan, op één dag. Leuke steden overigens. Vloog je zelf en werd je flight clearance niet ingetrokken? Met de lijnvluchten vice versa hou je weinig tijd over, om iets leuks te doen. Tenminste als je -s’avonds weer tijdig bij moeder de vrouw aan het diner wilt zitten.
Beste Media, Ik acht jouw posts steeds weer uitermate vermakelijk, ze geven een mooie inkijk in je psyche, je frustraties en de door jouw doorgemaakte ontwikkeling.

Wat is toch je probleem met het feit dat ik de term Nouveau-Riche voor proleet gebruik? Leg eens uit? Of doet het te veel zeer?
In reactie op het door jouw geponeerde;
A priori; Indien je de moeite zou hebben genomen mijn posts (correct) te lezen, dan zou je mij deze ongegronde en ongenuanceerde verwijten nooit maken. Mijn mening wordt geenszins als feit geponeerd en het laatste woord acht ik volstrekt niet ter zake doende (dat laatste is iets dat nu juist in jouw aard schuilt. Het is zelfs een beetje een stokpaardje van je. Lees je eigen posts er eens op na zou ik zeggen. Ken je de term “spiegelen”

).
Mocht ik echter die door jou verwoorde indruk bij je hebben gewekt, dan zegt dat meer over jou dan over mij, denk je ook niet? Nu kan ik je dat -met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid- niet euvel duiden, je geeft immers zelf al aan dat je met mijn woordkeuze de nodige moeite hebt (hetgeen weer iets zegt over educatie niveau en algemene ontwikkeling) en wellicht dringt hetgeen ik schrijf gewoonweg niet echt tot je door. Daar kan je vast wel mee leven, toch?
Subsidiair; Na het doorlezen van je reagerende post in dit draadje kan ik wederom alleen maar glimlachen. Ik hoop dat je opstelling in het dagelijks leven een andere is. In een ander geval, is je plafond snel bereikt.
Fijne jaarwisseling.
Sans rancune