To the heart and mind
ignorance is kind
zegt mijn generatie dan. 
En tuurlijk, sta open voor de schoonheid van het leven. En YOLO enzo. 100% mee eens.
Maarrre, Chris: ik vind toevallig iets waar jij enthousiast over bent, gewoon stom. Met mijn geluk of de openheid van mijn hart heeft het vrij weinig te maken. Of ben jij minder gelukkig dan je zou kunnen zijn omdat je armbanden voor heren gewoon stom vindt? Nou dan.
Dus de lifestyleplaatjesbloggers hebben geen bedoelingen. Ik vind het prima, echt waar. En geen klap aan, mag dat ook?
Ik vind armbanden niet per se stom, ik vind ze wel stom bij mezelf. Sommige anderen (weinigen, dat wel) komen er mee weg en dat vind ik dan weer leuk.
Ik zou wel vaker gelukkig zijn als ik super-enthousiast zou worden van alle #menswear armbanden die ik zie dan de paar die ik wel leuk vind.
Ik zeg nergens gelukkiger/minder gelukkig, het gaat mij hier om vaker gelukkig/minder vaak gelukkig.
Toen ik rode wijn net lekker begon te vinden kon ik van een random flesje van 7e echt genieten. Inmiddels zijn er maar weinig wijnen van 7e waar ik echt van kan genieten. Voor dezelfde smaaksensatie moet ik nu toch echt naar 15e flessen grijpen. Er zijn dus minder wijnen op aarde waar ik gelukkig van word; het is dus moeilijker geworden voor me om te genieten van wijn nu mijn smaak zich iets ontwikkelt heeft.
Ik geloof dat dat met alles zo is.
Ik vind zeker niet alle plaatjes van de reblogmachines leuk maar er zitten vaak wel zeker leuke tussen. Thegiftsoflife blogt overigens veel water. Ik vind alles met water leuk. Mag dat ook?