Auteur Topic: Blogs - Algemeen  (499371 keer gelezen)

guest45

• Gast
Blogs - Algemeen
Reactie #1335 Gepost op: 06 augustus 2014 - 22:21:14
Hoe kieskeuriger je bent met de dingen waar je gelukkig van wordt des te moeilijker word je gelukkig.

-edit-
Verder niets mis met rebloggers, die hebben vaak een veel betere selectie van specifieke content dan de originele posters.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1336 Gepost op: 06 augustus 2014 - 22:54:05
Hoe kieskeuriger je bent met de dingen waar je gelukkig van wordt des te moeilijker word je gelukkig.

Dat klinkt wijs maar het is onzin. Hoezo word je moeilijker gelukkig als je weet (overigens niet als gevolg van een keuze, maar doordat je jezelf stukje bij beetje leert kennen) dat niet alles en iedereen aan je besteed is?

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1337 Gepost op: 06 augustus 2014 - 23:00:32
Het is een verzameling plaatjes waar je naar kunt kijken ter vermaak. Iemand heeft ze voor je verzameld op één pagina zodat je er zelf niet naar hoeft te zoeken op verschillende pagina's. Verder is er geen achterliggend doel of gedachte, er is niets dat je mist.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

guest45

• Gast
Blogs - Algemeen
Reactie #1338 Gepost op: 06 augustus 2014 - 23:10:07
Dat klinkt wijs maar het is onzin. Hoezo word je moeilijker gelukkig als je weet (overigens niet als gevolg van een keuze, maar doordat je jezelf stukje bij beetje leert kennen) dat niet alles en iedereen aan je besteed is?
Als er meer dingen in de wereld zijn die een 'smile on your face brengen' brengen ben ik er zeker van dat je een gelukkiger mens bent/wordt dan wanneer het er minder zijn. Niet per se de dingen die je zelf opzoekt gaat maar de random dingen die je tegenkomt in het leven.

Ignorance is bliss. 

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1339 Gepost op: 07 augustus 2014 - 08:25:58
To the heart and mind
ignorance is kind

zegt mijn generatie dan. :)
En tuurlijk, sta open voor de schoonheid van het leven. En YOLO enzo. 100% mee eens.

Maarrre, Chris: ik vind toevallig iets waar jij enthousiast over bent, gewoon stom. Met mijn geluk of de openheid van mijn hart heeft het vrij weinig te maken. Of ben jij minder gelukkig dan je zou kunnen zijn omdat je armbanden voor heren gewoon stom vindt? Nou dan.

Dus de lifestyleplaatjesbloggers hebben geen bedoelingen. Ik vind het prima, echt waar. En geen klap aan, mag dat ook?

guest45

• Gast
Blogs - Algemeen
Reactie #1340 Gepost op: 07 augustus 2014 - 21:45:28
To the heart and mind
ignorance is kind

zegt mijn generatie dan. :)
En tuurlijk, sta open voor de schoonheid van het leven. En YOLO enzo. 100% mee eens.

Maarrre, Chris: ik vind toevallig iets waar jij enthousiast over bent, gewoon stom. Met mijn geluk of de openheid van mijn hart heeft het vrij weinig te maken. Of ben jij minder gelukkig dan je zou kunnen zijn omdat je armbanden voor heren gewoon stom vindt? Nou dan.

Dus de lifestyleplaatjesbloggers hebben geen bedoelingen. Ik vind het prima, echt waar. En geen klap aan, mag dat ook?
Ik vind armbanden niet per se stom, ik vind ze wel stom bij mezelf. Sommige anderen (weinigen, dat wel) komen er mee weg en dat vind ik dan weer leuk.
Ik zou wel vaker gelukkig zijn als ik super-enthousiast zou worden van alle #menswear armbanden die ik zie dan de paar die ik wel leuk vind.
Ik zeg nergens gelukkiger/minder gelukkig, het gaat mij hier om vaker gelukkig/minder vaak gelukkig.

Toen ik rode wijn net lekker begon te vinden kon ik van een random flesje van 7e echt genieten. Inmiddels zijn er maar weinig wijnen van 7e waar ik echt van kan genieten. Voor dezelfde smaaksensatie moet ik nu toch echt naar 15e flessen grijpen. Er zijn dus minder wijnen op aarde waar ik gelukkig van word; het is dus moeilijker geworden voor me om te genieten van wijn nu mijn smaak zich iets ontwikkelt heeft.
Ik geloof dat dat met alles zo is.

Ik vind zeker niet alle plaatjes van de reblogmachines leuk maar er zitten vaak wel zeker leuke tussen. Thegiftsoflife blogt overigens veel water. Ik vind alles met water leuk. Mag dat ook?

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1341 Gepost op: 07 augustus 2014 - 21:51:30
Chris, u drunk?

guest45

• Gast
Blogs - Algemeen
Reactie #1342 Gepost op: 07 augustus 2014 - 21:53:33
so many typos?
Verder niet heel drunk. Rode wijn is duur geworden.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1343 Gepost op: 07 augustus 2014 - 21:59:29
Ik vind armbanden niet per se stom, ik vind ze wel stom bij mezelf. Sommige anderen (weinigen, dat wel) komen er mee weg en dat vind ik dan weer leuk.
Ik zou wel wel vaker gelukkig zijn als ik super-enthousiast zou worden van alle #menswear armbanden die ik zie dan de paar die ik wel leuk vind.
Ik zeg nergens gelukkiger/minder gelukkig, het gaat mij hier om vaker gelukkig/minder vaak gelukkig.

Toen ik rode wijn net lekker begon te vinden kon ik van een random flesje van 7e echt genieten. Inmiddels zijn er maar weinig wijnen dan 7e waar ik echt van kan genieten. Voor dezelfde sensatie moet ik nu vaak toch wel naar 15e flessen grijpen. Er zijn dus minder wijnen op aarde waar ik gelukkig van wordt; het is dus moeilijker geworden geworden voor me om te genieten van wijn nu mijn smaak zich iets ontwikkelt heeft.

Ik vind zeker niet alle plaatjes van de reblogmachines leuk maar er vaak wel zeker leuke tussen. Thegiftsoflife blogt overigens veel water. Ik vind alles met water leuk. Mag dat ook?

guest45

• Gast
Blogs - Algemeen
Reactie #1344 Gepost op: 07 augustus 2014 - 22:06:50
holy....

Kruimeldief

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Blogs - Algemeen
Reactie #1345 Gepost op: 07 augustus 2014 - 23:09:03

het is dus moeilijker geworden voor me om te genieten van wijn nu DE INFLATIE zich iets ontwikkelt heeft.

Thegiftsoflife blogt overigens veel water. Ik vind alles met water leuk. Mag dat ook?

FTFY ;D
En ja, water is altijd mooi.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1346 Gepost op: 08 augustus 2014 - 09:05:37
Je beschrijft nou niet bepaald een natuurwet, Chris. Dankzij smaakontwikkeling zijn er nu meer kunstwerken (dus ook boeken, films, muziek etc. - games niet natuurlijk :mrgreen:) waar ik 'gelukkig' van kan worden. Want ik ben intussen niet minder gaan genieten van Under Siege. En er zijn ook dingen die ik altijd al stom heb gevonden, zoals Playmobil. Waarmee weer niet gezegd is dat ik iemand anders zijn voorkeur voor Playmobil misgun. Of voor water.

Ik begin trouwens de draad in dit onderonsje alweer kwijt te raken, dus on with the show maar weer.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1347 Gepost op: 08 augustus 2014 - 10:42:55
Wat is er mis met Playmobil?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1348 Gepost op: 08 augustus 2014 - 10:45:32
die blog tmblr van media vin ik nou wel aardig. lekker zonnig. t is geen wittgenstein velp but wtf. jij als italofiel.
live and let die

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Blogs - Algemeen
Reactie #1349 Gepost op: 08 augustus 2014 - 10:47:23