Auteur Topic: Help, ik ben te smal!  (5952 keer gelezen)

K-mail

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Gepost op: 06 april 2007 – 12:25:17
De titel zegt het al een beetje, ik heb problemen met mijn taille en alles daarboven tot mijn schouders. Ik ben heel erg dun, waardoor i problemen heb met kleren zoeken. Ik beperk me nu maar even tot de casual dingen, omdat ik gewoon nog niet in ene pak kan lopen (leeftijd).

Mijn schouders zijn gewoon normaal, maar daaronder valt alles als een zak, zelfs de slimfit dingen. Bijna alles zit vreemd, er is veel te veel stof bij m'n rug, en ook onder mijn oksels. Daardoor zien heel veel dingen er stom uit. Dikker worden wil ik niet, want ik wil geen dikke buik, of onderkin, en trainen heeft ook geen zin, omdat ik geen gespierder bovenlijf wil, en denk dat hte weinig uitmaakt.

Dingen innemen is problematisch, want dat gaat niet met de meeste dingen. Met een overhemd kan het nog wel, indien deze geen gekke dingen bevat, zoals opdrukken.

Daarnaast is er nog een probleem, en dat is geld. Mijn moeder betaalt nu nog veel, maar dat houdt ook binnenkort op. Dus 200 euro voor een shirt/overhemd...  :roll:

Thank god kan ik eindelijk beetje normale maat lees W30 broeken aan, waardoor er een last van mijn schouders af is gevallen, maar nu zijn shirts vervelend. Ik heb vandaag wel 40 dingen gepast, van Gant, TH, etc. Maar het was niet veel soeps.

Iemand ideeλn of oplossingen? :cry:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #1 Gepost op: 06 april 2007 – 12:27:43
Mtm hoeft niet zo duur te zijn.
bij shirtmakers heb je al een shirt vanaf 80e
pakken bij SuSu vanaf 350e voor mtm

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Help, ik ben te smal!
Reactie #2 Gepost op: 06 april 2007 – 12:52:45
Citaat van: "K-mail"
De titel zegt het al een beetje, ik heb problemen met mijn taille en alles daarboven tot mijn schouders. Ik ben heel erg dun, waardoor i problemen heb met kleren zoeken. Ik beperk me nu maar even tot de casual dingen, omdat ik gewoon nog niet in ene pak kan lopen (leeftijd).

Mijn schouders zijn gewoon normaal, maar daaronder valt alles als een zak, zelfs de slimfit dingen. Bijna alles zit vreemd, er is veel te veel stof bij m'n rug, en ook onder mijn oksels. Daardoor zien heel veel dingen er stom uit. Dikker worden wil ik niet, want ik wil geen dikke buik, of onderkin, en trainen heeft ook geen zin, omdat ik geen gespierder bovenlijf wil, en denk dat hte weinig uitmaakt.

Dingen innemen is problematisch, want dat gaat niet met de meeste dingen. Met een overhemd kan het nog wel, indien deze geen gekke dingen bevat, zoals opdrukken.

Daarnaast is er nog een probleem, en dat is geld. Mijn moeder betaalt nu nog veel, maar dat houdt ook binnenkort op. Dus 200 euro voor een shirt/overhemd...  :roll:

Thank god kan ik eindelijk beetje normale maat lees W30 broeken aan, waardoor er een last van mijn schouders af is gevallen, maar nu zijn shirts vervelend. Ik heb vandaag wel 40 dingen gepast, van Gant, TH, etc. Maar het was niet veel soeps.

Iemand ideeλn of oplossingen? :cry:


Over het geld, neem een bijbaantje..

Over de merken: ga niet richting Gant TH RL etc. Dat zijn amerikaanse merken die ruimer vallen dan bv D&G, Versace of Hugo..

Napoleon

  • Gast
Help, ik ben te smal!
Reactie #3 Gepost op: 06 april 2007 – 12:56:08
precies!

K-mail

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #4 Gepost op: 06 april 2007 – 17:24:49
Pakken die MTM zijn, zijn niet echt casual, die overhemden heb je gelijk.

Bijbaantje is al geregeld, als m'n examen voorbij is ga ik werken.

Ik zal eens opzoek gaan naar die andere merken...

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #5 Gepost op: 06 april 2007 – 17:44:28
Ik ken het, heb hetzelfde probleem.

In Italie loop ik wel eens tegen een goed overhemd aan dat getailleerd is, hier in NL is het echt dramatisch. Gelukkig zit je hier op Stijlforum goed, he kan zo terecht bij Shirtmakers! :lol:
Moet ik trouwens ook binnenkort nog eens doen :wink:
You can buy clothes, but you can't buy style

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #6 Gepost op: 06 april 2007 – 18:35:33
Herken het wel, ben mogelijk nog dunner (w 28/29 in jeans). Shirts koop ik niet meer RTW, heb eerst een aantal mtm geprobeerd bij tailormadesuits in Tilburg, die bevielen op zich wel qua pasvorm, alleen de stoffen zijn vrij dun en de afwerking matig. Nu bij Shirtmakers, wel iets duurder maar mooie stoffen en mooie hemden.

Jasjes valt vaak ook genoeg aan te verbouwen. T-shirts e.d. is niet zo'n probleem zolang ze er in S hangen, truien bij de Zara in maatje S zijn ook ok (hoewel ze vaak bij M beginnen, en die zijn weer te wijd rond de taille).

K-mail

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #7 Gepost op: 06 april 2007 – 18:41:34
Ja, das ook vaak zo stom, dat truien meestal bij M beginnen...

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #8 Gepost op: 06 april 2007 – 22:14:16
Truien kan je ook innemen....
This, madame, is Versailles.

well_dressed

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #9 Gepost op: 21 april 2007 – 20:25:27
Je hebt geluk dat je niet net zoals ik 2 meter lang ben en idioot smal. qua bovenlichaam heb ik een 'M' maar door mijn lengte zijn mouwen altijd te kort waardoor ik genoodzaakt ben groter te kopen en waardoor het dus gaat 'hangen'.
Italiaanse merken hebben inderdaad de voorkeur tegenover Amerikaanse merken die toch echt voor de wat meer gevulde Amerikanen op de markt zijn gebracht.

Jason

  • Gast
Help, ik ben te smal!
Reactie #10 Gepost op: 22 april 2007 – 17:58:44
Gek dat de tegenovergestelde oplossing van dit probleem nog nooit op het forum is besproken: namelijk i.p.v. je kleding in te laten nemen of op maat te laten maken, je lichaam wat minder smal maken in de sportschool.. en dan bedoel ik niet een b-cup met een broodjeswinkel eronder. Als je alleen maar bladzijden omslaat, toetsenbprden verslijt, het meetlint hanteert of kikkers en muizen fileert (raad het forumlid), dus in ieder geval geen fysiek werk, gebruik je je bovenlichaam namelijk nauwelijks.

Aaron

  • Gast
Help, ik ben te smal!
Reactie #11 Gepost op: 22 april 2007 – 18:06:32
Citaat van: "Jason"
Gek dat de tegenovergestelde oplossing van dit probleem nog nooit op het forum is besproken: namelijk i.p.v. je kleding in te laten nemen of op maat te laten maken, je lichaam wat minder smal maken in de sportschool.. en dan bedoel ik niet een b-cup met een broodjeswinkel eronder. Als je alleen maar bladzijden omslaat, toetsenbprden verslijt, het meetlint hanteert of kikkers en muizen fileert (raad het forumlid), dus in ieder geval geen fysiek werk, gebruik je je bovenlichaam namelijk nauwelijks.


  :lol:  8)

Napoleon

  • Gast
Help, ik ben te smal!
Reactie #12 Gepost op: 22 april 2007 – 18:09:42
Citaat van: "Jason"
Gek dat de tegenovergestelde oplossing van dit probleem nog nooit op het forum is besproken: namelijk i.p.v. je kleding in te laten nemen of op maat te laten maken, je lichaam wat minder smal maken in de sportschool.. en dan bedoel ik niet een b-cup met een broodjeswinkel eronder. Als je alleen maar bladzijden omslaat, toetsenbprden verslijt, het meetlint hanteert of kikkers en muizen fileert (raad het forumlid), dus in ieder geval geen fysiek werk, gebruik je je bovenlichaam namelijk nauwelijks.
afvallen is bij veel mensen helemaal niet aan de orde, simpelweg omdat er niet zoveel af te vallen is, er ontstaat dan spiervorming ipv dat je kilo's kwijtraakt, en veel mensen hebben geen zin om met een paar wasbord-apen in de sportschool moeilijk te gaan doen, dus gewoon innemen die kleding!

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Help, ik ben te smal!
Reactie #13 Gepost op: 22 april 2007 – 23:59:51
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Jason"
Gek dat de tegenovergestelde oplossing van dit probleem nog nooit op het forum is besproken: namelijk i.p.v. je kleding in te laten nemen of op maat te laten maken, je lichaam wat minder smal maken in de sportschool.. en dan bedoel ik niet een b-cup met een broodjeswinkel eronder. Als je alleen maar bladzijden omslaat, toetsenbprden verslijt, het meetlint hanteert of kikkers en muizen fileert (raad het forumlid), dus in ieder geval geen fysiek werk, gebruik je je bovenlichaam namelijk nauwelijks.
afvallen is bij veel mensen helemaal niet aan de orde, simpelweg omdat er niet zoveel af te vallen is, er ontstaat dan spiervorming ipv dat je kilo's kwijtraakt, en veel mensen hebben geen zin om met een paar wasbord-apen in de sportschool moeilijk te gaan doen, dus gewoon innemen die kleding!


Sporten is gezond hoor napi ;) En wat is er mis met spiervorming, daar vul je je shirts ook prima mee op.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

  • Gast
Help, ik ben te smal!
Reactie #14 Gepost op: 23 april 2007 – 16:55:56
hehe sport zelf ook graag, maar niet om kilo's te lossen!