De titel zegt het al een beetje, ik heb problemen met mijn taille en alles daarboven tot mijn schouders. Ik ben heel erg dun, waardoor i problemen heb met kleren zoeken. Ik beperk me nu maar even tot de casual dingen, omdat ik gewoon nog niet in ene pak kan lopen (leeftijd).
Mijn schouders zijn gewoon normaal, maar daaronder valt alles als een zak, zelfs de slimfit dingen. Bijna alles zit vreemd, er is veel te veel stof bij m'n rug, en ook onder mijn oksels. Daardoor zien heel veel dingen er stom uit. Dikker worden wil ik niet, want ik wil geen dikke buik, of onderkin, en trainen heeft ook geen zin, omdat ik geen gespierder bovenlijf wil, en denk dat hte weinig uitmaakt.
Dingen innemen is problematisch, want dat gaat niet met de meeste dingen. Met een overhemd kan het nog wel, indien deze geen gekke dingen bevat, zoals opdrukken.
Daarnaast is er nog een probleem, en dat is geld. Mijn moeder betaalt nu nog veel, maar dat houdt ook binnenkort op. Dus 200 euro voor een shirt/overhemd...
Thank god kan ik eindelijk beetje normale maat lees W30 broeken aan, waardoor er een last van mijn schouders af is gevallen, maar nu zijn shirts vervelend. Ik heb vandaag wel 40 dingen gepast, van Gant, TH, etc. Maar het was niet veel soeps.
Iemand ideeλn of oplossingen?