Auteur Topic: Berluti  (124412 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Berluti
Reactie #315 Gepost op: 27 januari 2012 - 13:19:46
Ja, zag je weer een opening om één van je inmiddels ruimschoots bekende meningen te herhalen?

Goed zo.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #316 Gepost op: 27 januari 2012 - 14:50:29
ehhh? Het was slechts een reactie op jouw cokegedachte in de post erboven! ff goed lezen zou zo ik zeggen. :-#
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #317 Gepost op: 27 januari 2012 - 15:05:43
Volgens mij vroeg MM niet naar je mening over Lapo E.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #318 Gepost op: 27 januari 2012 - 15:21:54
Ik geef geen mening over hem, maar de verwijzing was toch duidelijk
Wellicht zijn er meer bekende zoontjes van de baas met zo'n hobby?
Deze mooie voorzet hoefde alleen maar ingetikt te worden, alzo geschiedde. :D
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #319 Gepost op: 27 januari 2012 - 15:33:10
Je negeert deze gebruiker. Toon mij deze post.

Verfrissend.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #320 Gepost op: 27 januari 2012 - 15:38:06
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #321 Gepost op: 27 januari 2012 - 18:02:14
@Floriss,

Laatste dagen humeurig, of met je verkeerde been uit bed gestapt?
Ik vraag maar, je reacties zijn namelijk een beetje onhebbelijk.
Dat voegt zo weinig toe, vindt je zelf ook niet?

@Leone & all,

Er gaat onder de naam Berluti wel degelijk iets gebeuren de komende 5-10 jaar  :wink:.
Een speeltje is het niet voor Antoine. Immers; hij zal zich binnen de groep fors moeten verantwoorden :mrgreen:
De overige suggesties betreffende zijn vermeende habbits laat ik voor wat ze zijn. Wat zijn Russisch roulette betreft, hij is snel uitgekeken op zijn meisjes, deze schijnt echter wel echt iets te melden te hebben en niet alleen lange benen te showen.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #322 Gepost op: 27 januari 2012 - 18:31:49
@Floriss,

Laatste dagen humeurig, of met je verkeerde been uit bed gestapt?
Ik vraag maar, je reacties zijn namelijk een beetje onhebbelijk.

Hey, het volgende voorbeeld van je neiging je mening als waarheid te poneren. Of het nou gaat over hoe knorrig de gemiddelde Nederlander in jouw ogen wel niet is of wat het wel niet zegt over iemand als die persoon een kledingstuk mooi vindt terwijl het jou niet aanstaat. Beetje (te) veel pretenties.

Leone irriteert bij tijd en wijle wel meer mensen met zijn grammofoonplaten die ieder lid die hier langer dan een maand rondhangt tot in detail kan uittekenen.

Ik ben niet met mijn verkeerde been uit bed gestapt, ik ben enkel niet te beroerd er soms iets van te zeggen. Heeft weinig met humeur te maken hoor, maar dank voor je getoonde bezorgdheid.

Dat voegt zo weinig toe, vindt je zelf ook niet?

Say what?

Mediaman

• Gast
Reactie #323 Gepost op: 27 januari 2012 - 18:32:10
Je bent op voornaambasis met de Arnaultjes?

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #324 Gepost op: 27 januari 2012 - 19:56:44
Hey, het volgende voorbeeld van je neiging je mening als waarheid te poneren. Of het nou gaat over hoe knorrig de gemiddelde Nederlander in jouw ogen wel niet is of wat het wel niet zegt over iemand als die persoon een kledingstuk mooi vindt terwijl het jou niet aanstaat. Beetje (te) veel pretenties.

Grappig dat juist jij dit opmerkt.

Leone irriteert bij tijd en wijle wel meer mensen met zijn grammofoonplaten die ieder lid die hier langer dan een maand rondhangt tot in detail kan uittekenen.

Ik kom nog uit de tijd der grammofoonplaten en het zijn toch voornamelijk een beperkt aantal dezelfden die zich wellicht storen aan een vasthoudende mening, maar dan doen anderen omgekeerd ook maar maken daar dan vervolgens niet telkens zo'n punt van.

Rustig aan hoor, de werkdruk kan eraf, het is inmiddels weer weekend. :mrgreen:
Laatst bewerkt op: 27 januari 2012 - 20:01:22 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #325 Gepost op: 27 januari 2012 - 23:43:51
 :wink: Floortje toch, niet zo opwinden "heur"! Dat is slecht voor de gezondheid.

Wel grappig dat nu juist jij mij pretenties verwijt. In de psychologie kennen ze daar een begrip voor zoek het eens op zou ik zeggen.

Pretenties zijn mij vreemd. Echter dat ik graag de draak steek met de boersheid en ongenuanceerdheid van mijn landgenoten en de wijze waarmee deze in andere culturen frequent voor schut staan, zal ik niet ontkennen en is een feit. Ik pretendeer ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Neen Floor! Ik propageer zelfs eigen stijl en nuance en niet het volgen van een OSM, BCBG, of Preppy standaard. Durf wordt altijd wel gewaardeerd en vindt volgers.

De smakeloze en boerse reputatie van Nederlanders hebben zij met verve verdiend en daarover mag ik best eens een schampere opmerking maken. Het is vooral ter leeringhe ende vermaeck.

Als jij je daarin wilt ergeren? Moet je dat niet laten, echter het is niet meer dan jouw eigen beleving bij mijn posts en dat kan mij niet regarderen. Zoek het bij jezelf zou ik je willen adviseren, dat geeft je rust. Fijn weekeinde.
Laatst bewerkt op: 28 januari 2012 - 10:31:28 door Amadeus
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

drawa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #326 Gepost op: 28 januari 2012 - 01:26:48
Leone ongeacht wat er gezegd wordt, vind ik dat je altijd positief reageert. Sportief.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #327 Gepost op: 28 januari 2012 - 09:55:26
Leone ongeacht wat er gezegd wordt, vind ik dat je altijd positief reageert. Sportief.

In plaats van altijd 'sportief' te reageren, zou hij zich er ook een juist wél iets van aan kunnen trekken, aangezien meerdere, nee zelfs veel verschillende forumleden zich hier al eens of vaker negatief over hebben uitgesproken. Ik noem dat niet sportief, eerder gewoon een bord voor je kop hebben. Niet iedere keer maar tot in den treure hetzelfde blijven herhalen. Erg jammer, want Leone heeft soms best aardige bijdragen, maar het meeste lees ik na de eerste regel niet meer omdat ik het al tien keer eerder heb gelezen.

Overigens is het niet mijn bedoeling Leone, om jou nu aan te vallen. Vond de opmerking van Drawa echter welhaast aanmoedigend van aard en kon het niet laten om me dan toch weer uit te spreken.

Carry on.
Laatst bewerkt op: 28 januari 2012 - 10:03:05 door Mikey Fuoco

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #328 Gepost op: 28 januari 2012 - 10:21:10
Context, MF. Waar Drawa de één complimenteert met zijn sportiviteit, vergroot hij bij de ander de onaangepastheid uit, door deze juist niet bij naam te noemen. En: floriss is alleszins redelijk, dus die kan het niet zijn.
Laatst bewerkt op: 28 januari 2012 - 11:57:05 door Swann

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #329 Gepost op: 28 januari 2012 - 11:23:24
Heren, het is wel weer goed zo. Niet in dit topic. Bij voorkeur überhaupt niet eigenlijk. Leven en laten leven, of zoiets.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors