Leone,
De Olga II lijkt mij het mooist...
Kun je eens alle drie de schoenen (de linker of rechter) naast elkaar zetten en van bovenal fotograferen??
Dan kunnen we de evolutie misschien iets mooier in beeld zien!
Ik ga ze uiteraard een keer als trio op de gevoelige plaat vastleggen teneinde de verschillen in een opname te kunnen zien, helaas is de eerste geen 'echte' Olga Club, maar een Cycliste op de Olga leest; op de gaatjes en open lacing na is het model wel gelijk aan de Olga I, de Olga II is het meest elegant en de Olga III de meest robuuste door de wat minder afgeronde neus.
Qua draagcomfort is de III overigens voor mijn voeten wel de meest geslaagde omdat de toebox van I t/m III telkens net iets ruimer is bemeten, maar na 100 jaar mag dat dan ook wel een keer.

Die eerste schoen is sowieso niet echt een lekkerding als je het mij vraagt. Overigens vind ik de lamp wel prachtig!
Was er destijds helemaal weg van en zitten nog steeds erg goed aan de voet, wat voor een schoen ook best belangrijk is.

De Fosacarini Tavolo is onze persoonlijke favo in huis; simpel, eenvoudig en strak met een mooie lichtweergave en we hebben er 5 van [3 piccola in matrood en 2 grande in glans amber]