Auteur Topic: Il Rosso overhemden  (26115 keer gelezen)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #30 Gepost op: 10 april 2007 – 20:19:17
Citaat van: "H_D"
zelfkastijding...hmmm....Gusto denkt wellicht aan zweepjes? ;) Wel 'handmade in Italy' natuurljik  :D

Maar goed, de shirts zien er verder wel prima uit moet ik zeggen


tja, dat vind ik een vage uitspraak.. is een foto.. de minste producten zijn altijd het mooist te fotograferen vind ik altijd..

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #31 Gepost op: 10 april 2007 – 20:21:15
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Sergio"
Ik vind dat je erg met je zaak "te koop" loopt. Jammer dat je je reactie over de term "Handmade in Italy" hebt ingetrokken. Ik blijf een afkeer hebben van bedrijven die moedwillig termen misbruiken om een gevoel van kwaliteit te creeλren.



... en die hier komen om steeds de site/het bedrijf te promoten..
Die ontdekken deze site ook daarop kan je wachten.Ook de reply's daarop ook daar kan je op wachten soort van zelf kastijding elke keer weer.


Ik vind het juist prachtig als dat soort bedrijfjes gaan spammen hier, daar zal ik dus nooit over de vloer komen. Als je het van spammen moet hebben deugt er iets niet aan je product.

Mee eens, maar als het zo doorgaat heb je steeds minder mensen die uit liefde voor kleding etc. dit forum bezoeken, maar enkel personen die eerst vrolijk meepraten met de rest totdat ze dit forum gaan volspammen voor bedrijven die 'a quick buck' willen verdienen met 'foutieve info'..

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #32 Gepost op: 10 april 2007 – 20:23:25
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "H_D"
zelfkastijding...hmmm....Gusto denkt wellicht aan zweepjes? ;) Wel 'handmade in Italy' natuurljik  :D

Maar goed, de shirts zien er verder wel prima uit moet ik zeggen


tja, dat vind ik een vage uitspraak.. is een foto.. de minste producten zijn altijd het mooist te fotograferen vind ik altijd..


tsja daar heb je natuurlijk gelijk. Het oogt aardig op de foto bedoel ik maar je moet ze idd gewoon IRL zien. De prijs is wel 90 euro, kom je al dichtbij 'Den Haag' in de buurt qua prijs... (of Den Haag komt naar jou kan ook)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #33 Gepost op: 10 april 2007 – 20:23:59
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Mee eens, maar als het zo doorgaat heb je steeds minder mensen die uit liefde voor kleding etc. dit forum bezoeken, maar enkel personen die eerst vrolijk meepraten met de rest totdat ze dit forum gaan volspammen voor bedrijven die 'a quick buck' willen verdienen met 'foutieve info'..


Zal wel meevallen zoveel spammers hebben we hier niet. Topics snel dichtgooien en users bannen dan is het zo afgelopen.

Vind gewoon triest dat je je op een forum als deze registreerd en de enigste inbreng is je eigen toko aanprijzen.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #34 Gepost op: 10 april 2007 – 20:25:31
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Mee eens, maar als het zo doorgaat heb je steeds minder mensen die uit liefde voor kleding etc. dit forum bezoeken, maar enkel personen die eerst vrolijk meepraten met de rest totdat ze dit forum gaan volspammen voor bedrijven die 'a quick buck' willen verdienen met 'foutieve info'..


Zal wel meevallen zoveel spammers hebben we hier niet. Topics snel dichtgooien en users bannen dan is het zo afgelopen.

Vind gewoon triest dat je je op een forum als deze registreerd en de enigste inbreng is je eigen toko aanprijzen.


daarom hebben we ook modder-eters nodig die we bijna nooit zien.. de vraag om een nieuwe modder-eter is een mijn eerstvolgende..

Morris Kotkamp

  • Gast
Il Rosso overhemden
Reactie #35 Gepost op: 10 april 2007 – 21:33:41
Beste Heren,

De afgelopen week was ik mijn eigen bedrijf aan het googlen op internet en zo kwam ik op het stijlforum terecht. Ik las hier dat iemand een vraag had over Il Rosso en of er enige affilatie bestond tussen TSM en Il Rosso. Mijn enige doel was om dit idee uit de wereld te helpen. Het is dan ook niet mijn bedoeling om reclame te maken op dit forum. Il Rosso is ontstaan uit liefde voor een mooi shirt en voorheen is reclame altijd van mond- op mond gegaan en wordt er aan andere vormen van reclame vrijwel geen aandacht geschonken. Mocht dit zo zijn overgekomen dan was dit niet de bedoeling. Ik wil enkel nog mededelen dat er geen professionele fotograaf is ingehuurd om de shirts op de foto te zetten en dat hier niet mee gekuntseld is.

Met vriendelijke groet,

Morris

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #36 Gepost op: 10 april 2007 – 21:40:51
Duidelijk Morris, ik hoop dat je je bijdrage blijft geven aan dit forum (zij het ook voor andere onderwerpen :)).

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #37 Gepost op: 12 april 2007 – 12:00:04
Het is weer liever een half glas leeg dan een half glas vol?

Er is werkelijk echt GEEN ruimte voor iemand (die zich trouwens beeldig gedraagd) om zijn shirt-lijn te laten zien.

Echter, de opmerkingen als ''beste linnen producent van Italie'' zijn misleidend.

Welke actie had je in gedachte Morris? Ik ben best bereid iets te kopen, maar een nieuwe aanbieder moet altijd iets unieks doen.  8)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #38 Gepost op: 12 april 2007 – 19:21:45
Citaat van: "Zasa"
Het is weer liever een half glas leeg dan een half glas vol?

Er is werkelijk echt GEEN ruimte voor iemand (die zich trouwens beeldig gedraagd) om zijn shirt-lijn te laten zien.

Echter, de opmerkingen als ''beste linnen producent van Italie'' zijn misleidend.

Welke actie had je in gedachte Morris? Ik ben best bereid iets te kopen, maar een nieuwe aanbieder moet altijd iets unieks doen.  8)


Uniek ja en ik geloof dat we een kortingspercentage van 70% als standaard eis hebben toch ? :P
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #39 Gepost op: 12 april 2007 – 19:45:48
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Zasa"
Het is weer liever een half glas leeg dan een half glas vol?

Er is werkelijk echt GEEN ruimte voor iemand (die zich trouwens beeldig gedraagd) om zijn shirt-lijn te laten zien.

Echter, de opmerkingen als ''beste linnen producent van Italie'' zijn misleidend.

Welke actie had je in gedachte Morris? Ik ben best bereid iets te kopen, maar een nieuwe aanbieder moet altijd iets unieks doen.  8)


Uniek ja en ik geloof dat we een kortingspercentage van 70% als standaard eis hebben toch ? :P

Last time I checked was het 75% toch :?:  :wink:

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #40 Gepost op: 12 april 2007 – 23:21:10
Trouwens, zo'n betrouwbaar afnemerspubliek als wij hebben toch altijd recht op ''Samples"?  :D

Huey

  • Gast
Il Rosso overhemden
Reactie #41 Gepost op: 12 april 2007 – 23:58:14
Dat gezeik altijd over 'handmade', ιlk overhemd is min of meer handgemaakt. Het is immers altijd met de hand door de machine gehaald :P

Maar buiten dat maken zelfs gerenommeerde merken als Borrelli veelvuldig gebruik van naaimachines. Zelf hecht ik er in ieder geval niet zo veel waarde meer aan.

Evan_S

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.269
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #42 Gepost op: 06 juli 2007 – 00:34:41
Ik heb inmiddels een geruime tijd 2 Il Rosso shirts in bezit. Ik vind de shirts erg mooi gesneden, met stevige hoge boorden en stevige manchetten. Heb er ook veel complimenten op gekregen!

Het enige nadeel vind ik dat de stof niet erg strijkvriendelijk is.

Als ik terug ben van mijn vakantie (over 5 weken) zal ik wel een paar foto's posten.

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #43 Gepost op: 06 juli 2007 – 08:19:44
graag!

Hoe bevalt de pasvorm je?
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Evan_S

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.269
    • Bekijk profiel
Il Rosso overhemden
Reactie #44 Gepost op: 12 juli 2007 – 10:28:25
(eindelijk wireless gevonden om m'n vakantieadres 8) )

De pasvorm is erg goed op het lichaam gesneden! Op de site staat, al het goed is, een overzicht van de maten per boordmaat. De mouwen zijn goed slank en hebben een mouwlengte die vergelijkbaar is met mouwlengte 6.

Over 4 weken zal ik een foto posten.