Auteur Topic: Winterjas  (472435 keer gelezen)

Anavar

• Gast
Re: Winterjas
Reactie #570 Gepost op: 20 september 2010 - 14:33:07
Hoi allemaal dit is mijn eerste berichtje in deze forum en misschien is het wel verkeerd gepost als dat zo is hoor ik dat graag maar ik zoek dus een jas die op deze jas lijkt
Ik kon deze jas wel vinden in amsterdam hij is van Gant rugger maar kost mij een beetje teveel van het goeie 450 euro om precies te zijn.
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen

Er hangt serieux zoiets bij de H&M, naast de jassen met capuchons. De H&M kan echter "volledig" dicht.

robinj

• Bekijk profiel
Reactie #571 Gepost op: 20 september 2010 - 21:27:27
Ik weet precies welke je bedoelt maar deze jas is met zakken is zeker wel een hele leuke jas en ga hem zeker als alternatief beschouwen maar wil er echt een die op deze lijkt gewoon lekker normaal geen frutsels en zo geen zakken niks :P Iedereen die er op heeft reageert bedankt voor de moeite :)  =D>

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #572 Gepost op: 21 september 2010 - 10:27:51
Ik weet precies welke je bedoelt maar deze jas is met zakken is zeker wel een hele leuke jas en ga hem zeker als alternatief beschouwen maar wil er echt een die op deze lijkt gewoon lekker normaal geen frutsels en zo geen zakken niks :P Iedereen die er op heeft reageert bedankt voor de moeite :)  =D>

De Gant jas die jij postte heeft (ook) opgestikte zakken. Een jasje zonder zakken is niet heel 'normaal'

robinj

• Bekijk profiel
Reactie #573 Gepost op: 21 september 2010 - 20:40:21
Haha ik wist dat iemand zo zou antwoorden ik vind de zakken die op de gant jas zit veel minder er uit springen dan de andere jas van h&m

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #574 Gepost op: 21 september 2010 - 21:34:16
Wat?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #575 Gepost op: 21 september 2010 - 21:51:11
Haha ik wist dat iemand zo zou antwoorden ik vind de zakken die op de gant jas zit veel minder er uit springen dan de andere jas van h&m

Dat kan kloppen, die kerel heeft zijn armen voor de zakken ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #576 Gepost op: 21 september 2010 - 22:03:01
Blijft een beetje mooie appels met lelijke peren vergelijken
Be yourself no matter what they say

Mediaman

• Gast
Reactie #577 Gepost op: 22 september 2010 - 17:36:08
Hoi allemaal dit is mijn eerste berichtje in deze forum en misschien is het wel verkeerd gepost als dat zo is hoor ik dat graag maar ik zoek dus een jas die op deze jas lijkt
Ik kon deze jas wel vinden in amsterdam hij is van Gant rugger maar kost mij een beetje teveel van het goeie 450 euro om precies te zijn.
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen

Kijk bij Marco Polo, dit lijkt erop: http://www.marc-o-polo.nl/heren/kleding/colberts/colbert-curran/middle-grey-mel/3568-979.html

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #578 Gepost op: 22 september 2010 - 18:48:20
Mevrouw carpe koopt hier wel eens iets, en ik heb hier in het verleden nog wel eens ML7 hemden gekocht vanwege de ruime keus en gebrek aan verdere kennis, maar goed vandaag lag dus de folder van Steppin Out op de mat.
Volgens mij staan hier wel wat leuke low-budget jassen in.
Be yourself no matter what they say

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #579 Gepost op: 16 oktober 2010 - 17:27:28

zit er aan te denken deze te kopen van Hackett.

Mediaman

• Gast
Reactie #580 Gepost op: 16 oktober 2010 - 18:23:32
Beetje een ouderwets motorjack, ala Belstaff en Barbour.

dewortel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #581 Gepost op: 22 oktober 2010 - 02:52:48
Wat vinden jullie van z'n Loro Piana storm system jas van cashmere of wol. Lijkt mij wel warm maar heeft iemand daar ervaringen mee?

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #582 Gepost op: 22 oktober 2010 - 09:22:52
Gezien de maker ver buiten mijn budget, maar wat ik van Loro Piana heb gezien in hun winkel is het erg mooi spul, zeker de cashmere producten =P~
You can buy clothes, but you can't buy style

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #583 Gepost op: 22 oktober 2010 - 13:01:16
Ik heb er een paar. Die met binnenjas en bodywarmer zijn goed warm. De jas die ik eerder deze week in WDDHV postte zou ik niet aantrekken als het echt koud is.

Danielle85

• Bekijk profiel
Reactie #584 Gepost op: 24 oktober 2010 - 00:09:38
Help!!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen... in de stad heb ik namelijk bij een aantal dames een hele coole jas gezien, ik weet alleen mijn god niet waar ze die vandaan hebben.

Het gaat om een donkerblauw sportjas glanzende stof. Italiaans design met verschillende gouden accenten, zoals een gouden rits en knopen. Aan de achterkant staan gouden letters met (ik dacht) de tekst La Vessa ofzoiets.

Hopelijk weet iemand over welke jas ik het heb!

Alle reacties zijn welkom.

Gr.
Daniëlle