Auteur Topic: Stijlvol ondergoed  (203337 keer gelezen)

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #60 Gepost op: 20 juli 2007 – 16:53:44
Iemand ervaring met Mey?
Ik zie zo af en toe advertenties van dat merk in de Elsevier en het komt me redelijk kwalitatief over.
Is overigens haast nergens te koop, had een tijdje terug gezocht maar alleen in A'dam geloof ik...
You can buy clothes, but you can't buy style

klav

  • Gebruiker
  • Berichten: 266
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #61 Gepost op: 20 juli 2007 – 17:22:15
Ben erg blij met Zimmerli, en betaal graag het verschil bij tov m'n RL
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #62 Gepost op: 20 juli 2007 – 19:20:11
Mey? Ik heb er een lage v-hals t-shirt van. Prima katoen, weggegwerkte stiknaden en zit strak om m'n lichaam. Dat laatste is niet zo moeilijk overigens   :roll:

Alleen de armsgaten zijn te wijd.

In Haarlem gekocht trouwens.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #63 Gepost op: 19 januari 2008 – 22:16:30
Citaat van: "Willeam"


Welk Amerikaans merk heeft ook alweer de Y-onderbroek uitgevonden? Staat een stuk over in  'Gentelman, handboek van de klassieke herenmode'


Heb het even in het boek opgezocht: Jockey, dat is de oervader van het heren ondergoed.

Zelf heb ik een tijdje terug Bjorn Borg aangeschaft (al was het maar omdat de naam me aan de grote Kim Borg doet denken: http://www.youtube.com/watch?v=Xcqq0mSP7DI) Zit goed en goede kwaliteit, alhoewel ze, nu ik ze een tijdje heb, wel vind dat het elastiek/rek in de pijpen wat minder wordt.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

The Fox

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #64 Gepost op: 23 januari 2008 – 23:10:54
...alle kleuren van Bjorn Borg voor mij :)
reams as if you'll live forever, life as if you'll die today!

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #65 Gepost op: 23 januari 2008 – 23:23:14
Ondergoed waar ik over te spreken ben:

Deal (verkrijgbaar bij de bijenkorf...) leuke printjes maar een vrij wijd klassiek model.
CK 365 , een aparte lijn van CK zitten heerlijk.
Bjφrn Borg, prima maar dat wisten jullie natuurlijk ook al.
Claesens, vergelijkbaar met CK en BB.

En al het ondergoed is natuurlijk overpriced als er een merkje op staat....
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #66 Gepost op: 24 januari 2008 – 12:01:32
Wilde van de week Bjorn Borg halen, hadden ze in de winkel alleen nog maar roze in mijn maat. Wit verkocht niet dus kregen ze ook niet meer. kGa dus echt geen rose onderbroeken dragen.  :roll:

BB is idd erg duur maar ik vind het model erg lekker zitten en de kwaliteit is prima. Ik houd me echter aanbevolen voor een zelfde model voor een goedkoper prijsje. Hoef niet zo nodig met BB te lopen, als het maar goed zit en de kwaliteit oke is.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #67 Gepost op: 24 januari 2008 – 12:03:21
Citaat van: "Willeam"
Wilde van de week Bjorn Borg halen, hadden ze in de winkel alleen nog maar roze in mijn maat. Wit verkocht niet dus kregen ze ook niet meer. kGa dus echt geen rose onderbroeken dragen.  :roll:

BB is idd erg duur maar ik vind het model erg lekker zitten en de kwaliteit is prima. Ik houd me echter aanbevolen voor een zelfde model voor een goedkoper prijsje. Hoef niet zo nodig met BB te lopen, als het maar goed zit en de kwaliteit oke is.
BB koop ik meestal als er acties zijn bij de Bijenkorf; scheelt toch een beetje.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #68 Gepost op: 28 januari 2008 – 23:17:20
Citaat van: "alden"
Have your shirtmaker sew a few Boxers. Here is an easy model to copy.



You get to pick the cotton used and they will wind up less expensive than brands in the stores.

Good luck

Michael


Wat een baas.
cyka blyat

Alberts

  • Gebruiker
  • Berichten: 791
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #69 Gepost op: 29 januari 2008 – 10:50:00
Kan nooit lekker zitten lijkt me, zit zo te zien geen rek in? Vind zo'n wijd model maar niks. Klein/strak model met wat rek vind ik het fijnst, schiet natuurlijk niet op als je door een broek alleemaal plooien ziet van je oversized maar wel handgemaakte boxer...
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #70 Gepost op: 29 januari 2008 – 10:59:09
Citaat van: "Alberts"
Kan nooit lekker zitten lijkt me, zit zo te zien geen rek in? Vind zo'n wijd model maar niks. Klein/strak model met wat rek vind ik het fijnst, schiet natuurlijk niet op als je door een broek alleemaal plooien ziet van je oversized maar wel handgemaakte boxer...


Mee eens. Lijkt me dat daar wel een markt voor is en dat daar dus wel iemand voor zal zijn die dat wil maken.
Lijkt me echt super, iemand hier die iemand kent die dat maakt?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #71 Gepost op: 06 februari 2008 – 21:45:40
Sunspell daar heb ik een aantal Boxershorts van goede kwaliteit........
http://www.sunspel.com/
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #72 Gepost op: 14 februari 2008 – 16:36:56
Zo, vandaag ondergoed van Schiesser gehaald. circa 27 euro voor 2 onderbroeken. Vederlicht spul, nog even kijken hoe het zich houdt na een aantal keer wassen maar ik denk dat Bjorn Borg bij mij het nakijken heeft.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Willem

  • Gebruiker
  • Berichten: 571
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #73 Gepost op: 09 mei 2008 – 23:07:07
Ga ik nu op de oubollige toer? Wat zijn jullie ervaringen met sloggi?

Thibault

  • Gebruiker
  • Berichten: 227
    • Bekijk profiel
Stijlvol ondergoed
Reactie #74 Gepost op: 09 mei 2008 – 23:26:46
Ik ben mijn ondergoed-garderobe (als dat al bestaat) aan het overschakelen op Sloggi, het simpelste model, allemaal dezelfde kleur. Dat is een "spannende" boxer, met halflange pijpjes, zit perfect onder elke jeans en deftige broek.
Deze zijn ook allemaal van zeer goede kwaliteit...