Auteur Topic: Armbanden voor heren  (293598 keer gelezen)

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: Armbanden voor heren
Reactie #660 Gepost op: 03 april 2013 - 17:41:46
Ach Kerel, ;). Kijk eens terug naar je Posthistory ;). Straalt ook niet 100% mannenlijkheid uit.

Ik moest lachen :)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #661 Gepost op: 03 april 2013 - 17:43:20
as john daly said " all my exes wear rolexes" :mrgreen:

live and let die

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #662 Gepost op: 03 april 2013 - 17:46:30
Ik moest lachen :)

en wat is daar zo grappig aan........
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #663 Gepost op: 03 april 2013 - 17:47:21
Ik heb al gezegd dat ik net als Mediaman een rolex wil ipv een trouwring.  :mrgreen:
Of gewoon niet trouwen en met hetgeen je daardoor uitspaart een Patek kopen  :mrgreen:

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #664 Gepost op: 03 april 2013 - 18:05:38
Ja, en ook nog geld over voor Rolexen.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #665 Gepost op: 03 april 2013 - 18:09:50
Of gewoon niet trouwen en met hetgeen je daardoor uitspaart een Patek kopen  :mrgreen:

Een patek i.p.v. de (jouw) vrouw?  :-k :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #666 Gepost op: 03 april 2013 - 18:12:58
Van het uitgespaarde geld een vrouw kopen. Waar je dan niet mee gaat trouwen ](*,)
Be yourself no matter what they say

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #667 Gepost op: 03 april 2013 - 18:53:04
en wat is daar zo grappig aan........

Charlie

• Gast
Reactie #668 Gepost op: 03 april 2013 - 19:26:58
Niet mijn smaak. Als man is enkel een trouwring (duh) acceptabel IMO. Misschien ook een zegelring, maar enkel als je hem echt 'verdiend' hebt.

Eensch. Trouwen en/of zegelring is voldoende, af vraag ik mijzelf toch af waar jij op doelt wanneer je stelt dat je een zegelring enkel kan dragen wanneer je hem 'verdiend' hebt...

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #669 Gepost op: 03 april 2013 - 19:35:40
Ach jongens even eerlijk zijn.. Buiten de streetwear posts van Chris is hier weinig hetero content.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #670 Gepost op: 03 april 2013 - 19:38:45

Iemand met stokjes neem ik niet serious
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Suprageex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #671 Gepost op: 03 april 2013 - 19:44:37
Een patek i.p.v. de (jouw) vrouw?  :-k :wink:
Ik zeg niet dat je een kluizenaar moet worden :D Het huwelijk is een restant uit de oude tijd IMO. Waarom zou je niet perfect gelukkig kunnen zijn zonder voor de kerk te komen?

Eensch. Trouwen en/of zegelring is voldoende, af vraag ik mijzelf toch af waar jij op doelt wanneer je stelt dat je een zegelring enkel kan dragen wanneer je hem 'verdiend' hebt...
Je hebt een zegelring niet 'verdiend' als je even langsgaat bij de juwelier en een faux wapenschild op een willekeurig ringetje laat graveren.

Charlie

• Gast
Reactie #672 Gepost op: 03 april 2013 - 20:05:39
Ik zeg niet dat je een kluizenaar moet worden :D Het huwelijk is een restant uit de oude tijd IMO. Waarom zou je niet perfect gelukkig kunnen zijn zonder voor de kerk te komen?
Je hebt een zegelring niet 'verdiend' als je even langsgaat bij de juwelier en een faux wapenschild op een willekeurig ringetje laat graveren.

Nee, oke. Ik dacht dat jij doelde op het feit dat sommigen van mening zijn dat je een zegelring pas laat in je leven mag dragen aangezien je dan pas het 'verdiend' zou hebben. Wat onzin is natuurlijk, aangezien bijna iedereen, uit families waarbinnen een zegelring de traditie is, een zegelring krijgt op zijn/haar 18e of 21e levensjaar.

Edit: al is er wel wat te zeggen voor mensen die een nieuw familiewapen later ontwerpen natuurlijk. Als zij dat willen doen en deze traditie binnen een familie willen beginnen, is hen dat goed recht natuurlijk (men denke aan Nout Wellink in 2008). Alle oude familiewapens zijn immers ook ooit nieuw geweest.
Laatst bewerkt op: 03 april 2013 - 20:13:00 door Charlie

Henley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #673 Gepost op: 03 april 2013 - 22:01:17
Nee, oke. Ik dacht dat jij doelde op het feit dat sommigen van mening zijn dat je een zegelring pas laat in je leven mag dragen aangezien je dan pas het 'verdiend' zou hebben. Wat onzin is natuurlijk, aangezien bijna iedereen, uit families waarbinnen een zegelring de traditie is, een zegelring krijgt op zijn/haar 18e of 21e levensjaar.

Edit: al is er wel wat te zeggen voor mensen die een nieuw familiewapen later ontwerpen natuurlijk. Als zij dat willen doen en deze traditie binnen een familie willen beginnen, is hen dat goed recht natuurlijk (men denke aan Nout Wellink in 2008). Alle oude familiewapens zijn immers ook ooit nieuw geweest.

Wat een dogma's, who cares...

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #674 Gepost op: 03 april 2013 - 22:30:18
Hendricus Janssen uit Urk met twee forellen op een platina zegelring die om mijn duim past :-k Misschien laten maken en over 6 generaties terugkomen.