Auteur Topic: Armbanden voor heren  (278838 keer gelezen)

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #60 Gepost op: 31 december 2007 – 20:20:00
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
het probleem dat ik altijd met armbanden e.d. heb is dat het de aandacht afleidt. in de traditie van een plastic spoiler op je auto, ingenaaide stukken op je spijkerbroek, hippe teksten op een overhemd enz. het zal allemaal best mooi zijn, maar als je genoeg aandacht aan de kwaliteit van de basis besteed is het overbodig dingen nog verder op te leuken.
ik kan me voorstellen dat als je een zwembroek aan hebt, en geen horloge draagt die dag, dat je dan bij zo'n neger op het strand een armbandje koopt. maar als serieuze toevoeging op je garderobe ben ik er toch niet zo'n fan van.


Zo'n "neger" heeft het tenminste door. Hij wil gewoon van zijn eigen armbandjes af  :lol:  :wink:

HotFudge

  • Gast
Armbanden voor heren
Reactie #61 Gepost op: 07 januari 2008 – 08:38:49
Citaat van: "Pom sedar S. Marela"
maar als serieuze toevoeging op je garderobe ben ik er toch niet zo'n fan van.


waar ben je wel fan van dan?

Pom sedar S. Marela

  • Gebruiker
  • Berichten: 91
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #62 Gepost op: 08 januari 2008 – 14:50:51
van de juiste basis dus. iemand in een goed pak heeft geen armband nodig. het is subtiel en toch valt het iedereen op

Dr Robbert

  • Gebruiker
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #63 Gepost op: 12 januari 2008 – 21:27:49
Persoonlijk vind ik een armband voor een gast not done...zeg maar gerust gay. En zegelringen...tja heel het corps loopt er mee en als ze eigenlijk geen familiewapen hebben, laten ze er alsnog eentje maken. Of ook leuk, "...ja maar mijn moeders familie heeft wel een wapen..." Beetje jammer :wink:

Aan de andere kant, als je het leuk vindt, moet je het vooral lekker doen.. :mrgreen: maar in principe sluit ik mij aan bij Mikey

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #64 Gepost op: 12 januari 2008 – 22:43:31
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Horloge
Is dat een sieraad? Ik zeg er niet te veel over, hier, maar de meeste die ik hier op SF voorbij zie komen zijn voor míj meer zogenaamd utilitaire 'kolossen' dan verleidelijke, elegante sieraden... [Ik draag ook geen horloge (meer) want elegante eenvoud vind ik véél te moeilijk te vinden op horloge-gebied.]

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #65 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:00:08
Citaat van: "Dr Robbert"
Persoonlijk vind ik een armband voor een gast not done...zeg maar gerust gay. En zegelringen...tja heel het corps loopt er mee en als ze eigenlijk geen familiewapen hebben, laten ze er alsnog eentje maken. Of ook leuk, "...ja maar mijn moeders familie heeft wel een wapen..." Beetje jammer :wink:
Het impliciet gelijkstellen van gay en not done lijkt me wat ver gaan.

Zegelringen vind ik zo goed als nooit mooi, ook al heb je 'recht' erop of niet - de categorie van mensen die er 'recht' op hebben is in NL héél erg klein! Wapens stammen immers uit de Middeleeuwen en de meeste Nederlandse families met een (officieel geregistreerd) familiewapen zijn bewijsbaar lang niet zo oud.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #66 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:01:06
Citaat van: "paulbrussel"
[...] [Ik draag ook geen horloge (meer) want elegante eenvoud vind ik véél te moeilijk te vinden op horloge-gebied.]


Ik heb een heel eenvoudig en beschaafd horloge (staal, 35mm, witte wijzerplaat); geen survivalwekker voor op de maan of diep in de oceaan dus, hoewel ik de techniek van ingewikkeldere klokken wel kan waarderen; vind ze alleen vaak te opzichtig. In het fotografietopic zie je een paar details ervan (met de bewegende secondewijzer).

Armbanden en dergelijke zijn ook niet aan mij besteed.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #67 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:18:55
Citaat van: "Carwo"
[Ik heb een heel eenvoudig en beschaafd horloge .
Absoluut!

Maar wat als je, zoals ik, geen datum- en (dominante) merkaanduiding wilt?

Dr Robbert

  • Gebruiker
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #68 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:23:02
Citaat van: "paulbrussel"
Het impliciet gelijkstellen van gay en not done lijkt me wat ver gaan.


Dat is uiteraard geenszins mijn bedoeling geweest... zie mijn opmerkingen als 2 losstaande meningen :shock:

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Armbanden voor heren
Reactie #69 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:24:08
Cartier Tank ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #70 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:31:27
Mij zal het geen moer uitmaken of een man nu een armband draagt of niet.Als een man dat nu leuk vindt moet die dat gewoon doen.Overigens zijn er wel meer mannen die er op en top uitzien die een armband dragen en daar zal ik mij niet aan storen.Dan maar geen Gentleman voor andere zeg ik dan maar.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #71 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:42:44
Citaat van: "gusto napolitano"
Mij zal het geen moer uitmaken of een man nu een armband draagt of niet.Als een man dat nu leuk vindt moet die dat gewoon doen.Overigens zijn er wel meer mannen die er op en top uitzien die een armband dragen en daar zal ik mij niet aan storen.Dan maar geen Gentleman voor andere zeg ik dan maar.


En gelijk heb je.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Armbanden voor heren
Reactie #72 Gepost op: 12 januari 2008 – 23:58:48
Citaat van: "gusto napolitano"
Overigens zijn er wel meer mannen die er op en top uitzien die een armband dragen en daar zal ik mij niet aan storen.
Ben het helemaal met je eens!
Maar ik moest wel wennen aan de over het algemeen goed geklede Italianen die ineens zo'n plastieke of kralen-armbandje gingen dragen.

Vond het ook wel weer iets hebben - maar ik heb sympathie voor aberratie en revolutionaire tegenstellingen als een top-pak in combinatie met bijvoorbeeld plastic bandje om de pols.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Armbanden voor heren
Reactie #73 Gepost op: 14 oktober 2009 – 13:30:41
Wat is dat tegenwoordig (?) toch, met die armbandjes?


TBD

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 2.964
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: Armbanden voor heren
Reactie #74 Gepost op: 14 oktober 2009 – 13:34:01
Gusto is de trendsetter denk ik, volgens mij draagt hij al aardig wat jaartjes armbandjes!