Ik vind het echt lelijke dingen, vreselijk oudbollig. Voor-oorlogse rotzooi!
Citaat van: "Stromen"Cheaney bij Zwartjes dus, hier de pagina: http://www.zwartjes.nl/collectie.asp?me=3&t=HBen ik de enige die juist deze erg mooi vind?
Cheaney bij Zwartjes dus, hier de pagina: http://www.zwartjes.nl/collectie.asp?me=3&t=H
Citaat van: "cypripedium"Dungelman heeft ze ook staan van één of ander vaag merk met italiaanse naam voor 199€. Ziet er niet eens slecht uit, zolang je ze niet draagt tenminste Dan toch misschien daar eens kijken. Het is namelijk meer als een grapje voor erbij en dan is dit niet zo'n hele slechte prijs. Ban me maar...
Dungelman heeft ze ook staan van één of ander vaag merk met italiaanse naam voor 199€. Ziet er niet eens slecht uit, zolang je ze niet draagt tenminste
Citaat van: "Rogier"Ik vind het echt lelijke dingen, vreselijk oudbollig. Voor-oorlogse rotzooi!@RogierDat je ze leelijk vindt kan ik respecteren. Maar wat je met voor-oorlogse rotzooi bedoelt vraagt om toelichting. Omdat de klassieke modellen zoals de plain-oxford (jouw santoni b.v.) ook uit het verre verleden komen vraag ik me af aan welke oorlog je refereert?
Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Rogier"Ik vind het echt lelijke dingen, vreselijk oudbollig. Voor-oorlogse rotzooi!@RogierDat je ze leelijk vindt kan ik respecteren. Maar wat je met voor-oorlogse rotzooi bedoelt vraagt om toelichting. Omdat de klassieke modellen zoals de plain-oxford (jouw santoni b.v.) ook uit het verre verleden komen vraag ik me af aan welke oorlog je refereert?Ik doel op WWII. Maar Santoni is klassiek met een flink moderne twist (leest en patina enzo), en dat kan je van deze schoen niet zeggen. Rotzooi is natuurlijk een beetje onzinnig!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Rogier"Ik vind het echt lelijke dingen, vreselijk oudbollig. Voor-oorlogse rotzooi!@RogierDat je ze leelijk vindt kan ik respecteren. Maar wat je met voor-oorlogse rotzooi bedoelt vraagt om toelichting. Omdat de klassieke modellen zoals de plain-oxford (jouw santoni b.v.) ook uit het verre verleden komen vraag ik me af aan welke oorlog je refereert?Ik doel op WWII. Maar Santoni is klassiek met een flink moderne twist (leest en patina enzo), en dat kan je van deze schoen niet zeggen. Rotzooi is natuurlijk een beetje onzinnig!Santoni heeft ze ook.
Citaat van: "Guabello"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Rogier"Ik vind het echt lelijke dingen, vreselijk oudbollig. Voor-oorlogse rotzooi!@RogierDat je ze leelijk vindt kan ik respecteren. Maar wat je met voor-oorlogse rotzooi bedoelt vraagt om toelichting. Omdat de klassieke modellen zoals de plain-oxford (jouw santoni b.v.) ook uit het verre verleden komen vraag ik me af aan welke oorlog je refereert?Ik doel op WWII. Maar Santoni is klassiek met een flink moderne twist (leest en patina enzo), en dat kan je van deze schoen niet zeggen. Rotzooi is natuurlijk een beetje onzinnig!Santoni heeft ze ook.Santoni maakt wel meer foeilelijke schoenen.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Guabello"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Rogier"Ik vind het echt lelijke dingen, vreselijk oudbollig. Voor-oorlogse rotzooi!@RogierDat je ze leelijk vindt kan ik respecteren. Maar wat je met voor-oorlogse rotzooi bedoelt vraagt om toelichting. Omdat de klassieke modellen zoals de plain-oxford (jouw santoni b.v.) ook uit het verre verleden komen vraag ik me af aan welke oorlog je refereert?Ik doel op WWII. Maar Santoni is klassiek met een flink moderne twist (leest en patina enzo), en dat kan je van deze schoen niet zeggen. Rotzooi is natuurlijk een beetje onzinnig!Santoni heeft ze ook.Santoni maakt wel meer foeilelijke schoenen. ja dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ja wat de een mooi vindt kan de ander idd foeilelijk vinden (gelukkig)
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "cypripedium"Dungelman heeft ze ook staan van één of ander vaag merk met italiaanse naam voor 199€. Ziet er niet eens slecht uit, zolang je ze niet draagt tenminste Dan toch misschien daar eens kijken. Het is namelijk meer als een grapje voor erbij en dan is dit niet zo'n hele slechte prijs. Ban me maar... Zie je PM
Oogt als Saint Crispin, hoewel ik weet dat je voorkeur naar de engelse school uitgaat. Vind het toch best apart, stiekem...
Citaat van: "S.R.F."Citaat van: "Stromen"Cheaney bij Zwartjes dus, hier de pagina: http://www.zwartjes.nl/collectie.asp?me=3&t=HBen ik de enige die juist deze erg mooi vind?Ik vind ze ook erg mooi, weet alleen niet waarmee je zoiets zou moeten combineren :-k Oubollig ?, tjah het is maar hoe je het draagt!