Wat meer tijd om dit forum te doorlopen. Mooie verzameling van Agent 327. Tassel loafers heb ik lang not done gevonden, maar ga ze wel steeds meer waarderen. Zien jullie dit als vrijetijdswinkel of ook zakelijk (zoals in USA)?
Mooi. Ik ben inderdaad redelijk vaak in pak en daar staat het niet bij, vind ik. Hoewel we ook wel eens US vermogensbeheerders over de vloer krijgen, strak in het pak met tassel loafers. Zwart, dat dan weer wel.
Impulsief (door de sale) direct bestelling geplaatst voor deze deze monks, maar besef nu dat bruin wellicht toch een betere en veelzijdigere optie is. Voor welke optie zouden jullie opteren, gaat om eerste paar monks. optie1, optie2 of optie3
Ik vind single monks vaak mooier dan dubbele monks. De meeste schoenen die ik zakelijk draag zijn zwart. Makkelijker combineren. En het staat wat zakelijker, ik draag vrijwel nooit een jasje en dassen doe ik ook alleen maar om als ik met bepaalde cliënten aan tafel zit. En bij budget schoentjes is bruin imho vaak een risico, heb bexleys en lodings gehad waarvan ik de kleur in het echt niet mooi vond. Vond ik zonde. Was aan de andere kant wel een mooie gelegenheid om te oefenen met verschillende kleuren schoenpoets.
Je ziet ze in Londen in de City ook veel onder een pak hoor. Kan prima zolang het maar niet je enige pak schoenen zijn.