Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1530248 keer gelezen)

Charlie II

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6570 Gepost op: 20 augustus 2018 – 17:48:43
Onwaarschijnlijk interessant en fascinerend weer

Net zo fascinerend als mensen die hun zolen met lijnzaadolie invetten.  :mrgreen:
“A man should look as if he’s bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them.”

Marshall

  • Gebruiker
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6571 Gepost op: 25 augustus 2018 – 20:22:04
In extreme sale van de sale van de sale deze week 2 paar suède schoenen op de kop getikt. Een paar groene van Lloyd, wat robuuster en ideaal onder jeans of chino. Lloyd is niet een top of the bill maar ook weer geen gigantisch slechte schoenenbouwer volgens mij. Zit is best comfortabel.
En een paar donkerblauwe van een merk Brett &Sons. Ik kan alleen echt helemaal niks vinden van dit merk? Worden op diverse aanbiedingssites aangeboden maar verder over de achtergrond echt niks te vinden. Qua kwaliteit lijkt het echt een prima schoen te zijn!
Hooguit ben ik over een paar maandjes een totaal andere mening aangedaan maar voor <€100,- (totaal ja!) kan ik er dan moeilijk over klagen. Gokje dus. Geeft me weer wat meer tijd om door te sparen voor een echte mooi paar C&J en suède wel zo handig in de herfst.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6572 Gepost op: 25 augustus 2018 – 20:42:40
De plaatjes doen het niet.

Marshall

  • Gebruiker
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6573 Gepost op: 25 augustus 2018 – 21:06:31
Heh? Wat vreemd? ;-)
Bij deze dan een poging



Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.188
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6574 Gepost op: 25 augustus 2018 – 21:23:44
Die bovenste gaan wel, de onderste zijn lelijk. Kwaliteit en maakwijze zullen niet super zijn maar ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6575 Gepost op: 25 augustus 2018 – 21:31:55
Leuke kroeg pantoffels. De eerste zou je nog wel kunnen combineren mogelijk, kan de rest van de schoen niet beoordelen. To be honest, voor 150-250 had je ook wel een paar Carlos Santos op de kop kunnen tikken bij Hermans bijvoorbeeld.

Wees gerust je leert vrij snel;)

Marshall

  • Gebruiker
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6576 Gepost op: 25 augustus 2018 – 22:27:10
Ha Joost, klopt! Daar zijn ze ook voornamelijk voor bedoeld.
Alhoewel ik niet veel meer in de kroeg kom. ;-)
Eerst maar eens aantonen dat ik deze pantoffeltjes zo lang mogelijk goed kan houden, dan ga ik daarna de categorie Carlos Santos en Magnanni in. Maar vind het zonde om die in een suède variant direct aan gort te lopen. Dus eerst deze op proef dan kan ik in de volgende sale upgraden. Leren autorijden doe je ook niet in je droomauto he?! ;-)
Dus ik ga alle wijze lessen van onderhoud hier eens op los laten de komende maanden.
Kwaliteit zal zeker niet mega zijn alhoewel Lloyds het nog aardig uithoudt in het middensegment. Heb hier ook weleens gelezen dat iemand zonder te weten van tussengeplakte zolen naar alle tevredenheid jarenlang op Lloyds had rondgelopen.
Dus ik ga er wel vanuit dat ze het langer dan het spreekwoordelijke maandje uithouden.
Laatst bewerkt op: 25 augustus 2018 – 22:30:10 door Marshall

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Schoenen algemeen
Reactie #6577 Gepost op: 25 augustus 2018 – 22:35:03
Sla Magnanni maar over. 2005 is al een tijdje voorbij. Ik heb m’n Magnanni’s aan tijdens de borrel tussen de studentjes op de zaak (al kom ik er nog weinig), maar krijg er vreemd genoeg vrij veel reacties op. Is ook het volk wat Floris aan heeft, dus dat zal het wel verklaren.

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6578 Gepost op: 25 augustus 2018 – 23:00:32
Ik hoop dat ze lekker zitten en daar wil ik het maar bij houden.

Marshall

  • Gebruiker
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6579 Gepost op: 26 augustus 2018 – 00:14:02
Sla Magnanni maar over. 2005 is al een tijdje voorbij. Ik heb m’n Magnanni’s aan tijdens de borrel tussen de studentjes op de zaak (al kom ik er nog weinig), maar krijg er vreemd genoeg vrij veel reacties op. Is ook het volk wat Floris aan heeft, dus dat zal het wel verklaren.
Hoe bedoel je precies Tjoena?

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Schoenen algemeen
Reactie #6580 Gepost op: 26 augustus 2018 – 00:56:57
Magnanni heeft nogal een gedateerd ontwerp. Erg puntig, die lelijke rode vleeslap langs de zijkant (ben even de term kwijt). Wel soepel leer en het loopt vanaf minuut 1 goed. Carlos Santos schijnt (geen ervaring mee) beter te zijn. Voor een full retail Magnanni, heb ik een paar weken terug nog een paar Kroketten aangeschaft in de sale. Tactisch plannen die aankopen en je kan voor hetzelfde geld veel meer kwaliteit krijgen. En Florisdragers... dat is de gemiddelde Nederlander tegenwoordig. Ik snap echt niet dat mensen met die 'kekke' schoentjes rondlopen. Lillike hokken dat het zijn...

Pinacolada

  • Gebruiker
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6581 Gepost op: 26 augustus 2018 – 09:45:47
Vreemde schoenen.

Zelf hou ik wel van puntige schoenen. Ik heb een paar magnanni en een paar carlos santos, vind de magnanni's tot nu toe beter lopen, al gaan de carlos santos al best een tijd mee naar volle tevredenheid.

NjD72

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6582 Gepost op: 26 augustus 2018 – 09:47:09
die lelijke rode vleeslap langs de zijkant (ben even de term kwijt).

Opanca. Maar lelijke rode vleeslap is beter.  :mrgreen:

Marshall

  • Gebruiker
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6583 Gepost op: 26 augustus 2018 – 11:26:31
Magnanni heeft nogal een gedateerd ontwerp. Erg puntig, die lelijke rode vleeslap langs de zijkant (ben even de term kwijt). Wel soepel leer en het loopt vanaf minuut 1 goed. Carlos Santos schijnt (geen ervaring mee) beter te zijn. Voor een full retail Magnanni, heb ik een paar weken terug nog een paar Kroketten aangeschaft in de sale. Tactisch plannen die aankopen en je kan voor hetzelfde geld veel meer kwaliteit krijgen. En Florisdragers... dat is de gemiddelde Nederlander tegenwoordig. Ik snap echt niet dat mensen met die 'kekke' schoentjes rondlopen. Lillike hokken dat het zijn...
Die lelijke rode vleeslap vind ik ook geen gezicht inderdaad. Maar heb ook genoeg magnanni’s gezien zonder die lap. Vind het nog wel mooi ontwerp. Veel Engelse merken vind ik snel te ouderwets. Niet perse lelijk maar (nog) niet passend. Magnanni zonder die vleeslap vind ik iets moderner ogen. Maar nog te weinig vergelijk gemaakt om te bepalen of ze te puntig voor me zijn.
Laatst bewerkt op: 26 augustus 2018 – 11:31:44 door Marshall

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #6584 Gepost op: 26 augustus 2018 – 11:27:07
Heb nog een paar suède monks van Magnanni staan, jaartje of 10 oud. Krengen houden zich best goed.