Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1637699 keer gelezen)

HermitDion

• Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5250 Gepost op: 03 september 2015 - 19:15:09
ik ben op zoek naar mijn eerste nette schoenen. ik wil eigenlijk wel direct 2 paar halen zodat ik ze kan afwisselen. daarom dacht ik aan een zwarte en bijvoorbeeld een bruine schoen in glad leer om het niet te casual te maken. het grootste probleem is dat ik maat 47 heb. en ik door de bomen het bos niet meer zie in alle merken. op het moment lijkt me magnannis een goed merk om mee te beginnen. echter waar kan ik ze passen aangezien dat vereist is met mijn maat. ik woon in hengelo. heeft iemand tips waar ik wat verschillende schoenen in mijn maat kan passen inclusief goed advies.

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5251 Gepost op: 03 september 2015 - 19:46:21
Ten Eekelder in Hengelo heeft Magnanni's weet niet of ze maat 47 hebben.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

HermitDion

• Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5252 Gepost op: 03 september 2015 - 22:33:12
maar zijn magnannis een goede investering? want voor het geld van 2 paar magnannis kun je ook 1 paar santonis halen. dat is waar ik mee zit. want ik hoor hier dat je niet een paar elke dag aan kan hebben. maar ik heb op het moment te weinig budget voor 2 paar santonis

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5253 Gepost op: 03 september 2015 - 22:44:09
Weet niet wat Magnanni's doen, maar je kunt ook eens kijken naar Loake. Begin gewoon lekker met twee paar.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5254 Gepost op: 04 september 2015 - 08:49:18
Borgioli.
Carmina.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5255 Gepost op: 04 september 2015 - 08:57:58

ik ben op zoek naar mijn eerste nette schoenen. ik wil eigenlijk wel direct 2 paar halen zodat ik ze kan afwisselen. daarom dacht ik aan een zwarte en bijvoorbeeld een bruine schoen in glad leer om het niet te casual te maken. het grootste probleem is dat ik maat 47 heb. en ik door de bomen het bos niet meer zie in alle merken. op het moment lijkt me magnannis een goed merk om mee te beginnen. echter waar kan ik ze passen aangezien dat vereist is met mijn maat. ik woon in hengelo. heeft iemand tips waar ik wat verschillende schoenen in mijn maat kan passen inclusief goed advies.

2 paar ipv een enkel paar is geen slecht idee als je dagelijks nette schoenen draagt. Als eerste paar vind ik Magnanni een prima keuze.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5256 Gepost op: 04 september 2015 - 09:24:42
koopt toch engels jongen
live and let die

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5257 Gepost op: 04 september 2015 - 09:29:01
Mooie vloer

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5258 Gepost op: 04 september 2015 - 09:39:06
Heb je ook Magnanni's (gehad) Doc?

Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5259 Gepost op: 04 september 2015 - 10:03:39
manjanni. eikenhouten imitatiesantonis. met zoolmatje. never.
live and let die

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5260 Gepost op: 04 september 2015 - 10:04:22
Ok :)

HermitDion

• Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5261 Gepost op: 04 september 2015 - 22:05:16
na een lange zoektocht naar schoenen uit eindelijk uitgekomen bij een winkel die Greve schoenen verkochten en geslaagd voor mijn eerste paar nette schoenen en ben er wel blij mee.

http://imgur.com/pwxJiAM
http://imgur.com/gallery/L3WrGen
ze waren afgeprijsd van 400 voor nu 275 inclusief een naar mijn idee generiek potje schoensmeer van het merk collonil.
Nu zit ik met een paar vragen. hoe kan ik ze het beste onderhouden? hoe kopen jullie een goeie riem bij dit soort schoenen? moet ik er ook schoenspanners bij kopen?

dan begint tevens direct de zoektocht naar een tweede paar schoenen ik zat zelf te denken aan een paar zwarte oxfords. of heeft iemand beter advies?
Laatst bewerkt op: 04 september 2015 - 22:30:02 door HermitDion

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5262 Gepost op: 04 september 2015 - 22:14:45
Greve is prima. Heb je foto?
Gewoon lekker poetsen, niet te dik.  Met een doek inpoetsen, borstel uitpoetsen en voor wat glans een panty kous in een prop duwen en opwrijven.
Schoenspanners doen. Via Quality shop oid

Lees je ook eens in in de bestemde topics
Be yourself no matter what they say

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5263 Gepost op: 04 september 2015 - 22:17:38
En dit zijn ze zodat we niet hoeven door te klikken.

Niet slecht Hermit. Eerst wat ik zou doen is een andere kleur veters en een setje spanners. Riem is een verdeelde mening over denk ik, hoeft niet altijd exact te matchen vind ik. Zwarte Oxfords is je next step inderdaad. De rest heeft Carpe al gezegd.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #5264 Gepost op: 04 september 2015 - 22:28:49
Niet slecht Hermit. Eerst wat ik zou doen is een andere kleur veters en een setje spanners.

Ja, dit.