Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1637562 keer gelezen)

guest45

• Gast

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4771 Gepost op: 16 november 2014 - 22:46:44
:) nee op de EG site in hun lookbook, die dovers moeten er maar een keer komen, zag het bij verschillende modellen als optie.

Ga je het doen? Ik sterf nu al van jaloezie.

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4772 Gepost op: 19 november 2014 - 18:26:11

meer info, opvallen doen deze Markthalschoenen wel:

http://www.mascolori.nl/markthal
Laatst bewerkt op: 19 november 2014 - 18:33:56 door cutaway

Nieuweling

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4773 Gepost op: 19 november 2014 - 18:39:14
Staat je vast beeldig
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

guest45

• Gast
Schoenen algemeen
Reactie #4774 Gepost op: 19 november 2014 - 18:39:41
:')

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4775 Gepost op: 19 november 2014 - 18:44:42
Niets voor mij, maar kon het niet laten deze hier te delen. :mrgreen: Meer iets voor bepaalde architecten en journalisten. Buiten dat blijven Rdam en de Markthal geweldig.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4776 Gepost op: 19 november 2014 - 19:20:06
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

guest45

• Gast
Schoenen algemeen
Reactie #4777 Gepost op: 19 november 2014 - 19:29:09
SC passchoenen?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4778 Gepost op: 19 november 2014 - 19:31:58
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4779 Gepost op: 24 november 2014 - 16:47:06
Waarde stijlbazen.

Ik ben op zoek naar suede laarzen die net onder de knie komen voor mijn vriendin. Ik zie heel veel laarzen met of een te dikke blokhak of zo spits dat het niet meer elegant is. Budget €

Iemand tips?
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4780 Gepost op: 24 november 2014 - 16:48:32
Het jouw wel bekende Santoni.
Magnanni heeft ze ook.

robertomalone

• Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4782 Gepost op: 26 november 2014 - 16:25:25
Hallo, ik zal mij eerst even voorstellen. Ik kom uit Breda, getrouwd en heb drie kinderen. Ik ben geďnteresseerd in de mooie dingen van het leven, waarbij de meeste aandacht uit gaat naar schoenen. Nu zie ik hier, op Instagram, etc. verschrikkelijk mooie dingen voorbij komen, maar die zijn voor mij nu te duur (een niet bijster veel gevraagde consultant) Wat ik graag doe, is met zorg en aandacht mijn schoenen (en die van de rest van het gezin) poetsen. Ik zie graag de resultaten van Chris! Ik bezit twee paar Santoni's, een paar Fratelli Rosetti, een paar croco's van Jaquar en nog wat andere meuk. Ben de laatste tijd aan het experimenteren met verven, patina's, herstellen van schoenen etc. Het lijkt me leuk als er een soort Bob de Bouwer sectie komt waarin tips kunnen worden gedeeld betrekking tot patineren, herstel van schoenen etc, etc. Foto's van een "restauratie" van schoenen e.d.

Ik stel me gelijk maar even kwetsbaar op om een idee te geven. Ik heb vorige week een paar zwarte Santoni Old England gekocht voor €40. En nu ontbreken helaas de foto's!! Voorts met aceton gestript van lagen wax en poets, de zolen onder handen genomen, vervolgens allerlei kleinere en grotere scheurtjes aangepakt met Saphir Renovatrice (schuren, verven, schuren etc  tot zo'n 8 keer) Vervolgend de beschadigde plekken die behandeld waren met Saphir Renovatrice gedept met aceton. Daarmee wordt de werking van de Renovatrice verstrekt (trekt de scheurtjes als het ware dicht) Tot slot het gewone proces van poetsen, waxen en spit shine.

Nu heb ik vorige week op Instagram een paar zwarte schoenen Masaru Okuyama gezien, waarin een doffe leersoort en een glanzend leer werden gecombineerd. Dat beeld heb ik geprobeerd te benaderen. Ik zal snel een foto van het resultaat posten. Moet even uitzoeken hoe ik dat doe.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4783 Gepost op: 26 november 2014 - 16:59:01
Ha Roberto, we hebben een poets en onderhoud topic maar weet niet of je daar al bij kunt. Zo niet, plaats je de foto's hier. Er is ook een topic met uitleg hoe je een foto plaatst, meen ik.

Verstuurd vanaf mijn iPhone
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #4784 Gepost op: 26 november 2014 - 17:34:19