Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1637460 keer gelezen)

allsam

• Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3945 Gepost op: 04 januari 2014 - 13:42:51
Hey, ik ben van plan nieuwe zwarte schoenen te kopen en kon wel wat hulp gebruiken. Ik heb net voor 100 euro Ecco's gekocht maar las op internet dat de hakken snel los laten na aantal keer dragen. Nu ik dit gelezen heb kan ik ze nog terugbrengen omdat ik ze niet heb gedragen. De reden waarom ik Ecco heb gekocht was omdat ik comfortable schoenen nodig heb en daar staan zij wel bekend om.

Ik moet veel staan en lopen en heb al klachten aan mijn knieën. Ikzelf heb helaas niet veel geld om meteen dure schoenen te kopen en dacht misschien kunnen jullie mij helpen om een goed paar schoenen te kopen. Kleur alleen zwart ( bij een zwart pak), zeer comfortabel ( dus rubber zool), 100 euro ( misschien 2 tientjes hoger) en dus eentje die wel even mee gaat.

Ik let niet echt op of ze heel mooi zijn om ik nog beginnende ben maar dat is wel altijd mooi meegenomen. Dan denk ik aan met een scherpe punt van de schoen en waarbij weinig rubberzool zichtbaar is of versieringen op de schoen.

En zijn er nog meer mensen hier met ervaring van merk Ecco ?( naar aanleiding: http://www.complaintsboard.com/complaints/ecco-shoes-c24076.html)

Super bedankt!

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3946 Gepost op: 04 januari 2014 - 13:45:51
Die Ecco's terugbrengen, kan dat nog?
Dan heb je 200 euro te besteden, neem ik aan. Wellicht kan je daarmee Magnanni's of Van Bommels/Van Liers in de sale kopen.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3947 Gepost op: 04 januari 2014 - 14:20:58
ik wil graag iedereen helpen maar moet dit op sf?
live and let die

Nicky

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3948 Gepost op: 04 januari 2014 - 14:34:09
Hey, bij een zwart pak passen Ecco's prima :mrgreen:

Hulsebosch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3949 Gepost op: 04 januari 2014 - 14:57:44
Je bent op het Stijlforum misschien niet op de goede plek voor advies als je nog niet echt let "op of ze heel mooi zijn". Daarnaast is de eis dat ze een rubberen zool hebben een beetje vreemd: van synthetische stoffen ga je alleen maar meer zweten, dat is niet comfortabel. De schoenen die ik op de site van Ecco zie staan onder "Dress Shoes" (wat een hoop lelijke schoenen op één pagina...) hebben ook gewoon harde rubberen zolen: dat dempt ook niet als dat is waar je denkt comfort vandaan te halen.
Hoewel Pico je volgens mij verkeerd begrijpt en je niet het bedrag van de Ecco's+€100 te besteden hebt is het wel iets om over na te denken: schoenen die comfortabel zijn, goed in elkaar zitten en gemaakt zijn van materialen die lang meegaan zijn moeilijk te koop voor een maximum van €100. In de uitverkoop kun je denken aan Van Bommel, Magnanni of Greve in een prijsklasse van €100-200.
Ook al wordt hier het dragen van een zwart pak (je bent beveiliger o.i.d.?) verguisd, je keuze voor zwart is wel goed. Zoek iets als dit, zwarte oxfords:

En vergeet fatsoenlijke onderhoudsspullen niet: niet het spul dat ze je meestal in de winkel aansmeren maar het goede spul van Saphir Medaille d'or, dan gaat een goede schoen ook jaren mee.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Schoenen algemeen
Reactie #3950 Gepost op: 04 januari 2014 - 15:00:24
Vind kiwi eigelijk ook wel prima, en te verkrijgen bij ah.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3951 Gepost op: 04 januari 2014 - 19:54:28
Ik heb van mijn vriendin een paar Van Liers gekregen voor kerst die 100 euro waren (het prijsje zat er nog in  :mrgreen: ). Wellicht kan je daar eens gaan kijken, allicht mooier dan de ecco's en bij mij zitten de hakken er in ieder geval nog onder.

Charlie

• Gast
Schoenen algemeen
Reactie #3952 Gepost op: 04 januari 2014 - 19:57:36
Flikker ze dan maar meteen in de bak bij 't Leger des Heiligheids.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3953 Gepost op: 04 januari 2014 - 20:01:10

ik wil graag iedereen helpen maar moet dit op sf?

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Schoenen algemeen
Reactie #3954 Gepost op: 04 januari 2014 - 20:11:33
Flikker ze dan maar meteen in de bak bij 't Leger des Heiligheids.
[/quote

Alweer aan de sherry charles?

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3955 Gepost op: 04 januari 2014 - 20:12:41
Kan goed zijn dat het weg gaat; bij nieuwe schoenen is de zool vrij stug waardoor de hiel van de schoen de hiel van je voet niet altijd volgt.
Niet iedereens voeten zijn hetzelfde dus ymmv.

Vandaag nogmaals gepast, 0% hielslip. Dus inmiddels in bezit van EG Cottesbrook in coffee suede, met de bijbehorende last-82 spanners. Blij!

pearls for swines

de pastoris puero et agricolis
TAFKADM

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3956 Gepost op: 04 januari 2014 - 20:13:05
Je moet hier Meermin schoenen nemen dan hoor je ze hier niet .

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3957 Gepost op: 04 januari 2014 - 20:16:40
Foto svp
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

allsam

• Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3958 Gepost op: 04 januari 2014 - 21:01:31
bedankt voor hulp,

impressie van de soort schoenen van ecco: http://shopeu.ecco.com/nl/nl/heren/business-schoenen

ik moet helaas voor comfort boven looks gaan..

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #3959 Gepost op: 04 januari 2014 - 23:10:09

EG Dover in het zwart. Wordt het IMO ineens best een saaie schoen van.
Meningen?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."