Heren, gezien ik nieuw ben weet ik niet precies waar ik mijn vraag moet posten, dus wijs mij vooral op de correct locatie, maar ik heb een vraag met betrekking tot de aankoop van schoenen.
Sinds kort ben ik begonnen met een kantoorbaan na mijn studie. Hiervoor ben ik op zoek naar een of twee paar nette schoenen. Ik zat zelf te denken aan Loake of Allen Edmonds (alhoewel hier waarschijnlijk niet verkrijgbaar?) na wat research. Mijn vraag nu echter is waar ik deze het beste kan kopen. Zijn er betrouwbare webwinkels die het soort schoenen die hier besproken leveren (dit geniet mijn voorkeur omda tik overdag geen tijd heb om bij fisieke winkels langs te gaan)? Of is er ergens in Amsterdam en omstreken een winkel die aan te raden is om fisiek te bezoeken?
Mijn idee is om een paar zwarte cap toes te halen voor meer formeel, en ook een paar bruine wingtips voor meer casual settings. Dus wijs mij gerust op betere alternatieven. budget per paar is een ruime 200 euro.
Ook mijn advies is: ga naar Pelger en scoor een paar CJ's met 30% korting. of ga voor Kings. (persoonlijk vind ik CJ beter)
Allen Edmonds is weldegelijk in Nederland te verkrijgen, maar (buiten de sale) nergens voor het door jouw gewenste budget.
Het betere werk van AE begint toch echt vanaf 450 euro.
hier trouwens wel een webshop die AE nu in de sale heeft. Het is een betrouwbare Duitse webwinkel.
http://www.schuhe-lueke.de/allen-edmonds/herrenschuhe/?schuhe=55&gclid=CMGC9rrfl7MCFe7MtAodYUEA5g er staat bijvoorbeeld een paar zwarte oxfords (lijkt me toch de basis in jouw geval) voor slechts 199 euro (maar alleen nog maat 8 over en het fabricagemateriaal is niet mijn smaak...)