Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644640 keer gelezen)

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #2895 Gepost op: 23 oktober 2012 - 12:26:47
Heren, gezien ik nieuw ben weet ik niet precies waar ik mijn vraag moet posten, dus wijs mij vooral op de correct locatie, maar ik heb een vraag met betrekking tot de aankoop van schoenen.

Sinds kort ben ik begonnen met een kantoorbaan na mijn studie. Hiervoor ben ik op zoek naar een of twee paar nette schoenen. Ik zat zelf te denken aan Loake of Allen Edmonds (alhoewel hier waarschijnlijk niet verkrijgbaar?) na wat research. Mijn vraag nu echter is waar ik deze het beste kan kopen. Zijn er betrouwbare webwinkels die het soort schoenen die hier besproken leveren (dit geniet mijn voorkeur omda tik overdag geen tijd heb om bij fisieke winkels langs te gaan)? Of is er ergens in Amsterdam en omstreken een winkel die aan te raden is om fisiek te bezoeken?

Mijn idee is om een paar zwarte cap toes te halen voor meer formeel, en ook een paar bruine wingtips voor meer casual settings. Dus wijs mij gerust op betere alternatieven. budget per paar is een ruime 200 euro.

Indien je in de randstad woont en je studentenpas nog hebt: stap eens bij Eduard Pelger binnen. Geven studenten 30% korting en hebben behalve crockett & Jones ook iets goedkopere alternatieven.
Fashion can be bought, style one must possess

Ch. Ryder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #2896 Gepost op: 23 oktober 2012 - 12:36:02
Ja, wilde ik ook zeggen. Pelger voert merk Kings. Volgens mij van Cheaney (?). Prima Oxfords etc.
In Den Haag en Amsterdam (Z.).

Satestokje

• Bekijk profiel
Reactie #2897 Gepost op: 23 oktober 2012 - 12:55:09
Prima, ik kom er na mijn werk bijna langs. Ik denk dat ik het morgen ga proberen.

montazuma

• Bekijk profiel
Reactie #2898 Gepost op: 23 oktober 2012 - 16:22:56
Goedemiddag,
Weet iemand waar ik in Zuid-Limburg Balenciaga sneakers kan kopen?

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #2899 Gepost op: 23 oktober 2012 - 16:25:18
Goedemiddag,

Nee, moet je ook niet willen..

Mediaman

• Gast
Reactie #2900 Gepost op: 23 oktober 2012 - 16:32:40
Goedemiddag,

Kiki Niesten in Maastricht (Stokstraat) verkoopt de vrouwenlijn, wellicht dat ze daar meer weten.

In Antwerpen moet het sowieso wel lukken denk ik, bij Coccodrillo bijvoorbeeld.

Sutor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2901 Gepost op: 23 oktober 2012 - 20:21:22
Heren, gezien ik nieuw ben weet ik niet precies waar ik mijn vraag moet posten, dus wijs mij vooral op de correct locatie, maar ik heb een vraag met betrekking tot de aankoop van schoenen.

Sinds kort ben ik begonnen met een kantoorbaan na mijn studie. Hiervoor ben ik op zoek naar een of twee paar nette schoenen. Ik zat zelf te denken aan Loake of Allen Edmonds (alhoewel hier waarschijnlijk niet verkrijgbaar?) na wat research. Mijn vraag nu echter is waar ik deze het beste kan kopen. Zijn er betrouwbare webwinkels die het soort schoenen die hier besproken leveren (dit geniet mijn voorkeur omda tik overdag geen tijd heb om bij fisieke winkels langs te gaan)? Of is er ergens in Amsterdam en omstreken een winkel die aan te raden is om fisiek te bezoeken?

Mijn idee is om een paar zwarte cap toes te halen voor meer formeel, en ook een paar bruine wingtips voor meer casual settings. Dus wijs mij gerust op betere alternatieven. budget per paar is een ruime 200 euro.

Ook mijn advies is: ga naar Pelger en scoor een paar CJ's met 30% korting. of ga voor Kings. (persoonlijk vind ik CJ beter)
Allen Edmonds is weldegelijk in Nederland te verkrijgen, maar (buiten de sale) nergens voor het door jouw gewenste budget.
Het betere werk van AE begint toch echt vanaf 450 euro.
hier trouwens wel een webshop die AE nu in de sale heeft. Het is een betrouwbare Duitse webwinkel.
http://www.schuhe-lueke.de/allen-edmonds/herrenschuhe/?schuhe=55&gclid=CMGC9rrfl7MCFe7MtAodYUEA5g
er staat bijvoorbeeld een paar zwarte oxfords (lijkt me toch de basis in jouw geval) voor slechts 199 euro (maar alleen nog maat 8 over en het fabricagemateriaal is niet mijn smaak...)
Winnaar van de "SF Titanenstrijd der kèkke Schoentjes 2012" - Oxford

427

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2902 Gepost op: 23 oktober 2012 - 21:27:35
Goedemiddag,

Probeer het eens bij PL Line in M'tricht.

Bienno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2903 Gepost op: 24 oktober 2012 - 12:28:28
30 % korting bij Pelger lees ik hier voor studenten? Is de verkoopprijs -zonder korting- dan niet hoger dan bij andere winkels? Anders is het natuurlijk wel ideaal ;)

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #2904 Gepost op: 24 oktober 2012 - 13:09:46
Volgens mij niet hoger dan sir max of manwood.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Reactie #2905 Gepost op: 27 oktober 2012 - 22:24:02
Mooie video van Ethan Newton van de Armory over schoen onderhoud!
http://bit.ly/Ri52jN
(via PTO)

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2906 Gepost op: 31 oktober 2012 - 12:34:12
Met wat voor schoeisel loopt met hier eigenlijk in de sneeuw/regen? Ik ben op zoek naar een paar dat tegen een beetje aanslag kan, zoals pekel uit de sneeuw, modder etc. Ik keek naar Tod's boots, alleen ik vraag mij af of het suede zich goed houdt.

Plaatje

drawa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2907 Gepost op: 31 oktober 2012 - 12:45:26
Jij hebt toch recentelijk aan paar conistons aangeschaft?

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Schoenen algemeen
Reactie #2908 Gepost op: 31 oktober 2012 - 12:51:08
Jij hebt toch recentelijk aan paar conistons aangeschaft?

Klopt, alleen durf ik daar de sneeuw niet mee te trotseren :mrgreen:

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2909 Gepost op: 31 oktober 2012 - 13:03:24
Als ik echt door de regen/sneeuw moet wandelen draag ik mijn Grenson boots met commando zool of mijn Max Verre brogues met Dainite zool.