Auteur Topic: Waar vind ik...? Waar koop je dat?  (578849 keer gelezen)

Zeneize

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #796 Gepost op: 04 april 2012 - 20:17:50
Interessant, maar weer zo ostentatious. In die stijl loop ik regelmatig langs een paar schoenen in de Botticelli-etalage. Om de naam van een nazi op mijn schoenen te hebben vind ik trouwens niet erg fijn. Maar bedankt voor de moeite (niet sarcastisch). Ik denk dat ik eens bij Sir Max ga kijken binnenkort.

De zoektocht wordt steeds lastiger ;)

Ik heb vandaag een paar Alpha Khakis gekocht in Utrecht - daar zit gewoon een Dockers-winkel - en ze lijken mij redelijk aan je eisen te voldoen. Ze lijken erg stevig geconstrueerd. Ik ben geen expert in stoffen, maar ik denk dat dit een gabardine genoemd kan worden. 100% katoen trouwens. Ben wel een tijdje heel erg geduldig met een tornmesje in de weer geweest om het merkje van de rechterbil te halen en de coin pocket weg te snijden. Ik heb maat 30x30 gekocht en daarbij is de voetwijdte 18,5 cm. Voor het geld zeker de moeite waard, zeker als je iets stevigs zoekt.
"One should either be a work of art, or wear a work of art."

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #797 Gepost op: 04 april 2012 - 20:47:24
Interessant, maar weer zo ostentatious. In die stijl loop ik regelmatig langs een paar schoenen in de Botticelli-etalage. Om de naam van een nazi op mijn schoenen te hebben vind ik trouwens niet erg fijn. Maar bedankt voor de moeite (niet sarcastisch). Ik denk dat ik eens bij Sir Max ga kijken binnenkort.

Ik heb vandaag een paar Alpha Khakis gekocht in Utrecht - daar zit gewoon een Dockers-winkel - en ze lijken mij redelijk aan je eisen te voldoen. Ze lijken erg stevig geconstrueerd. Ik ben geen expert in stoffen, maar ik denk dat dit een gabardine genoemd kan worden. 100% katoen trouwens. Ben wel een tijdje heel erg geduldig met een tornmesje in de weer geweest om het merkje van de rechterbil te halen en de coin pocket weg te snijden. Ik heb maat 30x30 gekocht en daarbij is de voetwijdte 18,5 cm. Voor het geld zeker de moeite waard, zeker als je iets stevigs zoekt.

Zag ze toevallig in een newsletter digitale reclamefolder voorbij komen.. Maargoed, als 't niks is dan is 't niks ;).

Waar zit die Dockers winkel? En wat doet zo'n Alpha?

Zeneize

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #798 Gepost op: 04 april 2012 - 20:53:16
Waar zit die Dockers winkel? En wat doet zo'n Alpha?

"Gewoon" op de Lange Elizabethstraat, in het centrum. Die Alpha doet verder niets haha, da's gewoon een degelijke, stevige broek. Hij kwam eerder in dit topic voorbij, omdat Marx2k dus op zoek was naar iets anders dan Incotex of PT01. Vandaar dat ik even mijn ervaring postte.
Laatst bewerkt op: 04 april 2012 - 21:03:56 door Zeneize

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #799 Gepost op: 04 april 2012 - 20:55:22
Die Alpha doet verder niets haha

Bedoelde de prijs :P

Zeneize

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #800 Gepost op: 04 april 2012 - 21:03:28
Oh wat stom, ja, die uitdrukking hoor ik nooit in mijn omgeving  ](*,)
95 euro'tjes

guest45

• Gast
Reactie #801 Gepost op: 10 april 2012 - 09:08:30
Nooit geschoten = altijd mis...

Weet iemand hier of Mister Freedom in Nederland verkocht wordt?
Ik ben op zoek naar een outdoorsy jas en vind onderstaande wel leuk.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #802 Gepost op: 10 april 2012 - 09:14:12
Onder deze streep wordt gevraagd waarom je geen Barbour International zou willen.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #803 Gepost op: 10 april 2012 - 09:17:19
Ik begrijp die vraag :wink:

Echter vind ik deze jas er wel aanzienlijk hipper uit zien dan de gemiddelde barbour.

guest45

• Gast
Reactie #804 Gepost op: 10 april 2012 - 09:19:22
Haha, zal ik ze voor zijn dan maar?

Ik vind deze Mr. Freedom mooier en heb het idee dat het een kwalitatief hoogstaander product is. Voor ik knopen doorhak wil ik hem echter in het eggie zien. Waarom zou ik de Barbour nemen? Omdat die 'authentieker' is? Zie de discussie in het zonnebrillen topic.

-edit-
Ik zou hem overigens ook waxen, heb nog wel een potje liggen.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #805 Gepost op: 10 april 2012 - 09:25:43
De enige reden om een International te dragen is omdat Jason Statham hem heeft.

en

http://www.ramascreen.com/wp-content/uploads/Blitz_008.jpg

Overigens begrijp ik wel waarom je deze jas zou willen hebben. Hij lijkt in ieder geval kwalitatief beter :-)

guest45

• Gast
Reactie #806 Gepost op: 10 april 2012 - 09:32:50
De International vind ik ook prima hoor maar de MR. Freedom liep ik online tegen het lijf en die vind ik gewoon een stuk mooier. Helaas is de MF ook een stuk duurder. Overigens heb ik net wat betere pics gevonden.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #807 Gepost op: 10 april 2012 - 09:42:15
Is die maanvormige-lap om voor de kin te plaatsen, Chris? Ik zie ze weleens voorbij komen op outdoor/snow jassen om zo meer stof voor de kin/mond te hebben bij gure wind, maar die jassen hebben dan ook vaak een capuchon. Waarvoor is deze?

guest45

• Gast
Reactie #808 Gepost op: 10 april 2012 - 09:59:45
Dit lijkt me een aemulatio gevalletje van de barbour international; een motorjack dus. Geen capuchon vanwege de helm.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #809 Gepost op: 10 april 2012 - 10:08:16
Ah, ook een spatlap voor het tegenhouden van wind dus. Logisch.