Als een merk een Italiaanse oorsprong suggereert, wil ik dat het eenvoudigweg ook Italiaans is. Of is dat zo gek? Heb je het merk al gegoogled? Pagina's in het Duits en Nederlands, fantasieloze tassen en een lijst met troosteloze retailers – dat doet toch wel iets met de merkbeleving? Of niet? Verdiep je gewoon eerst eens zelf in de productcategorie voordat je hier om een inhoudelijke reactie vraagt. Welke merken zijn top of de bill? Welke merken draaien al een tijd mee – en zijn eventueel meer betaalbaar? Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Ah, bijzondere manier van argumentatie. Internet zegt veel, maar persoonlijke ervaring met een merk veel meer, al je suggesties netjes uitgevoegd en kom juist hier voor wat extra's.
Heb beide tassen zelf al in de hand gehad, maar ben benieuwd naar persoonlijke ervaring met het merk. Troosteloze retailers en fantasieloze tassen? Van Os ken ik niet, was er gisteren binnen gelopen, sprak me aan en was benieuwd, wilde het graag delen.
Hermansschoenen vind ik een mooie winkel en waar ik leuk geholpen wordt (voor mij erg belangrijk). Tassen halen ze in milaan is mij verteld, maar wellicht moet ik dat niet geloven op hun woord? Hoor graag de reden voor "troosteloze retailër". (
http://www.dellga.it/en/azienda.php dit komt op mij prima over overigens, maar hoor graag wat er niet juist aan is ).
Als mensen zich aangevallen voelen als ik naar wat meer feedback of onderbouwing vraag, excuus. Niet de bedoeling.