Auteur Topic: Laptoptas  (93645 keer gelezen)

Yannick

• Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #105 Gepost op: 24 november 2013 - 14:29:01
Ok, fijn voor het commentaar, maar kunnen jullie ook iets inhoudelijker reageren?

Dan koop ik wel een pizza bij je om de hoek...... ken je het merk? Zelf al wat van gekocht, wat dan? En wat was er slecht aan?

dit is de andere optie overigens:

http://www.hermansschoenen.nl/merken/4015/dell-ga/952_bruin_dell-ga-2436-tassen.html

Ik vind de tweede wat mooier, maar jammer dat er geen leren band bij zit. Andere versies hebben die wel, maar die zijn dan weer 200,- duurder......
Laatst bewerkt op: 24 november 2013 - 14:39:05 door Yannick

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #106 Gepost op: 24 november 2013 - 14:59:32
Ik vind ze geen van beide mooi. Ik denk dat je prima een beeld kan vormen van modellen die je mooi vindt via het web. Op een gegeven moment zul je een bezoekje aan diverse winkels moeten doen voor look and feel. Misschien zie je dan ook dingen die je eerder niet hebt gezien.

Van Os verkoopt Perotti btw.

Sent from my phone
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #107 Gepost op: 24 november 2013 - 15:00:42
Als een merk een Italiaanse oorsprong suggereert, wil ik dat het eenvoudigweg ook Italiaans is. Of is dat zo gek? Heb je het merk al gegoogled? Pagina's in het Duits en Nederlands, fantasieloze tassen en een lijst met troosteloze retailers – dat doet toch wel iets met de merkbeleving? Of niet? Verdiep je gewoon eerst eens zelf in de productcategorie voordat je hier om een inhoudelijke reactie vraagt. Welke merken zijn top of de bill? Welke merken draaien al een tijd mee – en zijn eventueel meer betaalbaar? Zo moeilijk is het toch allemaal niet?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #108 Gepost op: 24 november 2013 - 15:01:07
de laptoptas. het voorrecht van het middenkader.
live and let die

Yannick

• Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #109 Gepost op: 24 november 2013 - 17:02:49
Als een merk een Italiaanse oorsprong suggereert, wil ik dat het eenvoudigweg ook Italiaans is. Of is dat zo gek? Heb je het merk al gegoogled? Pagina's in het Duits en Nederlands, fantasieloze tassen en een lijst met troosteloze retailers – dat doet toch wel iets met de merkbeleving? Of niet? Verdiep je gewoon eerst eens zelf in de productcategorie voordat je hier om een inhoudelijke reactie vraagt. Welke merken zijn top of de bill? Welke merken draaien al een tijd mee – en zijn eventueel meer betaalbaar? Zo moeilijk is het toch allemaal niet?

Ah, bijzondere manier van argumentatie. Internet zegt veel, maar persoonlijke ervaring met een merk veel meer, al je suggesties netjes uitgevoegd en kom juist hier voor wat extra's.

Heb beide tassen zelf al in de hand gehad, maar ben benieuwd naar persoonlijke ervaring met het merk. Troosteloze retailers en fantasieloze tassen? Van Os ken ik niet, was er gisteren binnen gelopen, sprak me aan en was benieuwd, wilde het graag delen.

Hermansschoenen vind ik een mooie winkel en waar ik leuk geholpen wordt (voor mij erg belangrijk). Tassen halen ze in milaan is mij verteld, maar wellicht moet ik dat niet geloven op hun woord? Hoor graag de reden voor "troosteloze retailër". (http://www.dellga.it/en/azienda.php dit komt op mij prima over overigens, maar hoor graag wat er niet juist aan is ).

Als mensen zich aangevallen voelen als ik naar wat meer feedback of onderbouwing vraag, excuus. Niet de bedoeling.
Laatst bewerkt op: 24 november 2013 - 17:17:17 door Yannick

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #110 Gepost op: 24 november 2013 - 17:30:01
Niks aan de hand Yannick. Wolf is de übertrol en Swann zal wel weer niet gemogen hebben gisteravond. :mrgreen:

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #111 Gepost op: 24 november 2013 - 17:34:29
Voor de goede orde: ik had het over die Bertolli-tas. Bij Hermans kom ik graag. Op voorhand dus al tas 2.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #112 Gepost op: 24 november 2013 - 17:35:29
Oh, en Fuoco is gewoon een lul natuurlijk.

Edit: en hier dan zo'n smiley. MF weet dat zo'n smiley niet nodig is, maar voor de beeldvorming voor de ander en zo, dat ze ineens gaan denken dat ik onaardig ben
Laatst bewerkt op: 24 november 2013 - 17:38:17 door Swann

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #113 Gepost op: 24 november 2013 - 17:41:33
Niet om flauw te doen, maar eigenlijk heb ik hier nog nooit een mooie tas gezien. Veel goedkoop uitziende tassen met mooie Italiaanse namen en damestassen met grote hengsels zoals die van Hermans.

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #114 Gepost op: 24 november 2013 - 17:46:06
Pickett levert goede tassen, gemaakt door Tusting en de oude leermannen van Swaine Adeney. Tusting maakt dus ook goede tassen. Wat plomp en dik zadelleer, maar voor de doorsnee #menswear man "helemaal leuk". En anders gewoon zo'n Le Pliage ding van Longchamp, lopen veel erg nonchalante en heel bereisde rommelig chique Franse jongens van 30+ mee rond. En Engelsen in Londen die heel erg continentaal willen lijken. In Nederland zie je ze wat minder, en da's weer een pluspunt

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #115 Gepost op: 24 november 2013 - 17:46:14
Niet om flauw te doen, maar eigenlijk heb ik hier nog nooit een mooie tas gezien. Veel goedkoop uitziende tassen met mooie Italiaanse namen en damestassen met grote hengsels zoals die van Hermans.

^ dit. Ik vind het ook vrij bedroevend allemaal. Misschien had ik dat gewoon moeten zeggen.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Laptoptas
Reactie #116 Gepost op: 24 november 2013 - 17:50:43

De tas. Wat zijn jullie favoriete tassen dan?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #117 Gepost op: 24 november 2013 - 17:52:32
Filson blijft favoriet hier.

Edit: ja, die

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #118 Gepost op: 24 november 2013 - 17:54:56
Of Bric's. Nog goedkoper.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Laptoptas
Reactie #119 Gepost op: 24 november 2013 - 18:31:43
Die Swann blijft een bijzonder typetje.

Yannick, adviezen vragen moet je gewoon blijven doen. Realiseer je wel dat je op sommige onderwerpen niet de antwoorden ontvangt die je verwacht of wilt. Zeker niet van bepaalde figuren met een zogenaamde gerespecteerde mening.

Ik wil niet in herhaling vervallen, maar op een gegeven moment koop je, je kunt niet blijven rechercheren. Zeker niet op deze manier hier op het forum.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.