Auteur Topic: Shirt by Hand  (257623 keer gelezen)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #15 Gepost op: 15 januari 2007 – 18:50:23
Ik heb net antwoord gekregen op de volgende vragen:

1. Zit er handwerk in de shirts zoals jullie naam suggereert ?
2. Waar worden de shirts gemaakt ?
3. Is de 65 euro inclusief het nemen van maten ?

Citaat

1. Alle shirts worden inderdaad met de hand gemaakt.
2. Wij werken samen met 2 ateliers in het verre oosten.
3. Een shirt is inclusief alles: het nemen van maten, transportkosten, BTW en betalingskosten.


Precies wat ik had verwacht. Wellicht dat ik hier in de toekomst eens iets bestel...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2007 – 18:53:16
En toch mis het gevoel bij verre oosten kleermakers. Eigenlijk is het stom dat je dat gevoel met die Italiaantjes wel hebt, en dan ook 100e of meer extra kwijt bent. Maar ja, zo zit het beestje in elkaar.
This, madame, is Versailles.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #17 Gepost op: 15 januari 2007 – 18:54:21
Citaat van: "Rogier"
En toch mis het gevoel bij verre oosten kleermakers. Eigenlijk is het stom dat je dat gevoel met die Italiaantjes wel hebt, en dan ook 100e of meer extra kwijt bent. Maar ja, zo zit het beestje in elkaar.


Tja... dat gevoel ken ik gelukkig nog niet ;)
NvN's komen uit frankrijk en dat voelt prima.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #18 Gepost op: 15 januari 2007 – 18:55:13
Citaat van: "Rogier"
En toch mis het gevoel bij verre oosten kleermakers. Eigenlijk is het stom dat je dat gevoel met die Italiaantjes wel hebt, en dan ook 100e of meer extra kwijt bent. Maar ja, zo zit het beestje in elkaar.

Dat is ook exact de reden dat ik om het bestelsysteem van Jantzen Tailors heen zal werken en een Italiaans shirt zal opsturen ter duplicatie. Zo houd ik dat gevoel enigszins onder controle... ;)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #19 Gepost op: 15 januari 2007 – 18:58:20
Citaat van: "Don"
Citaat van: "Rogier"
En toch mis het gevoel bij verre oosten kleermakers. Eigenlijk is het stom dat je dat gevoel met die Italiaantjes wel hebt, en dan ook 100e of meer extra kwijt bent. Maar ja, zo zit het beestje in elkaar.

Dat is ook exact de reden dat ik om het bestelsysteem van Jantzen Tailors heen zal werken en een Italiaans shirt zal opsturen ter duplicatie. Zo houd ik dat gevoel enigszins onder controle... ;)


Hmm heb je wel eens iets besteld bij hun dan ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Krishan

  • Gebruiker
  • Berichten: 151
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #20 Gepost op: 15 januari 2007 – 20:17:39
Ik heb er wel eens wat besteld (5 a 6 shirts) welke ik werkelijk waar mooi vind..

Ondertussen is er één (mijn lievelingsshirt) versleten wegens overmatig gebruik (:P)..

Het enige jammere van JT is dat ze zo extreem slecht bereikbaar en dus mee te communiceren zijn.. Jammer.. Voor weinig geld erg mooie spullen vind ik

Elmer

  • Gebruiker
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #21 Gepost op: 17 januari 2007 – 13:34:24
Ik heb net Pieter-Bas over de vloer gehad van SBH.
Samen met mijn broertje van 14 (die vond het prachtig) wat shirts laten opmeten.

Vriendelijke gozer en hij wist er redelijk wat vanaf. Hij doet het samen met een vriend en ze doen het beide fulltime. Ze hebben al best wat grote klanten en zijn vooral gericht op de zakelijke markt.

Hij had 4 stoffenboeken bij zich met redelijke basic-stoffen maar er zaten een paar erg mooie stoffen tussen.
Het opmeten verliep soepel en hij had wel wat opmerkingen op mijn shirt die ik aan had (ook een maatshirt) maar wat die zei klopte wel.

Er is veel meer mogelijk als wat er op de site te zien is, dit gaat ook aangepast worden gaf hij aan en daar zijn ze nu mee bezig.

-Ze hebben een snelle levering (3 weken per post)
-Gister gemaild, vanmorgen stond hij op de stoep.


Ik heb een blauw shirt met een hidden button-down boord met dubbele knoop, maximale taillering, cut zijkant, two sides pleats achterkant, roze initialen en stiksels.

Witshirt, dubbele manchet max. taillering

Roze wallstreetshirt cut away boord, max taillering.

Ik ben benieuwd wat het is, de prijs is erg goed natuurlijk. Hij had zelf ook een shirt aan uit de eigen toko en dat zag er goed uit!

Ik ga voorlopig ook niet meer betalen voor een overhemd! Heb zat en op deze manier is het leuk.
Investeer nu liever in m'n bedrijf.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #22 Gepost op: 17 januari 2007 – 13:37:01
Duidelijk verhaal! Ik ben benieuwd! En met Wall Street bedoel je witte boord/manchet neem ik aan? :D
This, madame, is Versailles.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2007 – 13:38:30
Ben erg benieuwd leveren ze met paarlemoeren knoopjes eigenlijk ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

MV

  • Gast
Shirt by Hand
Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2007 – 13:39:06
Citaat
Er is veel meer mogelijk als wat er op de site te zien is, dit gaat ook aangepast worden gaf hij aan en daar zijn ze nu mee bezig.


Heeft hij ook gezegd wat er precies meer mogelijk is?

Napoleon

  • Gast
Shirt by Hand
Reactie #25 Gepost op: 17 januari 2007 – 13:52:04
max. taillering kan ik niet echt plaatsen, op maat is toch op maat?

Elmer

  • Gebruiker
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #26 Gepost op: 17 januari 2007 – 14:27:09
Ik heb aangegeven dat ik hem maximaal getailleerd wil hebben. Dat heeft die precies afgemeten. Ik hem hem niet gevraagd op hoeveel cm hij kwam maar hij gaf aan hoeveel strakker het zou worden als het shirt wat ik aan had.

Ik heb niet gevraagd wat er allemaal precies mogelijk is. Het shirt is nu helemaal hoe ik hem wil.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #27 Gepost op: 17 januari 2007 – 14:29:26
Vind je het niet tricky om gelijk drie hemden te bestellen van een leverancier waar je nog geen ervaring mee hebt? Als de pasvorm nou niet 100% naar je zin is zit je gelijk met drie shirts waar je niet geheel tevreden over bent  :?

Maar laten we vooralsnog van het positieve uitgaan :D

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #28 Gepost op: 17 januari 2007 – 14:31:24
Citaat van: "Timothy"
Ben erg benieuwd leveren ze met paarlemoeren knoopjes eigenlijk ?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Shirt by Hand
Reactie #29 Gepost op: 17 januari 2007 – 14:44:45
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Vind je het niet tricky om gelijk drie hemden te bestellen van een leverancier waar je nog geen ervaring mee hebt? Als de pasvorm nou niet 100% naar je zin is zit je gelijk met drie shirts waar je niet geheel tevreden over bent  :?

Maar laten we vooralsnog van het positieve uitgaan :D

Je hebt helemaal gelijk mijns inziens. Van alle merken/leveranciers waarvan ik shirts heb laten maken (NVN, NT, Barba) was het eerste shirt niet 100% naar wens.
This, madame, is Versailles.