Auteur Topic: Wat draag je onder je shirt?  (432251 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #30 Gepost op: 10 maart 2005 – 15:34:37
Citaat van: "Chris"
altijd dasje onder jasje vind ik vrij burgerlijk...is het corps zo burgerlijk dan? nee toch? :twisted:


Veel burgerlijker wordt het niet toch?

guest45

  • Gast
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #31 Gepost op: 10 maart 2005 – 15:36:59
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chris"
altijd dasje onder jasje vind ik vrij burgerlijk...is het corps zo burgerlijk dan? nee toch? :twisted:


Veel burgerlijker wordt het niet toch?


wat niet? het corps? of altijd dasje onder jasje? dat hebben de dixons verkopers ook en de afdelingsmanagers bij de hame hebben geloof ik zelf een dasspeld :lol:

maar hotfudge is vergeven..hij komt immers uit delft :twisted:  :lol:  :twisted:

Huey

  • Gast
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #32 Gepost op: 10 maart 2005 – 15:39:19
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chris"
altijd dasje onder jasje vind ik vrij burgerlijk...is het corps zo burgerlijk dan? nee toch? :twisted:


Veel burgerlijker wordt het niet toch?


wat niet? het corps? of altijd dasje onder jasje? dat hebben de dixons verkopers ook en de afdelingsmanagers bij de hame hebben geloof ik zelf een dasspeld :lol:

maar hotfudge is vergeven..hij komt immers uit delft :twisted:  :lol:  :twisted:


Corps én jasje dasje.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #33 Gepost op: 10 maart 2005 – 18:46:56
Even terug naar het Topic; WAT DRAAG JE ONDER JE SHIRT!?

Stel, je werkt niet zoals nexus vol in de airco, en je hebt wel eens last van wat zweet onder je oksels. En stel dan dat je toch een t-shirt al dan niet met V hals onder je shirt draagt; hebben jullie dan ook het probleem dat je een cut to the bone shirt en hebt, en vervolgens een t-shirt met veeeeeeel te veel stof aan de zijkant???  Heb al verschillende merken geprobeerd, maar loop altijd tegen het probleem aan dat il xxl vanwege mijn lengte nodig heb, maar dat ze dan dus ook xxl in de breedte zijn!!

Zijn er bijvoorbeeld xl t-shirts met extra body lengte??

Wie o wie weet een goede oplossing, mét behoud van t-shirt.
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #34 Gepost op: 10 maart 2005 – 18:52:03
Citaat van: "Migliore"
Even terug naar het Topic; WAT DRAAG JE ONDER JE SHIRT!?

Stel, je werkt niet zoals nexus vol in de airco, en je hebt wel eens last van wat zweet onder je oksels. En stel dan dat je toch een t-shirt al dan niet met V hals onder je shirt draagt; hebben jullie dan ook het probleem dat je een cut to the bone shirt en hebt, en vervolgens een t-shirt met veeeeeeel te veel stof aan de zijkant???  Heb al verschillende merken geprobeerd, maar loop altijd tegen het probleem aan dat il xxl vanwege mijn lengte nodig heb, maar dat ze dan dus ook xxl in de breedte zijn!!

Zijn er bijvoorbeeld xl t-shirts met extra body lengte??

Wie o wie weet een goede oplossing, mét behoud van t-shirt.


Ik draag normaal gesproken Alan Red, was vroeger verkrijgbaar bij Hout brox en wel meer winkels (nu waarschijnlijk ook nog). Spotgoedkoop, geen flubberkraag na paar keer wassen en uiteraard goede pasvorm.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Jason

  • Gast
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #35 Gepost op: 10 maart 2005 – 19:30:05
investeer in een goede deo en laat die shirts links liggen. roller is beter, volgens mij, heb zelf sowieso nergens last van

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #36 Gepost op: 10 maart 2005 – 19:40:50
Ik doe niet moeilijk in de winter gewoon een singlet en in de zomer niets.En nog nooit comentaar gehad.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #37 Gepost op: 10 maart 2005 – 19:55:33
de meesten hier compenseren het dan ook ruim voldoende volgens mij. denk dat de meeste NL'ers het normaal of zelfs mooi vinden, doordat veel bn'ers presentatoren er ook mee lopen. dit voorbeeld wordt gekleed door kool pakken  :(  

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #38 Gepost op: 10 maart 2005 – 20:17:04
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik doe niet moeilijk in de winter gewoon een singlet en in de zomer niets.En nog nooit comentaar gehad.

idem en geen button down zoals peter r de v  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

FFW

  • Gast
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #39 Gepost op: 10 maart 2005 – 21:07:51
ik vind bd mooi

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #40 Gepost op: 10 maart 2005 – 21:10:08
geeft niet  8)
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #41 Gepost op: 10 maart 2005 – 22:29:42
Citaat van: "Migliore"
Even terug naar het Topic; WAT DRAAG JE ONDER JE SHIRT!?

Stel, je werkt niet zoals nexus vol in de airco, en je hebt wel eens last van wat zweet onder je oksels. En stel dan dat je toch een t-shirt al dan niet met V hals onder je shirt draagt; hebben jullie dan ook het probleem dat je een cut to the bone shirt en hebt, en vervolgens een t-shirt met veeeeeeel te veel stof aan de zijkant???  Heb al verschillende merken geprobeerd, maar loop altijd tegen het probleem aan dat il xxl vanwege mijn lengte nodig heb, maar dat ze dan dus ook xxl in de breedte zijn!!

Zijn er bijvoorbeeld xl t-shirts met extra body lengte??

Wie o wie weet een goede oplossing, mét behoud van t-shirt.


Kijken naar echt ondergoed t-shirts en niet zozeer de 'kleding' t-shirts
Sailing, an expensive way to travel for free"

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #42 Gepost op: 10 maart 2005 – 23:44:52
Citaat van: "Migliore"
Even terug naar het Topic; WAT DRAAG JE ONDER JE SHIRT!?

Stel, je werkt niet zoals nexus vol in de airco, en je hebt wel eens last van wat zweet onder je oksels. En stel dan dat je toch een t-shirt al dan niet met V hals onder je shirt draagt; hebben jullie dan ook het probleem dat je een cut to the bone shirt en hebt, en vervolgens een t-shirt met veeeeeeel te veel stof aan de zijkant???  Heb al verschillende merken geprobeerd, maar loop altijd tegen het probleem aan dat il xxl vanwege mijn lengte nodig heb, maar dat ze dan dus ook xxl in de breedte zijn!!

Zijn er bijvoorbeeld xl t-shirts met extra body lengte??

Wie o wie weet een goede oplossing, mét behoud van t-shirt.


Claessens is redelijk lang en smal. Wel prima en die boordjes zijn prima. Maar overweeg vooral nog eens hoe graag je dat shirt onder je hemd aan wil.. Bijt een keer door de kou heen en je bent eraan gewend. En een t-shirt draag je niet om zweetplekken te voorkomen -> of draag je midden in de zomer JUIST een t-shirt onder je overhemd..?
Wie mooi wil zijn moet kou lijden :lol:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #43 Gepost op: 11 maart 2005 – 13:36:03
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Migliore"
Even terug naar het Topic; WAT DRAAG JE ONDER JE SHIRT!?

Stel, je werkt niet zoals nexus vol in de airco, en je hebt wel eens last van wat zweet onder je oksels. En stel dan dat je toch een t-shirt al dan niet met V hals onder je shirt draagt; hebben jullie dan ook het probleem dat je een cut to the bone shirt en hebt, en vervolgens een t-shirt met veeeeeeel te veel stof aan de zijkant???  Heb al verschillende merken geprobeerd, maar loop altijd tegen het probleem aan dat il xxl vanwege mijn lengte nodig heb, maar dat ze dan dus ook xxl in de breedte zijn!!

Zijn er bijvoorbeeld xl t-shirts met extra body lengte??

Wie o wie weet een goede oplossing, mét behoud van t-shirt.


Claessens is redelijk lang en smal. Wel prima en die boordjes zijn prima. Maar overweeg vooral nog eens hoe graag je dat shirt onder je hemd aan wil.. Bijt een keer door de kou heen en je bent eraan gewend. En een t-shirt draag je niet om zweetplekken te voorkomen -> of draag je midden in de zomer JUIST een t-shirt onder je overhemd..?
Wie mooi wil zijn moet kou lijden :lol:


Tja, ik heb een goede deo, zonder alcohol en andere rotzooi, maar ik kan niet ontkennen dat ik in de zomer wel eens zweet, en dan doe ik toch het liefst er een t-shirt onder. Nu in de winter/voorjaar doe ik dat bijna nooit...
Claessens is dus een optie, waar zijn die te krijgen?
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #44 Gepost op: 11 maart 2005 – 13:39:32
Citaat
Claessens is dus een optie, waar zijn die te krijgen?


Sowieso bij Bijenkorf en een aantal mode winkels.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.