Auteur Topic: Pak tot ca. 1000 euro  (16840 keer gelezen)

guest45

  • Gast
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #15 Gepost op: 22 november 2004 – 22:41:28
wat is dat....polyester? :roll:  :-s  :-k .....klinkt vies :wink:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #16 Gepost op: 23 november 2004 – 17:34:04
Ben zelf in het bezit van een drie jaar oude Caruso en kan je zeggen dat er meer handwerk aan zit dan als een Canalli.Overigens niet bij Oger gekocht want die hadden ze toen nog niet.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #17 Gepost op: 27 november 2004 – 20:24:33
Dus caruso is te verkiezen boven canali/corneliani/zileri?? MTM dan..... aangezien confecie vrij ruim gesneden is geloof ik???

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #18 Gepost op: 27 november 2004 – 20:31:10
Citaat van: "Chris"
Dus caruso is te verkiezen boven canali/corneliani/zileri?? MTM dan..... aangezien confecie vrij ruim gesneden is geloof ik???
dat wil ik niet zeggen caruso confectie is wel wat op het lichaam gesneden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #19 Gepost op: 21 december 2004 – 21:30:36
Zat op een budget dus ik heb en Oger pak in de uitverkoop gekocht, de instap lijn 'dressed for succes'. Goede prijs/kwaliteit verhouding moet ik zeggen. 398 euro.

Het is pas mijn 2e pak, maar ik merk dat mijn nieuwe pak de stof iets minder fijn aanvoelt dan mijn andere en net iets andere pasvorm.

Huey

  • Gast
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #20 Gepost op: 21 december 2004 – 23:45:32
Citaat van: "Chillmeister"
Zat op een budget dus ik heb en Oger pak in de uitverkoop gekocht, de instap lijn 'dressed for succes'. Goede prijs/kwaliteit verhouding moet ik zeggen. 398 euro.

Het is pas mijn 2e pak, maar ik merk dat mijn nieuwe pak de stof iets minder fijn aanvoelt dan mijn andere en net iets andere pasvorm.


Het zijn alleszins goede pakken voor die prijs. Het probleem alleen is dat als je je voor deze onzin gaat interesseren je alleen nog naar duurdere dingen kijkt en dan verlies je wel eens prijs/kwaliteit uit het oog. Maar voordeel van DFS is dat het niet geplakt is, dus dat komt de levensduur en de uitstraling van het pak zeker ten goede.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #21 Gepost op: 21 december 2004 – 23:47:47
Gefeliciteerd Chillmeister! Heb je foto's? Zijn we dol op :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #22 Gepost op: 22 december 2004 – 07:07:03
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chillmeister"
Zat op een budget dus ik heb en Oger pak in de uitverkoop gekocht, de instap lijn 'dressed for succes'. Goede prijs/kwaliteit verhouding moet ik zeggen. 398 euro.

Het is pas mijn 2e pak, maar ik merk dat mijn nieuwe pak de stof iets minder fijn aanvoelt dan mijn andere en net iets andere pasvorm.


Het zijn alleszins goede pakken voor die prijs. Het probleem alleen is dat als je je voor deze onzin gaat interesseren je alleen nog naar duurdere dingen kijkt en dan verlies je wel eens prijs/kwaliteit uit het oog. Maar voordeel van DFS is dat het niet geplakt is, dus dat komt de levensduur en de uitstraling van het pak zeker ten goede.


Ik dacht dat ze deels geplakt waren :roll:  :?:

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #23 Gepost op: 22 december 2004 – 09:22:37
zal foto proberen te maken dan. In de winkel zeiden ze idd dat ze deels geplakt waren

Huey

  • Gast
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #24 Gepost op: 22 december 2004 – 10:37:25
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chillmeister"
Zat op een budget dus ik heb en Oger pak in de uitverkoop gekocht, de instap lijn 'dressed for succes'. Goede prijs/kwaliteit verhouding moet ik zeggen. 398 euro.

Het is pas mijn 2e pak, maar ik merk dat mijn nieuwe pak de stof iets minder fijn aanvoelt dan mijn andere en net iets andere pasvorm.


Het zijn alleszins goede pakken voor die prijs. Het probleem alleen is dat als je je voor deze onzin gaat interesseren je alleen nog naar duurdere dingen kijkt en dan verlies je wel eens prijs/kwaliteit uit het oog. Maar voordeel van DFS is dat het niet geplakt is, dus dat komt de levensduur en de uitstraling van het pak zeker ten goede.


Ik dacht dat ze deels geplakt waren :roll:  :?:


Mij was verteld dat ze niet geplakt waren, maar dat er ook geen handwerk inzat. Dus dat het canvas er machinaal ingezet was.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #25 Gepost op: 22 december 2004 – 11:20:08
Citaat van: "Chillmeister"
zal foto proberen te maken dan. In de winkel zeiden ze idd dat ze deels geplakt waren


Pointfused, dus op punten geplakt.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

guest45

  • Gast
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #26 Gepost op: 22 december 2004 – 11:32:14
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chillmeister"
Zat op een budget dus ik heb en Oger pak in de uitverkoop gekocht, de instap lijn 'dressed for succes'. Goede prijs/kwaliteit verhouding moet ik zeggen. 398 euro.

Het is pas mijn 2e pak, maar ik merk dat mijn nieuwe pak de stof iets minder fijn aanvoelt dan mijn andere en net iets andere pasvorm.


Het zijn alleszins goede pakken voor die prijs. Het probleem alleen is dat als je je voor deze onzin gaat interesseren je alleen nog naar duurdere dingen kijkt en dan verlies je wel eens prijs/kwaliteit uit het oog. Maar voordeel van DFS is dat het niet geplakt is, dus dat komt de levensduur en de uitstraling van het pak zeker ten goede.


Ik dacht dat ze deels geplakt waren :roll:  :?:



Mij was verteld dat ze niet geplakt waren, maar dat er ook geen handwerk inzat. Dus dat het canvas er machinaal ingezet was.


jou is foutfief verteld ...:P

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #27 Gepost op: 22 december 2004 – 11:42:14
Nou ik heb gisteren grondig een MTM Borrelli kunnen inspecteren. Sjongejonge, wat is dat licht en soepel. 't Is bijna een overhemd/piyama gewoon. Laat staan de afwerking (knoopsgaten, etc.) en hoe die voering erin zit... geweldig gewoon :shock: :shock: ...
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #28 Gepost op: 22 december 2004 – 17:06:36
En die stof hij is zo zacht als boter.....Hmmmmm :roll:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Pak tot ca. 1000 euro
Reactie #29 Gepost op: 22 december 2004 – 19:47:15
Citaat van: "Nexus"
Gefeliciteerd Chillmeister! Heb je foto's? Zijn we dol op :P


shit, denk dat mijn digitale camera kapot is. Zal het nog een keer proberen met een set andere batterijen, moet alleen wachten totdat die opgeladen zijn