Auteur Topic: [Shirt] Wasmachine & overhemd: slijtage kraag...  (26917 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Shirt] Wasmachine & overhemd: slijtage kraag...
Reactie #30 Gepost op: 08 mei 2008 - 08:08:54
Natuurlijk. Elke andere methode neigt naar het obsessieve. :lol:  :wink:

Als je gewoon zorgt dat je 20 shirts of meer hebt, heb je amper last van slijtage. 8)
This, madame, is Versailles.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 08 mei 2008 - 09:36:09
Citaat van: "Rogier"
Natuurlijk. Elke andere methode neigt naar het obssesieve. :lol:  :wink:

Als je gewoon zorgt dat je 20 shirts of meer hebt, heb je amper last van slijtage. 8)

Hear hear! 8)

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 08 mei 2008 - 12:33:04
Citaat van: "Rogier"
Natuurlijk. Elke andere methode neigt naar het obssesieve. :lol:  :wink:

haha inderdaad, obsessief :D. Ik zal mijn best doen om een flink assortiment te creëren.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 08 mei 2008 - 12:35:05
Onze wasmachine heeft een speciaal "overhemden" programma, dus ik spaar de shirts meestal op tot een volle trommel en was ze dan ineens. Vereist inderdaad wel een wat ruimere collectie en een zaterdagmorgen strijktijd :(
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #34 Gepost op: 08 mei 2008 - 12:36:52
Citaat van: "adelante"
Onze wasmachine heeft een speciaal "overhemden" programma, dus ik spaar de shirts meestal op tot een volle trommel en was ze dan ineens. Vereist inderdaad wel een wat ruimere collectie en een zaterdagmorgen strijktijd :(

het strijken irriteert mij meestal behoorlijk.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 08 mei 2008 - 13:08:09
Citaat van: "foto010101"

het strijken irriteert mij meestal behoorlijk.

Mijn tip zou zijn: Strijk niet gelijk al je shirts, maar alleen het shirt dat je wilt aantrekken. Je bent dan misschien vijf á tien minuten bezig in plaats van gelijk een uur of langer. Een kakelvers gestreken hemd is ook gewoon net iets fijner dan een hemd dat al even in de kast hangt, maar dit kan ook mijn 'gebrek' zijn. :lol:

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #36 Gepost op: 08 mei 2008 - 13:58:12
Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #37 Gepost op: 08 mei 2008 - 14:04:27
Citaat van: "Fay"
Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.

Niemand die zo goed mijn hemden strijkt als ikzelf. :P

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #38 Gepost op: 08 mei 2008 - 14:13:33

Gewoon een Poolse die elke ochtend langskomt om het 'shirt van de dag,' goed te strijken. Klinkt goed, maar dan zal ze wel eerst een korte opleiding moeten volgen. :lol:

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #39 Gepost op: 08 mei 2008 - 16:07:08
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Mijn "hulp" in het huishouden is 65 en heeft meer dan 50 jaar strijkervaring. Daar strijk jij niet tegen op!  8)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #40 Gepost op: 08 mei 2008 - 16:16:23

Mijn "hulp" in het huishouden is 65 en heeft meer dan 50 jaar strijkervaring. Daar strijk jij niet tegen op!  8)

Gebruikt hij/zij op z'n minst een mouwplankje, of hou jij van een vouw op je mouw?

Onthoud deze: Ervaring zegt vaak veel over kwantiteit, maar niets over kwaliteit.  8)  :wink:

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #41 Gepost op: 08 mei 2008 - 16:33:16
Zij gebruikt een mouwplankje en ook de dubbele manchetten worden mooi rond gestreken.

En aangezien dat ik iedere dag minstens één overhemd draag zit het met die kwantiteit idd wel goed.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #42 Gepost op: 08 mei 2008 - 18:30:27
Citaat van: "DaanL"

Gewoon een Poolse die elke ochtend langskomt om het 'shirt van de dag,' goed te strijken. Klinkt goed, maar dan zal ze wel eerst een korte opleiding moeten volgen. :lol:

Eigenlijk zou een bedrijf die service moeten bieden, gewoon iedere ochtend je shirt bij de dame van de receptie afgeven en die dan met een espressootje terugkrijgen voor de eerste vergadering/bespreking :o
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #43 Gepost op: 08 mei 2008 - 18:54:17
Citaat van: "DaanL"

Eigenlijk zou een bedrijf die service moeten bieden, gewoon iedere ochtend je shirt bij de dame van de receptie afgeven en die dan met een espressootje terugkrijgen voor de eerste vergadering/bespreking :o

Zal het onthouden als ik ooit een Secretaresse aanneem :D

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #44 Gepost op: 09 mei 2008 - 01:19:29
Mijn tip zou zijn: Strijk niet gelijk al je shirts, maar alleen het shirt dat je wilt aantrekken.
Dat doe ik dus ook inderdaad iedere dag.