Natuurlijk. Elke andere methode neigt naar het obssesieve. Als je gewoon zorgt dat je 20 shirts of meer hebt, heb je amper last van slijtage.
Onze wasmachine heeft een speciaal "overhemden" programma, dus ik spaar de shirts meestal op tot een volle trommel en was ze dan ineens. Vereist inderdaad wel een wat ruimere collectie en een zaterdagmorgen strijktijd
Citaat van: "adelante"Onze wasmachine heeft een speciaal "overhemden" programma, dus ik spaar de shirts meestal op tot een volle trommel en was ze dan ineens. Vereist inderdaad wel een wat ruimere collectie en een zaterdagmorgen strijktijd het strijken irriteert mij meestal behoorlijk.
Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.
Citaat van: "Fay"Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.Niemand die zo goed mijn hemden strijkt als ikzelf.
Citaat van: "Mikey Fuoco"Citaat van: "Fay"Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.Niemand die zo goed mijn hemden strijkt als ikzelf. Mijn "hulp" in het huishouden is 65 en heeft meer dan 50 jaar strijkervaring. Daar strijk jij niet tegen op!
Citaat van: "Fay"Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.Gewoon een Poolse die elke ochtend langskomt om het 'shirt van de dag,' goed te strijken. Klinkt goed, maar dan zal ze wel eerst een korte opleiding moeten volgen.
Citaat van: "DaanL"Citaat van: "Fay"Of betaal iemand om je hemden te strijken, ik kan je verzekeren dat het mij het meer dan waard is om van de "strijkirritatie" af te zijn.Gewoon een Poolse die elke ochtend langskomt om het 'shirt van de dag,' goed te strijken. Klinkt goed, maar dan zal ze wel eerst een korte opleiding moeten volgen. Eigenlijk zou een bedrijf die service moeten bieden, gewoon iedere ochtend je shirt bij de dame van de receptie afgeven en die dan met een espressootje terugkrijgen voor de eerste vergadering/bespreking
Mijn tip zou zijn: Strijk niet gelijk al je shirts, maar alleen het shirt dat je wilt aantrekken.