Auteur Topic: Hulp bij keuze..  (10601 keer gelezen)

Harm

  • Gebruiker
  • Berichten: 767
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Hulp bij keuze..
Reactie #15 Gepost op: 16 december 2006 – 18:13:19
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "ELJorano"
Ja, maarja ik heb net voor de kerst of, niet bepaald voor de kerst, een pak gekocht. :P


als het een beetje leuk pak is sowieso niet aandoen naar zo'n feest, Gaat erg slecht samen, feestende scholieren en een goed pak..


Dat vraagt om bier en wijnvlekken.. ow vergeet niet de brandgaten van de sigaretten en sigaren.


En de scheuren van de dronkaards die aan je gaan hangen.

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #16 Gepost op: 16 december 2006 – 18:36:03
Gala van onze school is ook in een discotheek  :lol:
Koop gewoon een smoking van de C&A voor een paar tientjes (heb ik ook, en het gala vorig jaar heeft ie al overleefd).

ELJorano

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #17 Gepost op: 16 december 2006 – 18:47:29
Het is ook niet een heel duur pak, ik heb hem gekocht bij de Farabella of iets dergelijks, en mijn ouders hebben hem betaald :)

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #18 Gepost op: 16 december 2006 – 20:11:56
Citaat van: "Harm"
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "ELJorano"
Ja, maarja ik heb net voor de kerst of, niet bepaald voor de kerst, een pak gekocht. :P


als het een beetje leuk pak is sowieso niet aandoen naar zo'n feest, Gaat erg slecht samen, feestende scholieren en een goed pak..


Dat vraagt om bier en wijnvlekken.. ow vergeet niet de brandgaten van de sigaretten en sigaren.


En de scheuren van de dronkaards die aan je gaan hangen.


Kortom: brasjasje scoren en jeans aan.. Liever dat dan een pak en tie ipv een smoking. Je mag wel mn rok huren.. die is bierbestendig gemaakt heb er al alles overheen gehad.. :D
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #19 Gepost op: 16 december 2006 – 20:47:44
In een discotheek zou ik voor wit gaan (ook al ben ik de zwart-deskundige  :lol:), leuk met blacklights.

Maar gezien het verwachte karakter van het feest is wit wel riskant... hoe serieus is de dresscode eigenlijk? Das lijkt me niet wat in een warme discotheek.

ibookje

  • Gebruiker
  • Berichten: 199
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #20 Gepost op: 16 december 2006 – 21:24:10
zwart onder een antraciet grijs pak = foute combi

martyy

  • Gebruiker
  • Berichten: 94
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #21 Gepost op: 16 december 2006 – 22:13:54
idd fout, maar bij gebrek aan beter wel doen hoor

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #22 Gepost op: 16 december 2006 – 22:42:25
Antraciet pak met zwart hemd met roze das lijkt gewoon nergens op, maar het feest zal er waarschijnlijk niet minder door worden. Als de dresscode strikt is zou ik een smoking huren en anders alleen het jasje met wit hemd en jeans. Een krijtstreep pak lijkt me trouwens sowieso nou niet echt feestelijk.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #23 Gepost op: 16 december 2006 – 23:05:10
Citaat van: "marcos"
Antraciet pak met zwart hemd met roze das lijkt gewoon nergens op, maar het feest zal er waarschijnlijk niet minder door worden. Als de dresscode strikt is zou ik een smoking huren en anders alleen het jasje met wit hemd en jeans. Een krijtstreep pak lijkt me trouwens sowieso nou niet echt feestelijk.


dit is echt een goede tip, marcos!
als je niet aan de kledingcode kunt voldoen is het beter om ECHT af te wijken. Zo eis je meer respect op, dan als je probeert zo goed mogelijk aan de code te voldoen maar het "net niet haalt"

als je onder een pak "nette, zwarte schoenen" met een 3 cm dikke spekzool draagt komt het veel belachelijker over dan als je meteen kanariegele gympen eronder draagt. Het verschil is, dat het eerste de indruk wekt dat je het niet weet, en het tweede alsof je het met opzet doet.

martyy

  • Gebruiker
  • Berichten: 94
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #24 Gepost op: 16 december 2006 – 23:43:23
het maakt het allemaal een stuk makkelijker

ELJorano

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #25 Gepost op: 17 december 2006 – 00:00:35
Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik denk niet dat ik echt van de dresscode afwijk, ja wel de dresscode, maar niet van de rest; iedereen is waarschijnlijk gewoon in pak en misschien een aantal in smoking..

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #26 Gepost op: 17 december 2006 – 09:51:44
Gala's horen ook in rok, dus wat dat aangaat zal iedereen afwijken van de dresscode.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #27 Gepost op: 17 december 2006 – 13:07:52
Citaat van: "Peer Gynt"
Gala's horen ook in rok, dus wat dat aangaat zal iedereen afwijken van de dresscode.


Gala is smoking
Bal is rok..
Maar om dit nou een bal te gaan noemen :)
Voor de rest inderdaad zoals ik al zei, gewoon jeans en shirtje, zit ook veel lekkerder in een disco. Beter dan ongemakkelijk in een pak. Staat veel lulliger
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jason

  • Gast
Hulp bij keuze..
Reactie #28 Gepost op: 17 december 2006 – 13:36:45
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Peer Gynt"
Gala's horen ook in rok, dus wat dat aangaat zal iedereen afwijken van de dresscode.


Gala is smoking
Bal is rok..
Maar om dit nou een bal te gaan noemen :)
Voor de rest inderdaad zoals ik al zei, gewoon jeans en shirtje, zit ook veel lekkerder in een disco. Beter dan ongemakkelijk in een pak. Staat veel lulliger


Wat is het verschil tussen een bal en een gala?

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Hulp bij keuze..
Reactie #29 Gepost op: 17 december 2006 – 14:18:14
@ Lex,

Ik ben een student, dus houd het toch echt op white tie bij een gala.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France