Auteur Topic: Kroegschoenen.  (9412 keer gelezen)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #15 Gepost op: 08 december 2006 - 15:56:19
Citaat van: "Camiceria"
Doe gewoon mijn santonientjes aan - met mijn imago kun je je natuurlijk niet meer vertonen op een paar vb's  :wink:

Ik hoor ook, gewoon santoni laarsjes. Werkt prima, af en toe even een Saphir shampoo-beurtje, niks aan de hand.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Kroegschoenen.
Reactie #16 Gepost op: 08 december 2006 - 15:59:03
Citaat van: "f430"
Doe gewoon mijn santonientjes aan - met mijn imago kun je je natuurlijk niet meer vertonen op een paar vb's  :wink:

Ik hoor ook, gewoon santoni laarsjes. Werkt prima, af en toe even een Saphir shampoo-beurtje, niks aan de hand.

Is dat speciaal spul van saphir???
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #17 Gepost op: 08 december 2006 - 17:17:47
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "f430"

Is dat speciaal spul van saphir???

Ja, te verkrijgen bij oa Danny. Het is officieel 'leather saddle soap' zoals op het potje staat vermeld. Wel gebruiken icm met andere saphir producten, omdat je de kleur van de schoen beetje wegpoetst (komt weer terug na behandeling met de andere producten).

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #18 Gepost op: 08 december 2006 - 20:34:23
Timberlands natuurlijk, de koning der kroegschoenen!

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #19 Gepost op: 08 december 2006 - 21:00:20
Bordeelsluipers :wink: Stiekem eigenlijk toch niet zo heel geschikt, ben al meerdere keren op m'n bek gegaan met een gladde vloer :roll:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Aaron

• Gast
Kroegschoenen.
Reactie #20 Gepost op: 08 december 2006 - 21:18:42
leren sneakers van Tod's of asics

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #21 Gepost op: 08 december 2006 - 22:15:16
Citaat van: "Sergio"
Dat ziet er nog best redelijk uit voor een vB van 7 jaar oud. Zit zo te zien geen goedkope poets op ;-)

Tja, twee jaar geleden het hele onderwerk laten vervangen en in totaal ca 5-6 keer de hak. 7 jaar lang kiwi schoenpoets gebruikt in combinatie met heel wat ladingen bier. En 7 amsterdamse koninginnedagen overleefd!! :wink:
Ik houd niet van vB maar dit is het enige paar waar ik geen afstand van kan doen!

Jason

• Gast
Kroegschoenen.
Reactie #22 Gepost op: 09 december 2006 - 00:24:53
Je kan beter schoenen met een leren zool nemen cheukert, er blijven dan na verloop van tijd stukjes glas inzitten waardoor je zelfs langer op je plek blijft staan dan mensen die timberlands dragen in het nachtelijk leven - terecht.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #23 Gepost op: 09 december 2006 - 10:25:12
Citaat van: "Jason"
Je kan beter schoenen met een leren zool nemen cheukert, er blijven dan na verloop van tijd stukjes glas inzitten waardoor je zelfs langer op je plek blijft staan dan mensen die timberlands dragen in het nachtelijk leven - terecht.

:lol:  =D>

Elmer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #24 Gepost op: 09 december 2006 - 20:16:46
Soms me dure schoenen aan,
maar meestal dingen rond de 70 euro!

Probeer eigenlijk nooit mooie schoenen aan te doen want dan neem ik me voor om het niet laat te maken en niet een club in te duiken..

ervaring blijkt anders uit te pakken :roll:

Jason

• Gast
Kroegschoenen.
Reactie #25 Gepost op: 09 december 2006 - 22:14:12
Ik wil het liefst een paar mooie leren semi-brogues, die dan nooit schoonmaken en als ik dan over een jaar of 10 klaar ben met studeren de centimeters dikke laag prut eraf bikken om na enig poetswerk een prachtig patina te ontwaren. Met de juiste combinatie van lichaamsvloeistoffen en alcoholische versnaperingen krijg je het beste resultaat. Ga echter nooit naar een schuimparty want dan zijn jaren werk voor niets geweest.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #26 Gepost op: 09 december 2006 - 22:24:10
Ik wil het liefst een paar mooie leren semi-brogues, die dan nooit schoonmaken en als ik dan over een jaar of 10 klaar ben met studeren de centimeters dikke laag prut eraf bikken om na enig poetswerk een prachtig patina te ontwaren.

je wilt je schoenen dus mummificeren en over 10 jaar weer uitgraven?

dan adviseer ik je een paar C&J uit de handgrade serie. Neem een lichte kleur, donker worden ze vanzelf.
Ik zie de fotos over 10 jaar met spanning tegenmoet  :)

Jason

• Gast
Kroegschoenen.
Reactie #27 Gepost op: 09 december 2006 - 22:24:51
Ik wil het liefst een paar mooie leren semi-brogues, die dan nooit schoonmaken en als ik dan over een jaar of 10 klaar ben met studeren de centimeters dikke laag prut eraf bikken om na enig poetswerk een prachtig patina te ontwaren.

Met de juiste combinatie van lichaamsvloeistoffen en alcoholische versnaperingen krijg je het beste resultaat. Ga echter nooit naar een schuimparty want dan zijn jaren werk voor niets geweest.

C&J handgrade is een goed idee maar het moet wel van een maand stufie+lening te betalen zijn. :wink:  :wink:  :wink:

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Kroegschoenen.
Reactie #28 Gepost op: 09 december 2006 - 22:31:02

Met de juiste combinatie van lichaamsvloeistoffen en alcoholische versnaperingen krijg je het beste resultaat. Ga echter nooit naar een schuimparty want dan zijn jaren werk voor niets geweest.

C&J handgrade is een goed idee maar het moet wel van een maand stufie+lening te betalen zijn. :wink:  :wink:  :wink:

als ze maar betaald zijn als je de dikke laag prut eraf bikt :wink:
de mooie patina doet de aankoopprijs zeker vergeten. :lol:

Napoleon

• Gast
Kroegschoenen.
Reactie #29 Gepost op: 10 december 2006 - 17:05:26

jij leeft op kosten van de staat begrijp ik? trouwens dan heb je nog 700 ekkies, dan kom je er vast wel uit met je C&J