Auteur Topic: Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350  (11373 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #15 Gepost op: 05 december 2006 – 17:10:25
Citaat van: "Elmer"
Pak zoeken was drama, nergens mijn maat, 94 is meestal nog flink te ruim namelijk. Rond de 10 winkels af geweest en nergens iets in mijn maat, toen naar John Edward m'n oude werk.. en ja iets in me maat, pak van Roy Robson, maar zat waardeloos. Leo zou zich omdraaien in ze graf als ik daarmee zou aankomen:)!

Toen maar naar Oger. Gelukkig wel wat in mijn maat. Geloof een huismerk, 3 knoops (balen) maar zat verder redelijk. heb 450 betaald was normaal 600.

Had een erg nare verkoper trouwens maar was zo klaar.


Sterkte!

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #16 Gepost op: 05 december 2006 – 17:11:20
Citaat van: "Elmer"
Pak zoeken was drama, nergens mijn maat, 94 is meestal nog flink te ruim namelijk. Rond de 10 winkels af geweest en nergens iets in mijn maat, toen naar John Edward m'n oude werk.. en ja iets in me maat, pak van Roy Robson, maar zat waardeloos. Leo zou zich omdraaien in ze graf als ik daarmee zou aankomen:)!

Toen maar naar Oger. Gelukkig wel wat in mijn maat. Geloof een huismerk, 3 knoops (balen) maar zat verder redelijk. heb 450 betaald was normaal 600.

Had een erg nare verkoper trouwens maar was zo klaar.


Ook bij SuSu geweest? Normaal hebben ze daar wel veel maten.

Elmer

  • Gebruiker
  • Berichten: 373
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #17 Gepost op: 05 december 2006 – 17:26:43
Geweest, 94 had gekunt hoor als ze mijn maat in grijs hadden had ik het ook wel gedaan. Maar standaard hadden ze niet, begon die dame een krijt aan te smeren. 'Mevrouw het is voor een begrafenis en ik zal nooit in mijn leven een krijt dragen'

MarkM

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #18 Gepost op: 07 december 2006 – 10:08:20
Beste Elmer, ook vanaf mijn kant gecondoleerd.

Ik kreeg gisteravond te horen van mijn ouders dat mijn grootmoeder gistermiddag is overleden. Nu wilde ik al een keer een pak gaan kopen, maar nu moet het dus gaan gebeuren. Zaterdagochtend om 10:00 ga ik langs SuSu voor een mooi zwart pak, maar zit nog te dubben aan een bijpassende das.

Waar moet ik vooral op letten bij een pak, het zal een RTW pak moeten worden, daar de crematie dinsdag is. Ik ben 1.79 en 'rond'  de 90 kilo. En dat is te zien aan een klein buikje :oops:

Napoleon

  • Gast
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #19 Gepost op: 07 december 2006 – 10:09:28
laat je adviseren door SuSu, doen het prima, of je moet hier helemaal ingeburgerd zijn en speciale voorkeuren hebben :P

MarkM

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #20 Gepost op: 07 december 2006 – 10:41:34
Ik heb nog nooit in mijn leven (23 jaar :) ) een pak gehad, dus voorkeuren heb ik niet. Enkel dat hij zwart moet zijn.

Ik zag wel vandeweek een pak van een vriend van me, en die had ipv manchetknopen een dik stukje touw met een knoop erin zitten. Dat is niet echt mijn stijl.

Ik heb btw een budget van ongeveer 350 eur, dat moet wel lukken denk ik voor een pak, shirt, das en riem.

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #21 Gepost op: 07 december 2006 – 11:03:19
Ik weet zo niet de prijzen van SuSu, maar 350,- voor een hele outfit gaat nog aardig wat problemen opleveren. SuSu is overigens wel de beste optie, natuurlijk.

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #22 Gepost op: 07 december 2006 – 11:15:02
MarkM, waarom moet het pak per se zwart zijn? Bij een begrafenis kun je ook prima bijv. een grijs pak aan.

En daar heb je meer aan mocht je bijv. bij een andere gelegenheid nog eens een pak moeten aantrekken (zwart is een kleur die voor dagelijks gebruik nl. nogal ongebruikelijk is).

Je hebt bij de SuSu volgens mij ook wel pakken van wat minder dan 300 euro. Shirt erbij voor 4 tientjes, bijpassende das voor 30 euro en dan ben je er wel. Wel zwarte schoenen aan natuurlijk.

Dat stukje touw met knoopjes zijn neem ik aan bachelerknots.

gecondoleerd overigens.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #23 Gepost op: 07 december 2006 – 11:23:49
Citaat van: "Pietro"
Ik weet zo niet de prijzen van SuSu, maar 350,- voor een hele outfit gaat nog aardig wat problemen opleveren. SuSu is overigens wel de beste optie, natuurlijk.
Ik geloof dat ze twee prijzen hebben 259 en 299 euro.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #24 Gepost op: 07 december 2006 – 11:28:44
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Pietro"
Ik weet zo niet de prijzen van SuSu, maar 350,- voor een hele outfit gaat nog aardig wat problemen opleveren. SuSu is overigens wel de beste optie, natuurlijk.
Ik geloof dat ze twee prijzen hebben 259 en 299 euro.


3 prijzen, ook nog € 229

Beide heren uiteraard gecondoleerd.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

MarkM

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #25 Gepost op: 07 december 2006 – 11:45:28
Bedankt H_D. Is grijs ook mogelijk voor een begrafenis? Grijs zou inderdaad wat fijner zijn, want ik wil hem inderdaad wel wat vaker aantrekken. Ik heb een mooie gezien op de site van SuSu, maar is deze geschikt voor een begrafenis.

De voorste.

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #26 Gepost op: 07 december 2006 – 11:48:31
Gecondoleerd Mark, de donkergrijze kleur voor is wel geschikt voor een begrafenis. Eventueel icm met een zwarte das..

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #27 Gepost op: 07 december 2006 – 12:09:10
inderdaad, antraciet kan prima, is volop verkrijgbaar en een goede keus ook voor dagelijks gebruik.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #28 Gepost op: 07 december 2006 – 12:46:35
Ietwat offtopic maar binnen dezelfde categorie:
Is het mogelijk om heel donkerbruine suede schoenen te dragen op een begrafenis??

MarkM

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Ik heb met spoed een grijs pak nodig budget max.350
Reactie #29 Gepost op: 07 december 2006 – 12:50:44
Bedankt, dan weet ik een beetje wat er bij past.

Een zwarte das erbij en nette zwarte schoenen lijken mij inderdaad wel netjes, ik kan altijd nog de das afdoen als het te overdressed is.