Heren, graag jullie advies in deze:
Ik heb een prachtig (mijn mening) 10 jaar oud Caruso kostuum in de kleur donkerbruin.
Afgelopen zaterdag was ik even bij OFM om even een paar dassen te proberen, want dat is lastig te combineren bij donkerbruin. Momenteel heb ik één das die er bij past en ik wil graag een klassiek rode met print erbij hebben. Althans, dat heb ik in mijn hoofd zitten.
De verkoper die al niet geïnteresseerd was zag mijn jasje en vroeg naar de leeftijd er van en zei dat je sommige dingen na een bepaalde tijd niet meer moet willen dragen. Als reactie zei ik hem dat je een Caruso kostuum niet zomaar aan de kant schuift waarna hij antwoorde: Al is het een Hugo Boss of een Armani pak ...
Enigszins verbouwereerd heb ik de zaak maar verlaten. Vertwijfeld aan het voorval denk ik wel, heeft die man ondanks zijn beperkte kennis een punt of niet?
Ik was voornemens om de pantalon te laten vermaken omdat deze te wijd is naar de huidige maatstaf, is dit wijselijk naar jullie mening of kan ik het kostuum beter in de kast laten hangen?