Auteur Topic: Finsbury, anyone?  (2912 keer gelezen)

Amazing Randi

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Finsbury, anyone?
Gepost op: 12 oktober 2006 – 09:52:25
Beste stijlforummers,

Dit is mijn eerste post op jullie fantastische website. Ik lees al wel enkele maanden mee en voel me geen nieuweling, echter tot nu toe was ik dus voor jullie onzichtbaar  :lol:

Ik heb onder meer adviezen opgevolgd om eens op de websites van de Franse schoenproducenten Bexley en Loding te gaan rondneuzen. Door middel van een Googletruc ben ik op een site gekomen van een andere Franse schoenproducent met iets . . . interessantere modellen.

Ik ben wel wat huiverig om schoenen te bestellen zonder de kwaliteit eerst te kennen. Daarom mijn vraag: Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van het Franse merk Finsbury?

http://www.finsbury-shoes.com/

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Finsbury, anyone?
Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2006 – 23:01:58
Ziet er op de site goed uit. Helaas kun je schoenen op commerciele fotos  niet beoordelen omdat de leerkwaliteit geheel onzichtbaar blijft.  De modellen zijn deels erg mooi. Mij valt op dat de zoolranden zelfs bij elegantere modellen nogal aanwezig zijn. De meeste fabrikanten met kwaliteitsoogmerk zorgen voor een nauwkeurigere afstemming.

Als iemand ervaring heeft met het "levende product" zou ik het graag willen weten  [-o<

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Finsbury, anyone?
Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2006 – 00:06:44
Ziet er wel mooi uit de schoenen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Finsbury, anyone?
Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2006 – 10:07:27
Eerlijk gezegd vind ik bijna alle modellen mooi; en voor die prijs is het natuurlijk een prima schoentje (voor erbij). Dan kun je geen mooie maakwijze verwachten natuurlijk. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ze gewoon slim gefotografeerd zijn waardoor ze zo lang en slank lijken...

Volgende keer in Parijs toch even kijken.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Finsbury, anyone?
Reactie #4 Gepost op: 14 oktober 2006 – 18:50:01
Inderdaad. Dit lijken allemaal schoenen van een maatje 13. :)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Finsbury, anyone?
Reactie #5 Gepost op: 14 oktober 2006 – 18:56:49
Dat probleem ondervond ik ook bij Bexley (al zijn ze daar minder smakelijk op de foto gezet als bijv bij Loding). In 't echt vielen ze me erg tegen, niet mooi inelkaar gezet, leest niet mijn smaak.. heb ze toen teruggestuurd.

Je kan de gok dus best eens wagen, desnoods terugsturen (hebben vast ook een niet-goed-geld-terug regeling?).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Finsbury, anyone?
Reactie #6 Gepost op: 19 oktober 2006 – 23:34:20
mijn baas (hij is frans) heeft enkele modellen van Finsbury, maar volgens hem is de kwaliteit achteruit gegaan de afgelopen twee jaar omdat ze geen goodyear meer gebruiken en de leer minder is geworden.

Hij vind wel dat de huidige modellen wat moderner zijn geworden