Auteur Topic: Tricker's of England  (41595 keer gelezen)

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #30 Gepost op: 11 november 2009 – 19:37:09
Keurige engelse schoenen; ik heb deze ooit overwogen, maar helaas waren de leesten niet echt prettig [passend] voor mijn voeten en vind de modelvoering erg behoudend, overigens wel een zeer goede kwaliteit.
Laatst bewerkt op: 11 november 2009 – 19:38:45 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #31 Gepost op: 11 november 2009 – 19:52:05
ML, kun je iets zeggen over de hoogte van de wreef van de Trickers-oxford? Mijn Belgraves zitten heerlijk, maar ik heb eigenlijk meer ruimte op de wreef nodig.

ML

  • Gast
Re: Tricker's of England
Reactie #32 Gepost op: 11 november 2009 – 19:59:31
ML, kun je iets zeggen over de hoogte van de wreef van de Trickers-oxford? Mijn Belgraves zitten heerlijk, maar ik heb eigenlijk meer ruimte op de wreef nodig.

Tricker's heeft verschillende varianten. Het hangt geheel van de voet af. Wellicht is het een idee om eens langs te gaan? Voeten kunnen immers groeien, niet te vergeten dat de dikte van de wreef eveneens van het seizoen kan afhangen.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #33 Gepost op: 11 november 2009 – 20:00:53
Tricker's heeft verschillende varianten. Het hangt geheel van de voet af. Wellicht is het een idee om eens langs te gaan? Voeten kunnen immers groeien, niet te vergeten dat de dikte van de wreef eveneens van het seizoen kan afhangen.

Dat begrijp ik, hoewel mijn wreven in elk seizoen hoog zijn. Maar hoe zit het met die twee paren van je foto?

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #34 Gepost op: 11 november 2009 – 20:07:36
Nette schoenen, Tricker's heeft mooi spul. Ik vind de Belgrave hiervoor alleen wat missen, voor mij is de balans het net niet. Maar dat kan ook aan de foto's liggen.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #35 Gepost op: 11 november 2009 – 20:11:02
Nette schoenen, Tricker's heeft mooi spul. Ik vind de Belgrave hiervoor alleen wat missen, voor mij is de balans het net niet. Maar dat kan ook aan de foto's liggen.

Je kunt de Belgraves niet ongunstiger fotograferen dan op de eerste foto. Vergelijk maar eens hiermee:



J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #36 Gepost op: 11 november 2009 – 20:25:17
Ik weet niet of een vergelijking met deze erg mooie Crockett & Jones-schoenen positiever uitpakt voor de genoemde schoenen van Tricker's, maar ik begrijp je punt. ;)

ML

  • Gast
Re: Tricker's of England
Reactie #37 Gepost op: 11 november 2009 – 20:57:53
Dat begrijp ik, hoewel mijn wreven in elk seizoen hoog zijn. Maar hoe zit het met die twee paren van je foto?

De voorgeplaatste foto is niet van mij afkomstig, mijn excuus indien dat zo is overgekomen. Helaas bezit ik op dit moment geen fototoestel. De foto is echter naar bewaarheid genomen. Ik zal trachten zo spoedig mogelijk een aantal foto's te nemen.

Men dient uiteraard zelf een afweging te maken. Tricker's is een Brits conservatief en vrij onbekend merk. Let wel, de kwaliteit is vrij gelijk aan hetgeen Edward Green aanbiedt. Tricker's worden gemaakt in Northampton en zij gebruiken kwalitatief zιιr hoogstaande materialen, o.a. de bovenste huid van een kalf en de toplaag van een eikenboom voor de zolen.
Laatst bewerkt op: 11 november 2009 – 21:59:53 door ML

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #38 Gepost op: 11 november 2009 – 22:11:01
Ik weet niet of een vergelijking met deze erg mooie Crockett & Jones-schoenen positiever uitpakt voor de genoemde schoenen van Tricker's, maar ik begrijp je punt. ;)

Mijn fout. Ik dacht dat de C&J Belgrave op de foto van ML stond, maar het was dus de Tricker's Belgrave. (Blijft wel het feit dat de hoek erg ongelukkig is.)

ML

  • Gast
Re: Tricker's of England
Reactie #39 Gepost op: 11 november 2009 – 22:26:21
Hierbij een foto van de Tricker's Belgrave in zandbruin beige:


NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #40 Gepost op: 11 november 2009 – 22:28:55
En nog een Tricker's Belgrave:


MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #41 Gepost op: 11 november 2009 – 22:40:36
Hierbij een foto van de Tricker's Belgrave in zandbruin beige:



Dit zijn precies dezelfde schoenen als mijn C&J Albany??? (ook de kleur) --> gemaakt in hetzelfde fabriek denk ik zo.

ML

  • Gast
Re: Tricker's of England
Reactie #42 Gepost op: 14 november 2009 – 12:01:47
Hierbij nog een aantal foto's van Tricker's schoenen. Onderstaand de Tricker's Regent:







Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #43 Gepost op: 14 november 2009 – 12:34:33
Mooie schoen.
cyka blyat

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: Tricker's of England
Reactie #44 Gepost op: 29 december 2009 – 20:06:07
Ik zat ook te kijken naar de Tricker's Regent. De afwerking van deze schoenen is bijzonder te noemen, zeker voor de prijs (250 GBP)