Ze maken inderdaad geen nieuwe leest voor je Rogier, dus het is niet helemaal op maat. Excuses daarvoor. Het is dus MTO.
Was jij er ook die dag Aero? Ik was er pas rond zes uur omdat ik pas laat bij mijn werk weg ging.
En ook een upgrade van Van Bommel is nog steeds ondermaats. Mijn schoenenkennis is niet heel erg groot, maar ik had een paar santoni wholecuts aan (die jij volgens mij ook hebt Aero) en de maakwijze daarvan was een stuk minder. Maar ik denk dat het een kwestie van smaak is. Heb trouwens ook niks van hem gekocht omdat er voor mij niks bij zat dat iets toevoegd qua uitstraling aan wat ik al heb. Denk dat mijn enthousiasme vooral voortvloeit uit het goede gesprek dat ik met Dieter Kuckelkorn heb gehad.
Die Santoni's heb ik idd ook, maar ben niet bij die maatdag(en) geweest. Heb ze wel in de winkel zien staan meen ik, Joost had ze laten zien.
Denk qua maakwijze dat Santoni (Goodyear) en C&J er toch bovenuit steken, maar kan me vergissen.
Volgens mij heeft bijna niemand hier interesse in die schoenen, maar ben eigenlijk toch een beetje benieuwd naar de maakwijze, dus mss kan iemand er toch meer over vertellen