Goedemorgen,
Zojuist bericht gehad dat de horlogebanden door een fout vanaf onze kant verkeerd verzonden zijn.
Mijn excuses hiervoor. Deze komen bij ons morgen weer retour. Mijn collega zal deze dan weer direct naar het juiste adres gaan verzenden.
Met vriendelijke groet,

Ik
wist gewoon dat er weer iets mis zou gaan. Je moet er ook altijd zelf naar vragen bij deze toko, anders kun je helemaal lang wachten. Even gecheckt, de bestelling heb ik maandagmorgen gedaan, precies een week geleden dus. Hoe moeilijk is het om een sticker te plakken met het goede adres erop?
Nu maar afwachten of ook daadwerkelijk de goede bandjes worden geleverd. Dat is geloof ik een keer eerder wél gelukt, dus daar ga ik maar van uit.
In ieder geval vervelend dat ik er steeds zo achteraan moet zitten. Informeren waar het blijft, verkeerde bandjes terugsturen, etc. Ik bestel hier niet meer.
Sowieso irritant dat die kerel altijd schrijft met 'wij' en 'ons', alsof het een enorm bedrijf is i.p.v. dat ie gewoon in z'n eentje daar zit op de zolder van z'n ouders.