Auteur Topic: Klein van stuk  (2771 keer gelezen)

jodaan

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Klein van stuk
Gepost op: 04 september 2006 – 10:34:33
Goedemorgen allemaal,

Ik heb (net als zoveel mensen) geen echte confectie maat. Ook ben ik wat kleiner (168) dan de nederlandse man.

Dit brengt nogal wat uitdagingen met zich mee als ik een pak wil aanschaffen. Een goed maatpak is een optie, een andere is een mooi pak laten vermaken.

Heeft iemand een idee waar ik een ruime keuze aan maat 24 pakken zou kunnen hebben. Het zijn "werkpakken" dus heeft geen top off the bill te zijn maar ook geen C&A.

Gr. Daan

PS: Heb al een vermaakt SuSu pak waar ik redelijk tevreden mee ben. En een companysuits mtm pak waar ik ook wel tevreden mee ben alleen het bedrijf is *** (<-vul maar iets naars in).

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Klein van stuk
Reactie #1 Gepost op: 04 september 2006 – 14:58:46
Maat 24 zegt mij niks? Ik denk dat je normaal gesproken een maat 36 zou hebben. Ik heb zelf ook die maat en ik denk dat je bij SuSu het beste zit om voor weinig geld te slagen.

C&A is misschien niks, maar misschien heeft de bijenkorf iets? Er zijn wel meerdere kleine forumleden, dus die hebben misschien betere tips.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Re: Klein van stuk
Reactie #2 Gepost op: 04 september 2006 – 15:24:42
Citaat van: "jodaan"
Goedemorgen allemaal,

Ik heb (net als zoveel mensen) geen echte confectie maat. Ook ben ik wat kleiner (168) dan de nederlandse man.

Dit brengt nogal wat uitdagingen met zich mee als ik een pak wil aanschaffen. Een goed maatpak is een optie, een andere is een mooi pak laten vermaken.

Heeft iemand een idee waar ik een ruime keuze aan maat 24 pakken zou kunnen hebben. Het zijn "werkpakken" dus heeft geen top off the bill te zijn maar ook geen C&A.

Gr. Daan

PS: Heb al een vermaakt SuSu pak waar ik redelijk tevreden mee ben. En een companysuits mtm pak waar ik ook wel tevreden mee ben alleen het bedrijf is *** (<-vul maar iets naars in).


Dan kunnen wij elkaar een hand geven, ik ben ook niet langer dan 1.70m

Er zijn diverse topics over dit onderwerp, mocht je het niet kunnen vinden pm mij even.

Bachy

Immanuel

  • Gast
Re: Klein van stuk
Reactie #3 Gepost op: 04 september 2006 – 17:45:01
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "jodaan"
Goedemorgen allemaal,

Ik heb (net als zoveel mensen) geen echte confectie maat. Ook ben ik wat kleiner (168) dan de nederlandse man.

Dit brengt nogal wat uitdagingen met zich mee als ik een pak wil aanschaffen. Een goed maatpak is een optie, een andere is een mooi pak laten vermaken.

Heeft iemand een idee waar ik een ruime keuze aan maat 24 pakken zou kunnen hebben. Het zijn "werkpakken" dus heeft geen top off the bill te zijn maar ook geen C&A.

Gr. Daan

volgens mij is 1/3 van stijlforum niet echt overdreven groot.. :wink:

PS: Heb al een vermaakt SuSu pak waar ik redelijk tevreden mee ben. En een companysuits mtm pak waar ik ook wel tevreden mee ben alleen het bedrijf is *** (<-vul maar iets naars in).


Dan kunnen wij elkaar een hand geven, ik ben ook niet langer dan 1.70m

Er zijn diverse topics over dit onderwerp, mocht je het niet kunnen vinden pm mij even.

Bachy

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Klein van stuk
Reactie #4 Gepost op: 04 september 2006 – 20:23:44
heb hetzelfde...  1.74   62kg
Tribula

Immanuel

  • Gast
Klein van stuk
Reactie #5 Gepost op: 04 september 2006 – 21:04:00
ik wilde dus zeggen dat er veel gspierde spijkers rondlopen op t forum, ook korte spijkers, begrijpelijk, zij zoeken overal naar lekker zittende kleding en komen dan naar verloop van tijd via zoekmachines hier terecht, om er nooit meer weg te gaan