Auteur Topic: [Boek] Handmade Shoes for Men  (9063 keer gelezen)

JMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Boek] Handmade Shoes for Men
Reactie #15 Gepost op: 27 november 2009 - 18:48:51
Ik kwam dit boek toevallig tegen bij de 'witte boekhandel' in Amersfoort. Voor 5 Euro  :-D. In één ruk uitgelezen! Erg onderhoudend en erg mooie plaatjes. Een mooie aanvulling in mijn boekenkast!

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 05 februari 2012 - 16:06:14
Dit boek heb ik recent als cadeau mogen ontvangen. Erg interessant, met veel plaatjes, zonder een informatieloos prentenboek te worden.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 07 februari 2012 - 10:33:07
Ik kwam dit boek toevallig tegen bij de 'witte boekhandel' in Amersfoort. Voor 5 Euro  :-D. In één ruk uitgelezen! Erg onderhoudend en erg mooie plaatjes. Een mooie aanvulling in mijn boekenkast!

Welcome to the Club!  :lol:

(Er is overigens van alles veranderd in Budapest, en bovendien kun je tegenwoordig voor Hongaarse schoenen ook heel goed (beter?) in Berlijn terecht. Misschien handig om te weten ingeval je het adressenlijstje zou willen gebruiken.)
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 07 februari 2012 - 15:57:09

(Er is overigens van alles veranderd in Budapest, en bovendien kun je tegenwoordig voor Hongaarse schoenen ook heel goed (beter?) in Berlijn terecht.

Heinzelmann heb je misschien ook adres gegevens voor Hongaarse schoenen in Berlijn?

Charlie

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 07 februari 2012 - 19:21:50
Dit boek heb ik recent als cadeau mogen ontvangen. Erg interessant, met veel plaatjes, zonder een informatieloos prentenboek te worden.

Goed boek inderdaad, heb het zelf ook.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 07 februari 2012 - 23:33:55
Heinzelmann heb je misschien ook adres gegevens voor Hongaarse schoenen in Berlijn?

Waarom zijn eigenlijk die Hongaren zo goed in schoenen maken? We kennen allemaal de Engelse, Italiaanse en Franse namen, maar Hongaars.... dat heeft toch iets mysterieus.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

WhyAlwaysMe

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 03 maart 2012 - 11:44:56
Ik vind het vreemd. Mijn opa woonde voor de oorlog namelijk in Hongarije en toch liet hij zijn schoenen altijd uit Londen komen.
Had hij evengoed zijn schoenen in de buurt kunnen halen...

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #22 Gepost op: 24 mei 2012 - 23:31:21
Heb het boek net gelezen. Bijzonder informatief! En kost een sch..t en 3 knikkers bij Amazon.
Laatst bewerkt op: 24 mei 2012 - 23:50:51 door Mark020
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 25 mei 2012 - 00:53:39
Heb het net ook online besteld. Ben benieuwd.