Auteur Topic: Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong  (7735 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #15 Gepost op: 03 september 2006 – 18:37:41
Het zit hem erin dat Fokke flotter overkomt dat maakt de film .
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #16 Gepost op: 03 september 2006 – 18:42:06
Citaat van: "gusto napolitano"
Het zit hem erin dat Fokke vlotter overkomt dat maakt de film .


Klopt, dat maakt het ook dat SuSu een jong energiek bedrijf is wat in een razend tempo is gegroeid.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #17 Gepost op: 03 september 2006 – 21:17:35
Ik vond het Oger verhaal/filmpje leuker om naar te kijken. Niet helemaal vernieuwend wat ik zag, maar wel meer waar ik me tot aangetrokken voel. Bij SuSu zag ik alleen maar goedkoop geplakte kopies van andere merken.. Sowieso kan ik niet vrolijk worden van een wand hemden en een wand dassen..

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #18 Gepost op: 03 september 2006 – 21:23:10
Citaat van: "ruby tuesday"
Ik vond het Oger verhaal/filmpje leuker om naar te kijken. Niet helemaal vernieuwend wat ik zag, maar wel meer waar ik me tot aangetrokken voel. Bij SuSu zag ik alleen maar goedkoop geplakte kopies van andere merken.. Sowieso kan ik niet vrolijk worden van een wand hemden en een wand dassen..
hebben ze bij Oger toch ook :wink:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #19 Gepost op: 03 september 2006 – 21:25:24
Maar dan iets netter.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #20 Gepost op: 03 september 2006 – 21:27:55
niet zo als SuSu

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #21 Gepost op: 11 september 2006 – 20:32:16
Heb de 2 filmpjes bekeken en vond de presentatie van Sander Lusink toch wel vlotter en gestructureerder dan dat van Fokke de Jong.
Bij Oger hadden ze ook de moeite genomen om complete outfits te presenteren bij elke doelgroep, terwijl dit bij SuSu helemaal het geval niet was.
Ook de doelgroep en hoe die hoorde geleed te gaan was raker bij Oger dan bij SuSu.

Oger wins !

PS en dan heb ik het hier niet over prijzen en kwaliteit, maar over het informatieve van zo'n filmpje
Where has all the glamour gone?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #22 Gepost op: 11 september 2006 – 21:17:53
Citaat van: "Sergio"
Wat een baggere filmpjes zeg waarbij die van Oger de kroon spant. Fokke zit in een ander marktsegment maar heeft een veel betere presentatie en een duidelijker verhaal dan dat technische gestamel van Sander. Trekt totaal niet. Wat mij betreft: SuSu wins.


Jij hebt gewoon wat tegen Oger. :lol:

De filmpjes waren allebei een beetje bagger, maar wel een paar mooie dingen gezien. Dat bruine jasje van SuSu vond ik er wel mooi uitzien. En ook die casual outfit in het filmpje van Oger, 'helemaal najaar 2006', vond ik er wel mooi uitzien.
This, madame, is Versailles.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #23 Gepost op: 11 september 2006 – 21:41:18
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Sergio"
Wat een baggere filmpjes zeg waarbij die van Oger de kroon spant. Fokke zit in een ander marktsegment maar heeft een veel betere presentatie en een duidelijker verhaal dan dat technische gestamel van Sander. Trekt totaal niet. Wat mij betreft: SuSu wins.


Jij hebt gewoon wat tegen Oger. :lol:

De filmpjes waren allebei een beetje bagger, maar wel een paar mooie dingen gezien. Dat bruine jasje van SuSu vond ik er wel mooi uitzien. En ook die casual outfit in het filmpje van Oger, 'helemaal najaar 2006', vond ik er wel mooi uitzien.


Helemaal niet zelfs, ik vind Oger een mooi bedrijf en heb respect en bewondering voor het geen ze iedere keer weer neerzetten. Sander Lusink vind ik ook een aardig en prima persoon maar zijn presentatie vond ik gewoon minder. Puur en alleen maar gebaseerd op dat filmpje.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #24 Gepost op: 11 september 2006 – 21:44:38
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Sergio"
Wat een baggere filmpjes zeg waarbij die van Oger de kroon spant. Fokke zit in een ander marktsegment maar heeft een veel betere presentatie en een duidelijker verhaal dan dat technische gestamel van Sander. Trekt totaal niet. Wat mij betreft: SuSu wins.


Jij hebt gewoon wat tegen Oger. :lol:

De filmpjes waren allebei een beetje bagger, maar wel een paar mooie dingen gezien. Dat bruine jasje van SuSu vond ik er wel mooi uitzien. En ook die casual outfit in het filmpje van Oger, 'helemaal najaar 2006', vond ik er wel mooi uitzien.


Helemaal niet zelfs, ik vind Oger een mooi bedrijf en heb respect en bewondering voor het geen ze iedere keer weer neerzetten. Sander Lusink vind ik ook een aardig en prima persoon maar zijn presentatie vond ik gewoon minder. Puur en alleen maar gebaseerd op dat filmpje.


OK, verkeerde inschatting van mij dan. :oops:
This, madame, is Versailles.

Penjon

  • Gebruiker
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
Pakadviezen door Sander Lusink en Fokke de Jong
Reactie #25 Gepost op: 18 september 2006 – 22:38:37
Wat een ontzettend lelijke dassen hadden ze bij Oger. Die schouder op dat pak van Sander Lusink was wel top trouwens. En dat makelaarsjasje dat Fokke de Jong aanhad vond ik prima.