die komen er zeker nog in.hoe doen jullie dat met instappers?heb je daar aparte veren voor of laat je die gewoon zonder spanner?
Indien je deze schoenen wat langer wilt dragen cq. behouden, snel de veerspanner eruit halen en vervangen door een goede lekker ruikende cederhouten exemplaar zonder veer uiteraard plus een aantal extra voor de lege schoenen! [-X
Spreid-spanners, maar (zeker bij suède) ik laat ze er max 3 dagen in zitten, ik ben bang dat ze anders oprekken. Overigens is dit geen evidence-based gevoel.
Hoe was het ook alweer... waarom geen veerspanners. Heeft iemand daar een (wettenschappelijke) theorie voor?Rekken ze echt teveel op, bij spreidspanners staat er toch ook spanning op?
Hoe was het ook alweer... waarom geen veerspanners. Heeft iemand daar een (wetenschappelijke) theorie voor?Rekken ze echt teveel op, bij spreidspanners staat er toch ook spanning op?
wat ik me dus al een tijd afvraag... een spreidspanner zal tog nooit precies in de hiel passen van iedere willekeurige schoen, dus die zal maar op 1 punt druk uitoefenen? en dus het zelfde effect hebben als een veer spanner? of denk ik nu fout?
Je denkt nu fout.