Auteur Topic: [Fotoshoot] Schoenen  (516490 keer gelezen)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1665 Gepost op: 14 januari 2016 - 09:16:33
Ik heb geen ervaring met RTW St Crispins dus daar ligt het niet aan ;) Maar ik had ook niet verwacht dat je het met me eens zou zijn.

Waarom had je niet verwacht dat ik het met je eens zou zijn; men is tenslotte bij MTM/MTO/bespoke zelf verantwoordelijk voor de goede/juiste leerkeuze en kan ook nog steeds voor crust kiezen toch?  :/

Ik meen me te herinneren dat jij ook persoonlijke ervaring hebt met SC, EG en JLP zoals ik.  :(

Alleen het crust leer is van een andere kwaliteit dan het overige te kiezen leer welke gelijk is aan die van EG of JLP (Ilcea/Haas-Tannerie du Puy) ik heb overigens begrepen dat men daar bewust voor heeft gekozen omdat men de voorkeur geeft aan zijdeglans i.p.v. hoogglans; crust leer houdt zich overigens wel goed (ook) na langere tijd en scheur/breekt nergens bij de plooien.

Maar niets is persoonlijker dan ervaringen en voorkeuren; ik heb bijna alle JLP en EG de deur uit gedaan en vervangen door SC (wat een perfecte snug fit/support hebben deze schoenen voor mij)  8)
Laatst bewerkt op: 14 januari 2016 - 09:55:12 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1666 Gepost op: 14 januari 2016 - 10:08:11
Als ik tegen een muur schop verwacht ik nu eenmaal dat het pijn doet.
The man with style, is the man who can smile

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1667 Gepost op: 14 januari 2016 - 10:12:06
Avvo, hij heeft alleen factory rejects van de andere merken. Dus ik begrijp de conclusie wel.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1668 Gepost op: 14 januari 2016 - 10:29:44
Waarom had je niet verwacht dat ik het met je eens zou zijn; men is tenslotte bij MTM/MTO/bespoke zelf verantwoordelijk voor de goede/juiste leerkeuze en kan ook nog steeds voor crust kiezen toch?  :/

Ik meen me te herinneren dat jij ook persoonlijke ervaring hebt met SC, EG en JLP zoals ik.  :(

Alleen het crust leer is van een andere kwaliteit dan het overige te kiezen leer welke gelijk is aan die van EG of JLP (Ilcea/Haas-Tannerie du Puy) ik heb overigens begrepen dat men daar bewust voor heeft gekozen omdat men de voorkeur geeft aan zijdeglans i.p.v. hoogglans; crust leer houdt zich overigens wel goed (ook) na langere tijd en scheur/breekt nergens bij de plooien.

Maar niets is persoonlijker dan ervaringen en voorkeuren; ik heb bijna alle JLP en EG de deur uit gedaan en vervangen door SC (wat een perfecte snug fit/support hebben deze schoenen voor mij)  8)

ik lees makkelijker arresten van de Hoge Raad uit de jaren 50 dan bovenstaand stukje proza. man man man...
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1669 Gepost op: 14 januari 2016 - 10:30:33
Avvo, hij heeft alleen factory rejects van de andere merken. Dus ik begrijp de conclusie wel.

Zo'n foute conclusie kan alleen van onze forum autist komen.  :roll:

Maar kan je het z'n bataboy nu echt kwalijk nemen?  ;D
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1670 Gepost op: 14 januari 2016 - 11:33:18
Leone, kleine tip.
Reageer eens niet altijd als door een bij gestoken.
Even tot 10 tellen....
Werkt.
Echt..

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1671 Gepost op: 14 januari 2016 - 11:58:37
Ofcourse you're right B. but ignorance and autism do just trigger ............ :/
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

guest45

• Gast
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1672 Gepost op: 14 januari 2016 - 12:02:28
Don't we know it.

Nieuweling

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1673 Gepost op: 14 januari 2016 - 13:25:46
ik lees makkelijker arresten van de Hoge Raad uit de jaren 50 dan bovenstaand stukje proza. man man man...
Richtet mich nicht, denn ich werde gerichtet werden

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1674 Gepost op: 22 januari 2016 - 20:18:28
Geestig. Ik zou er geen een willen.

Mwoah, foto 1 en die laatste foto alle 3 ook niet Swann?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1675 Gepost op: 23 januari 2016 - 00:06:52
Nee echt. Die dubbele monks die ik van jou had, heb ik ook aan mijn broertje doorgespeeld. Deze schoenen halen allemaal de eeuwigheid niet.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1676 Gepost op: 23 januari 2016 - 11:57:29
De eeuwigheid halen ze in ieder geval niet, maar een leven lang ongetwijfeld wel en dat is meer dan men van de meeste schoenen kan zeggen.  ;)

Smaak is persoonlijk, maar op basis van een plaatje kan men slecht de kwaliteit beoordelen en wanneer men niet veel gewend is al helemaal niet; later wanneer men groot is kan men nog veel leren uit eigen ervaring, de mening bijstellen en genieten van het 'echte' schoeisel.  8)
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1677 Gepost op: 23 januari 2016 - 12:02:56
De eeuwigheid halen ze in ieder geval niet, maar een leven lang ongetwijfeld wel en dat is meer dan men van de meeste schoenen kan zeggen.  ;)

Smaak is persoonlijk, maar op basis van een plaatje kan men slecht de kwaliteit beoordelen en wanneer men niet veel gewend is al helemaal niet; later wanneer men groot is kan men nog veel leren uit eigen ervaring, de mening bijstellen en genieten van het 'echte' schoeisel.  8)

Hey Swann hij zegt hier tussen de regels door eigenlijk dat je een pauperkleuter bent..

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1678 Gepost op: 23 januari 2016 - 12:07:32
Smaak is persoonlijk. Heh.

Edit: eigenlijk alles wat jij zegt doet me denken aan een tamponreclame. Weet niet precies waarom. Waarschijnlijk omdat ik ze wel eens voorbij zie komen, die kneuterige boodschappen over persoonlijk comfort en zich vormen naar je lichaam, maar bij voorbaat weet dat ik niet de beoogde ontvanger van die boodschap ben. Of zoiets.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #1679 Gepost op: 23 januari 2016 - 12:07:41
Het zal de leeftijd zijn, maar Leone kan hier op SF op z'n minst drie jaar lang al niet een discussie over kwaliteit scheiden van een discussie over smaak.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."