www.rokinview.nlgeen club, wel vet
Decadent in Amsterdam
Citaat van: "Jacob"www.rokinview.nlgeen club, wel vet J vroeg me net al af of je nog in leven was
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jacob"www.rokinview.nlgeen club, wel vet J vroeg me net al af of je nog in leven wasmoet je vaker hyvenhij heeft een beter aanbod qua baan nappie
Citaat van: "HotFudge"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jacob"www.rokinview.nlgeen club, wel vet J vroeg me net al af of je nog in leven wasmoet je vaker hyvenhij heeft een beter aanbod qua baan nappiealsof ik ook maar tijd heb om te hyven...
Citaat van: "HotFudge"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jacob"www.rokinview.nlgeen club, wel vet J vroeg me net al af of je nog in leven wasmoet je vaker hyvenhij heeft een beter aanbod qua baan nappieach als ik een rijbewijs had zou ik het wel weten
Hey mensen,Ikg a zo even op stap met een fotograaf richting Amsterdam om wat plaatsen te bekijken voor een fotoshoot.We willen dit oa doen in een trandyclub of restaurant.Het moet lekker decadent zijn...Lijkt mij dat hier wel wat mensen zijn die tips kunnen geven toch?Gr. Elmer