Auteur Topic: omslag (breedte)  (41388 keer gelezen)

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Re: omslag (breedte)
Reactie #105 Gepost op: 22 juli 2020 - 14:54:08
Dit is het antwoord dat ik zocht. Dank
voor de liefhebbers. Zo breng je dus een omslag in de broek vandaar de dubbele lengte.
In dit geval geeft ze nog een cm extra om een beleg te maken. Dus ik zou voor de zekerheid nog één cm daar aan toe voegen.

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 22 juli 2020 - 15:55:29
Net even bij Jasmijn in Amsterdam geweest (brengt Pauw de te vermaken kleding). Ik had net te weinig stof voor een ''echte'' omslag, maar er kan een ''valse'' omslag in. Dan heb je kennelijk hoogte van de omslag + 1 cm nodig. 5.5 cm in mijn geval.

Weer iets geleerd.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #107 Gepost op: 22 juli 2020 - 16:09:19
Net even bij Jasmijn in Amsterdam geweest (brengt Pauw de te vermaken kleding). Ik had net te weinig stof voor een ''echte'' omslag, maar er kan een ''valse'' omslag in. Dan heb je kennelijk hoogte van de omslag + 1 cm nodig. 5.5 cm in mijn geval.

Weer iets geleerd.
Klopt, is minder mooi omdat de omslag minder dik is. Maar bij een wat dikkere stof merk je daar niet zoveel van. Plus waarschijnlijk valt het alleen jou en sf-ers het op:)

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 22 juli 2020 - 16:35:42
Klopt, is minder mooi omdat de omslag minder dik is. Maar bij een wat dikkere stof merk je daar niet zoveel van. Plus waarschijnlijk valt het alleen jou en sf-ers het op:)

Ja idd. Is gewoon een ''fiets'' pak voor de normale kanteur dagen. Dus wel prima dacht ik.